Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Camila Alves

2008.08.26. 13:55 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Azért egy kicsit utálom Camila Alves modellt: az egy dolog, hogy Matthew "Rövidkarú" McConaughey a pasija, de hogy a szülés után egy hónappal így nézzen ki... És nem a fura arckifejezésre gondolok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr22633840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

furán áll azért a nadrág combban: vagy megpattant a varrás, vagy ki van bővítve (?)
a kardigán/kabát tetszik nagyon :)
a kalaptól + frászt kapok.
valószínűleg a varrás gáz.

A kalapot szokd meg, elvileg nagy divat lesz...
Csiinos kétségtelenül. :S Írigylésre méltóan. Azért engem ennyi nem zavarna combban, szülés után! LOL :D

A laptáska nagyon cool!! :)
amíg a kalap (főleg a férfias változat) nem volt tömegdivat, még elment, de utána?! brrrr.
Amiről már a múltkor is beszéltünk,. . . tömegcikk lesz és onnantól kezdve már ellaposodik. :)

Juj, Noori! Tegnap eszembe jutottál. Egy olyan szép és egyben különleges szoknyát láttam, turiba... . Lila volt, szűken jött lefelé egy olyan 15 cm-en (ott volt rajta 2-2 gomb egymás mellett, ott volt a márkája is belehímezve (diszkréten) és utána szépen bővült. Olyan gyűrtselyemszerű volt, mint a sötétítő függönyök kb.Sötétlila volt, szépen tört meg rata a fény és kisméret volt, meg persze vékony, balett csontozatú hölgyekre készült. (é Ursula lettem volna kb. benne, mini méretbe. LOL :->)
jujjjj, melyik turiban láttad???
(készítettem pont egy lila összeállítást, de azt holnapra tartogatom!:)))
A SIK SIK-be! :)

Basszus, le kellett volna neked fotóznom a telómmal. :( Jókor jut eszembe.

Azért nem tértem haza én se üres kézzel. Vettem egy armnai exchange világosszürke selyemruhát, amin néhán helyen szürke és fehérrel levélminta van. :) Nagyon szép, alkalmi. Nem volt szívem otthagyni. :) (meg egy számodra oly kedvelt kardigánt. Sötétkék és oldalt érdekesen húzott és csak alul van 3 gombja. Vékony pamut anyag.)
Fúú Zsani jól hangzik. Én ma a Fanatiqban vettem egy szatén fekete-fehér gyönyörű ruhát 5700,-Ftért! Yeee! 80%-os leértékelés rulez! ;-)

Virgo lehet, hogy neked elküldöm képen, mert bizonytalan vagyok, hogy melyik cipőm állna jól hozzá... :-)
Posthoz: szerintem bővítve van az a gatya, vagy ez szándékosan ilyen?

Öööö, el kéne lesni ezt a módszert a gebe királynőktől, Angelina Jolie is tök vékony mindig szülés után...
A kalap és a feje ezen a képen viszont tök gáz! Pedig ez nem egy rossz nő... És nem veszi el az izomagyú?!

Penelope Cruz most r ághatja a körmeit, neki nem lett gyereke a Vasembertől... Gondolom nem is akart... :-D
Scala

Ööööööööö, én nem láthatom a rucit?

majd én is elküldöm az enyémet, csak hát ugyebár turis. Ki kell mosni és vasalni szépen! :)
A Vasember az Robert Downey Jr. :-D

a fotókat meg kérem, minél előbb
Küldtem fotót, Zsani akkor neked is fwd, hamarosan! ;-)

Csak most megyek futni...
ahelyett, hogy szexésnyújorkot néznél...
Rádiót nyomatok futás közben és volt egy idézet ma Vas Mayától, a Sláger Rádión:
A legjobb beszólás a Sex és New Yorkban: "egyszerűen hiányzik belőlem a házasság gén!" :-D
Szóval egy kicsit én is belekostóltam :-P
Én rádiót nagyon ritkán, viszont szuper zenei összeállításom van... majd mutatok néhány kedvencet.
Én még csak most lettem fővárosi, szóval segítsetek ki egy kicsit, merre van az a Sik-sik?
Zozo, a Blaha Lujza térnél, a Burger King oldalán, egy kicsit sétálj előre a Ferencziek tere felé
Köszönöm :)
Köszike, akkor én is megnézem magamnak ezt a helyet! Végre! :-)


süti beállítások módosítása