Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Mégis menő a felhajtott farmer?

2008.08.12. 11:17 - Virgogirl

Címkék: fotó stílus divat híresség ezadivat

Ami (az unalmas) Katie Holmes-nak nem annyira, az Holly Madison Playboy-nyúlnak egészen jól bejött: a felhajtott szárú farmer is lehet csinos, sőt, szexis. Mi mindenre érdemes figyelni? A nadrág legyen inkább szűk, mint bő (és ne trapéz, mert akkor nagyon vaskos és aránytalan lesz a felhajtás), viseljünk valamilyen dögös, hosszabbított felsőt (szerintem az szépen kiegyenlíti az arányokat) és magassarkú csizmát hozzá - ez utóbbi nyújtja a lábat, ami a felhajtott farmer esetében nem árthat, mert rövidíthet a lábakon (persze, csak optikailag...).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr49612062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jujj, milyen Barbie-póthaja van.
ez a felhajtott farmer bizonyos körülmények között valóban jól néz ki. én sokféleképp el tudnám képzelni.
Jó lenne fésülgetni, mint 20 évvel ezelőtt, mi? :-D
én anno vagdostam a Barbie-hajat. lenyírtam a törött hajvégeket meg ilyenek... :D
Gonoszak vagytok! ;-)
Amúgy szép ez a csaj szerintem, igazi cicababa ugyan, de helyes.
én acetonnal mostam le az enyém arcáról a festéket. És egyiknek felgyújtottam a haját.
Hehhe:D
állítólag én meg letörtem egy Barbie fejét,.
a lábukat sanyargattam, főleg térdnél.
festék gyanánt meg volt egy kis pink ceruzám (egyik Cindyhez volt radírral), na én csak azzal pingáltam. de vízzel sose jött le.
jaj, meg volt egy ilyen csillámos Barbie-zselénk, azzal remekül szétbarmoltuk a baba haját.
hirtelen ennyi Barbie-s emlék tódult fel bennem. :)

+ennek a Hollynak a saját haja nagyon fakó, a mű meg túl fényes...kíváncsi vagyok, milyen lenne csak a saját hajával, ami kb. a füléig érhet.
juj, micsoda szócsata. . ehhe :))))))))))))
Mi ez a visszafogott " elegancia"?
Kicsit szoktalan nekem, mert a farmer- póló dolog nagyon nem az ő asztala, túl snassz.
Túl egyszerű.
Többet várnék tőle. Ő egy playmate; könyörgöm....
:D ez jó, ezek szerint nem csak én szadiztam agyon a barbijaimat.
az egyiknek például teljesen levágtam a haját és csináltam neki parókákat színes fonalakból. jaj és szegénykének kisminkeltem az arcát filctollal...

(ehez képest tök szolíd lány lettem:)))
egynek letörtem a fejét... anyu most mondta a telefonba
Szerintem csak az esemény miatt ilyen visszafogott, nézzétek meg a plakátot mögötte.
Láttam pár részt (konkrétan másfelet) a viván a "Girls of the Playboy Mansion"-ből.. hát, most nem méltatom, de ha a cicababás külső hiányzik, akkor ajánlom figyelmetekbe :D
Ezek azok a csajok sztem, akiket smink nélkül senki sem lát, magukat is csak addig látják, amíg fel nem teszik a maszkot...
Én a hajszárítóval égettem meg a Barbie-m haját, és le kellett vágni tüsire! :-D
Annyit röhögtem a kommenteken!!!
A nőn sokat dob a póthaja!
És a cucca is bejön, bár én ezt a pólót fel nem venném!
Bár a hosszított pólókat bírom. Jól állnak, csak nem szabad túl bőnek lennie.


süti beállítások módosítása