Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Katherine Heigl

2008.08.19. 14:17 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Katherine Heigl... a bőre túl barna az én ízlésemnek, a Diane von Furstenberg ruha színei pedig szimplán nem tetszenek együtt. De a szabása nagyon csinos, más árnyalatban azt mondanám, hogy tökéletes.

5/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr86623116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teljesen egyetértek veled! Nekem még a szandálja is nagyon tetszik. A ruha is nagyon-nagyon jó lenne, de ez a két szín együtt... brrr. Nagyon egyes.
nekem tetszik a ruha, főleg a felsőrésze. de ehhez alak kell.:)
Sztem se rossz a ruha. A bőrszín nekem se jön be és a szandálja *-ös.

Hecuba

Ilyesmi a Kurt Geigerem, csak az enyém karcsúsított egybetalpú! :) (színre viszont nagyon hasonló és tetszik nekem is)
húú, a színek nem, de a fazon az nagyon jó!

viszont a fejére én zsákot húznék, nagyon nem csípem ezt a csajt :-(
és én se.pl halálra idegesít a folytonos dohányzásával
Gyűlik a tábor. Engem szimplán szokott idegesíteni már a feje is sajnos. Szégyellem is magam miatta, mert nem ugyebár nehéz így ismerni valakit, de valamiért irritál! :)
Nekem tetszik... Komolyan!
A két szín se rossz együtt!
A bőre is OK. részemről.

Fogalmam sincs kicsoda (biztos valami Heroes szereplő...), úgyhogy arról nem nyilatkoznék.
Valójában Grey's Anatomy (Grace Klinika). És most már B-listás filmsztár is, szépen kaszálnak a filmjei.

Műmell, vagy rossz melltartó? A bőréről annyit, hogy ezen a képen még normális, ahol msá a világítás ott látszik, hogy mennyire narancssárga.
Aha. Köszi, Korat!

A mellén gondolkodom... nem egyértelmű így, hogy mi is a helyzet...
szerintem nem igaziak...
Nekem nagyon tetszik a ruha fazonja és színe is:-) És Katherine nekem szimpi, bár lehet, hogy csak a 27 Dresses miatt :-)))
Nekem tetszik a ruha. De a rúzs színe fura. :)
Zsani, Virgo!

én is, ha ránézek rosszul vagyok, borzasztó idegesítő, pont egy kategória nálam Anne Hathaway-jel
Nem tudom, ki ő, de a ruhája nagyon tetszik. Nekem, ha már kell valami negatívumot is mondani :), akkor a dekoltázsa az, ami nem okés, látszik, hogy fel van "csiptetve" a melle... nem szép látvány.


süti beállítások módosítása