Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Rihanna

2008.08.25. 12:37 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Képtelen vagyok kibékülni ezzel a cipőszerűséggel... de ha ez nem lenne Rihanna lábán, akkor se tetszene túlságosan - nekem túl eklektikus.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr81631774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a balenciaga nekem se tetszik (már a múltkori képen se). A táska szerintem nagyon coool és a felső se rossz. :)
nekem nagyon bejön :) ha valaki, akkor ő tudja hordani sztem
igaz hogy tudja viselni (végülis). Az Ő iparágába az extrém darabok is nagyon népszerűségnek örvendenek (hozzáteszem, bár itt sokan tudják, hogy én imádom is az extrém darabokat). Ugyanígy vélekedtem a múltkor Christina Milan cipőjéről, hogy neki igen és amúgy tetszik, de nem venném fel. :) Ez a balenciaga viszont szerintem senkinek se áll jól.
Amúgy létezik belőle rövidebb és sarusabb megoldás és az pl. tetszik. :)
Nekem valahogy mindig a hetvenes-nyolcvanas évek kézimunka-szakkörei jutnak eszembe erről a cipőről. Olyan "kézzel fontott műanyag" hatású, amit bárki össze tud dobni otthon, pl. tejeszacskókból...

Ja, és a fekete-fehér változat persze klasszisokkal jobb, mint a színes.
rossz ránézni, utálom Rihanna stílusát.
nem tetszik, a cipő meg különösen nem
a ruha még csak-csak, valami csinos kis cipővel, de így katasztrófa

ráadásul borzasztó előnytelen is ez az összeállítás, vastagítja a combját...

de a legdurvább az a fülbevalója, ami darabonként majdnem akkora, mint a feje :D
Nem áll neki rosszul lányok! A cipőt kellene cserélni egy lila darabra (papucs vagy magassarkú, akár telitalpú is jó), mert az tényleg katasztrófa. Amúgy sztem illik hozzá, és egyedi.

Mi bajotok a csajjal, nem szimpi? Nekem semmi bajom vele, tényleg.
Nekem alapvetően semleges, nem követem a médiát (kiv. Virgo híreit :-)). Nekem talán azért tetszik, mert iszonyúan sokszínű, sokarcú. Kivételesen láttam az új klipjét, a szép kislányból igazi vadmacskát csináltak. Kicsit már talán túl "vámpírosra" sikerült, de nekem valamiért mégis tetszik.
Igen, én is csak 'blog-tájékoztatáson' vagyok! ;-)
Ennél jobbat kívánni sem lehet! :-)
Nekem ő is merevnek tűnik, az MTV díjátadón végig komoly arccal ült, látványosan unatkozott. Ha nem lenne rajta a napszemcsi itt is bele lenne fésülve a haja a szemébe


süti beállítások módosítása