Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Monica Bellucci a Dior kampányában

2008.08.13. 10:18 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám luxus híresség

Szép.

 

 

A kommentekben említett videó. Köszi, Csipke! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr22613845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szépek ezek a fotók. És a ruha is, amiben a felső képen van. Hát igen... Igényes az egész.
Viszont fura, mert ha nem írod oda, hogy Monika Belluci, nem biztos, hogy felismertem volna. Miért???
Ha 20 év múlva hasonlóan nézhetnék ki....
Akár fotóboltos, akár nem, mindenhogy lélegzetelállító. és illik a Dior luxus-sémájába. :)
Jaj, ez a nő olyan, de olyan szépséges. Én megismertem! :)
egy kicsit nyilván feljavították, de szerintem egyáltalán nem vészes, nem kellett rajta annyit dolgozni.
Szerintebb sokkal éretebb lett ez a nő és nagyon jól áll neki. Szerintem meglepődnénk a korán...

Elsősorban Zsaninak :-) na ez a Dior táska már nagyon tetszik, mert sokkal szolidabbab jelenik meg a márkajelzés.
Lizi Drága!

Hehe, vettem én a lapot, de nekem az akkor is egy nagy kincsem, mert lassan 30 éves és henger alakú és belül tiszta bőr. :))))))))

Persze, hogy nagyon tetszik ez is, sőőőőt, de ilyenre egy ideig biztos nem futja. :)
Egyébként én se vagyok abszolút logó mániás, van pár darabom ilyen is, de több az egyszerű! :) (az csak a vintage miatt volt igazán nagy szerelem!)

OFF: du. majd elolvasom amúgy a véleményezésedet, mert akkor megyek dolgozni. :(
Persze, hogy a régi darab más, én is imádom a régi darabokat (csak eddig másban nyilvánul meg ez a szenvedélyem... majd a levélből kiderül ;-)
Szóval én is büszke lennék a 30 éves Dior táskára. :-)
jujujuj, mi van, miről nem tudok? :-)

Off és személyes: én is imádom a régi darabokat! Konkrétan egy olyan darabot, ami ma 35 éves! :-D Állandó kiegészítőm, és biztos, hogy nagyon jól áll! :-DDDD
Erről Virgo drága csak te és Lizi tud! :))))))))))

A dior cuccaimról! :)

Viszont mi az a ma 35 éves dolog, amiről én nem tudok? :))))))))
szerinted? tippelj! :-) (nem ruha, nem cipő, nem táska...)
Ez egy ékszer, már egészen biztos, :))))))))) (mivel hordod)

Elküldöd majd mailbe nekem? :)
Nagyitól örökölt??? ;-)
mondhatnám, hogy valami testrészed, de tudom, hogy nem vagy még 30 :-D
főleg, hogy szűz vagy és most még oroszlánban vagyunk ;-)
Brrrrrrrrr. Mi a szösz lehet?! Állandóan hordod és nem ékszer, de nem is táska, cipő?! Pénztárca? Bross (bár az nálam az ékszer kategória)?
hát, nagyon a szívemhez van nőve...
szerintem nem is tárgy....???
autó, motor??? ;-)
Brrrrrrrrr. már ki vok, de nincs ötletem. Nem is tárgy-ra volt a meleg meleg?
csak nem egy '73-as Mustang ;-)
aki hamarabb kitalálja, az kap valami kis ajándékot :-D
van egy lovad??? nem, azok nem élnek ilyen sokáig.... de kutya pláne nem...
Isten éltesse sokáig!

OFF: Mit kapok? ehhe :D
Egyébként vicc nélkül gondoltam rá, de elbizonytalanodtam, hogy van-e párod (azt tudtam, hogy nem vagy még férjezett ;-) és nem mertem belekérdezni. Éljen éljen, Isten éltesse sokáig!!! Mi lesz a meglepije???
nagyon szép ez a nő, szinte mindig,
de ezek a fotók túlságosan szét vannak photoshopolva. A felső képen olyan, mintha az arc csak oda lenne montázsolva a testre, a haj alá. Sosem értem, miért kell egy eleve szép képet (gondolom, a smink és a világítás is épp elég széppé tette), túlzott fotómanipulációval totál élettelenné és természetellenessé tenni.
ez csodaszép ^^ mondjuk Monica Bellucci-t a világ legszebb nőjének tartom, így 40 akárhány éves korában is, de akkor is, tökéletes képek sztem.
persze, látszik,h. ott van a photoshop, de Monica kb. amúgy is így néz ki :D
Antibaby, sok mindennel egyetértek, de közel sem ezek a legrosszabb fotosoppos munkák, amiket láttam. Persze, jó lenne, ha még ennyi sem lenne, de itt azért meglepően jó munkát végeztek...

óhh, ez ilyen szülinapos augusztus 13-a.
Sok boldogságot! :D
Virgo, igaz, vannak sokkal rosszabbak.
Szentelhetne ennek valaki egyszer egy bejegyzést.
imádom Monica-t, meg ezeket a képeket is, meg a fekete táskát is :-)

sok boldogságot a 35 éves kiegészítődnek :D
:) na igen.

Én a Nők Lapja oldalán szoktam olyan képeket látni... Egy köztudottan 45-50 között járó nőt porcelánbabaként mutatnak... közben meg pont az a lap nyomatja, hogy a nő termsézetes szépsége, meg fogadjuk el magunkat, meg fotózkodtak is, ha jól emlékszem, egy szál bugyiban, melltartóban, a nem kimondottan modell alkatú nőklapjások... ezek alapján fura, hogy épp ők photoshopolnak mindenkit felismerhetetlenre. A 20 éves és az 50 éves arcokat is.
Azért lássuk be, remek alapanyagból dolgoztak a Diornál. Van fenn a honlapjukon egy film a fotózásról, és bizony látszik, hogy nem is volt olyan sok dolga a phptoshopnak
ááá,én mindig felismerem,szerlmes vagyok ebbe a nőbe.:))GYÖNYÖRŰŰŰ,én is igy akarok kinézni.
Virgo,kicsit több képet Monica-ról,please:)
nagyon szívesen :)
Ütős és gyönyörű!
Szerintem méregtelenített, és tip-top formában látható itt férjem első számú nagy kedvence, aki ezáltal igencsak ott van a szeren! ;-)
Csatlakozom a kéréshez - bár már korábban is rebegtem hasonlót - sok képet Bellucciról, ha lehet!

Amúgy Virgo Baby, olvasva a kommenteket én egyből rájöttem, hogy a Drágád szülinapja a 35. :-)
Az ideális korkül. 7 év! :-)
/bár az én uram 6 hónappal fiatalabb, de hagyjuk...
MÉG MIELŐTT: én nézek ki fiatalabbnak!!!! Jóval!!! ;-)
Annyira gyönyörű ez a NŐ!
Annyi képet tudok felrakni, amennyit fotózzák - és őt mostanában nem fotózzák annyira sokat, mint pl. Katie Holmest :-) de kitalálok balamit.

Scala, te most nem nyaralnivagy?
szóval, ha jól értelmezem Scala kommentjét, Virgo, most leszel 28?
Igen, hetek kérdése :-D
egy vén p***a vagyok
akkor teljesen egy napon születtünk :-D
de, én még nem érzem vén p***ának magam :-D
főleg, hogy 21-22-nél nem szoktak többnek nézni :-D
én lelkiekben leragadtam olyan 23-nál
hasonlóképp, biztos azért nem látszom többnek :-)

utoljára 25 évesen depresszióztam be a korom miatt, azóta kezdek beletörődni, bár a 30-tól félek kicsit...
a párom szerint 24-25-nek nézek ki. Mondjuk nincsenek ráncaim :-), és az ősz hajszálak is elkerültek eddig
29 és egynegyed évesen elképzelhető egy kisebb idegösszeropp., de utána, nagyon szupi lesz! Én pl. felszedtem a négy évvel fiatalabb kollégámat! ;-)
Nem a kor számít, illetve az számít, de szerintem éppen fordítva, mint ti azt gondoljátok.
És nem csak azért mondom ezt, mert én mindjárt (de tényleg mindjárt) 30 leszek, hanem mert az utóbbi pár évben sokkal érettebbnek, nőiesebbnek érzem magam, sokkal jobb formában vagyok (testileg és lelkileg is), mint 22-23 évesen. Nem cserélnék akkor önmagammal.
Szerintem egy nő 30 körül lesz igazi NŐ, addigra lesz kiforrott az ízlése, stílusa (már akinek....), akkorra érik be.
És amúgy is, minden korban meg kell találni a szép dolgokat, különben úgy járunk, mint a nevetségesre plasztikázott hírességek, akik még 60 évesen is húsznak akarnak látszani.
Közel egykorú a csapat! (Nekem ugyan még 3 évem van hátra a XXX-ig.) :))))))))) (Noori! Rád meg csak irigykednk, hogy 19 éves fejjel ilyen ízlésed és kifinomultságod van, csak így tovább!)

és Hecuba full igazad van!!!!!!!!!!! :)
Jaj, Zsani! :D
látnál itthon, leharcolt, összekent, kinyúlt tréningcuccokban! :D
Hecuba, a szívemből szóltál (én csak tudom, így a 30-on túl nem olyan régóta)
Akkor én vagyok az ezüstérmes ;-)
Lizi, nem tudom, hogy Scala hány éves...
Lehet el fogja titkolni a hiú leányzó. :)))))))))
Jaaaaaaaa, azt hittem a 29 és 1/4-es megjegyzés saját tapasztalat Scalanak ...
De a második helyezést a Nóri irányából értettem, persze nem voltam egyértelmű :-), bocsi...
Oh, mégegy nagyon zsenge hölgyemény, akkor? :)))))))))
hihi :-)

zsengécske (már csak), de érek... ;-)
Lizi!
felettem vagy alattam?
Noori

Én munka előtt (ha du-ra vagy éjszakára megyek) képes vagyok egész nap köntösbe lenni és a lábamat kényesztetni áztatva és krémezgetve. Hajam elég botrányosan tud kinézni ilyen esetekbe pl. . . Csak össszetekerve a fejtetőmön. LOL :D
Látod, Zsani, mondtam, hogy fiatalabb vagy nálam ;-)))
Az saját tapasztalat volt! Scala 31 éves! :-)
És Hecubával egyetértve, 21-22 éves önmagamat én sem sírom vissza.
Mondjuk szerintem amúgy is tévhit, hogy egy nő 20 évesen a legszebb, és utána már csak a lejtő: hülye népmondásból átvett végtelen butaság!
És Noori, már a blogodra is írtam, én is le vagyok nyűgözve, hogy ilyen zsengén, ilyen felsőfokú ismereteid vannak! Waw!!!
Noori,
téged azért nehéz felülmúlni (ill alul). :-)
Szeptemberben 25...
Lehet bronzéremre csúszok akkor!!!!! :) LOL :->
Köszi Scala:)
akkor most én vagyok a legfiatalabb? nemá'


süti beállítások módosítása