Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

...mert a macskák is ezt ajánlják

2008.08.27. 09:14 - Virgogirl

Címkék: blog vicces érdekesség

Scala gyönyörű cicája, Chloé. Köszi! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr22635092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyon szép cica :-)
Igen, az én drágám így dorombol és néz okosan amikor blogolunk itt Virgonál. :-))))

Ugye, milyen kis tündér? :-)
én azt álmodtam egyik éjjel,h. egy Lanvin nevű fekete-fehér cicám van. aztán meg azt,h. egy rózsaszín O.o
igazából szeretnék egyet, de lehet,h. éjszaka félnék tőle.
Lanvin? Nagyon jó név!!!

Barátnőm is fél tőlük, pedig nincs mitől tartani.
Ha kicsi korától fogva Te neveled, pl. 5-6 hetes kortól, annyira hozzádnő, és rád van utalva, hogy eszedben sem jut majd félni tőle. Iszonyú aranyosak. Én nagy cicapárti vagyok.
Halkan kell velük beszélni, mert kicsinek különösen érzékenyek a hangokra, és akkor igen kis finom lény válik belőlük. Nekünk most kettő is van, ugye... :-)
Amúgy azt mondják, hogy az álmaink valamennyi szereplője (!) mi magunk vagyunk... :-)
A "hagyományos" felfogás szerint (tehát Krúdy és tsai) a macska hamisságot, csalárdságot jelent. Ms G, valami ilyesmi az életedben? :-D
Viszont a macska az ágyban jó szexet vagy gyermekáldást! :-D Szintén Krúdy
Az egyik álmomban két éve, sok kis macska volt... :-)
és a kolléganőm megnézte, mit jelent...
Amúgy többször álmodtam már ilyet, legalább háromszor.
Ms. Groutesque hol volt Lanvin az álmodban? ;-)
visszatérő álom? Én rendszeresen álmodom azt, hogy kihúzom a fogaimat (vagy kiesnek maguktól). Egyáltalán nem fáj, de borzasztó hülye érzés... Ez mit jelenthet?
Virgo,

ezt nem egyszer álmodtam én is. Sokszor azt, hogy az egész fogsorom kihullott. Szörnyű érzés. Nálam valószinűleg ez félelem, mert genetikailag nem jók a fogaim és már veszitettem el egyet.
De Krúdy szerint a fogvesztés sajna halált jelent.
Juj, ezt most így nem tudom, de tervezek venni egy könyvet a fogbetegségek pszichés hátteréről. Pl. ha xy fogban van szuvasság az mit jelent, szervi betegségekre is lehet belőle következtetni, és akkor megnézem az ínysorvadást... Mert attól esnek ki csak úgy a fogak, nincs ami tartsa a gyökerüket... és akkor már nem fáj, mert elsorvadt a gyökér.

Nem könnyű az álmokat értelmezni, ha nem fáj, akár azt is jelentheti, hogy terheket raksz le, magadtól, megoldasz problémákat saját erőből... Fene tudja, tényleg.

De még gondolkodom ezen. Francia pszichológusoknak láttam egy kitűnő összeállítását álombeli képekről, lehet, hogy megkeresem.
Nálam abszolút nem fájdalmas a dolog (és nem is halt meg senkim évek óta, pedig néhány havonta visszatér az álom), és a fogaim sem sokkal rosszabbak az átlagnál...
Lehet, hogy csak aktuális egy látogatás a fogdokinál... Tudod, mániám: depurálás. Én a héten megyek. ;-)
Mi az a depurálás?
Ultrahangos fogkőeltávolítás. Ajánlott minden egészséges felnőttnek 6 havonta. ;-)
Óh igen, és már mondtam is, hogy nekem is kellene mennem de nagyon!
Kiszfóka és macskák:
macska szőr allergiám van, ennek ellenére nagyon szeretem őket. Barátnőmnél 9 kis cica született tavassza, Kiszfóka hetente jár hozzájuk cicázni, mert haza nem viheti őket.
csapó 2:
egyik éjszaka mentem wc-re az albérletben és láttam, hogy az egyik lakótárs szobája elött egy cica ül (fekete kisbogár) és nézeget, mozog, de üldögél. Lelkesen újságolom, hogy cicánk van, amikor is kiderül, hogy egy fekete papucsot néztem cicának.... ;)
:-DDD
Ha szeretnél illetve bárki akit érdekel, a kertben két hete születtek kicsik, még nem láttuk őket, Chloé és Arthur (a mieink anyamacskája megint hm. 'bekapta a legyet')...
Scala
sajnos nem lehet, mert van egy házi szörnyünk,Mia, aki egy fekete macska és attól félek, hogy megpofoz minden más cicát. Sajnos barátnőmtől sem hozhatok miatta :(
Az ő két cicája is újra vemhes a tavaszi áradat óta. :)
Milyen szenvedélyesek ezek a macskák :-D
Hát igen, náluk nincs demográfiai mélypont. :-)


süti beállítások módosítása