Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Világítós táska, rendetlen csajoknak

2008.08.13. 08:53 - Virgogirl

Címkék: vicces érdekesség

Egy átlagos európai nő évente 14,3 órát tölt azzal, hogy a kulcsát, pénztárcáját vagy a telefonját keresi a táskájában. Szellemes designerek azonban előrukkoltak a világítós táskával, hogy a rendetlen nőknek is legyen esélye a túlélésre. A lámpácskák szabadon kikapcsolhatóak és újra feltölthetőek...

További információk itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr47613721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jópofa, de a neszeszeres rendezés óta nem küzdök már ilyen problémával szerencsére. :) Előtte én is rendetlennek mondtam volna magam. :(
én a rázós-csörgős megoldás híve vagyok
nagyszerű ötlet, ez direkt nekem lett kitalálva! azt hiszem én erősítem a statisztikát :D
de azért rossz belegondoloni, hogy ennyi időt töltök el a dolgok keresgélésével :S
Vicces, de csak emiatt nem kellene.
Mondjuk a táska úgy ömmagában nem rossz.
(van ennek így értelme???)
nálam még a lámpa is eltűnne szerintem... :)
bele van építve a táska anyagába... :-))
randi-guru.blog.hu
Ez mekkora jó:) Nagyon tetszetős ötlet, habár keményen rávilágít a problémára néhányan esetleg sértésnek vehetik:S
szerintem sokkal kevesebb a rendetlenebb nő, mint ahogy a pasik hiszik
ötletnek jópofa, külsőleg nagyon tetszik a táska, de ezt a világítást én nem kérném. :)
Virgogirl: akkor is... :)))
akkor, björk, nem tudok veled mit kezdeni :-D
Hát nekem nagyon kéne, bevallom, eszméletlen amit a zsáktáskámmal előadok! Ne tudjátok meg... Szóval majd megnézem a linket is! ;-)


süti beállítások módosítása