Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Katie, kétszer

2008.08.11. 08:57 - Virgogirl

Címkék: fotó szavazás divat híresség casual celeb

Katie Holmes két újabb összeállítással örvendeztetett meg mindenkit - én mindkettőt jobbnak ítélem, mint a feltűrt szárú farmert.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr25610245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó reggelt mindenkinek!

végre, végre. . . Az utolsó nadrág nagyon nagyon tetszik, nekem! :)
Zsani: na az első közös pont az "életünkben", mert nekem is nagyon nagyon tetszik. Nagyon szeretem az ilyen bő szárú nadrágokat. Egyedül a magas derékkal van bajom (de csak is magamon, jobban szeretem az alacsony derekút), de Katie-n szerintem jól áll. Na jó kicsit azért vágatnék abból a nadrághosszból (bár kizárólag az én szempontjaimat figyelembe véve: esőben nincs sofőröm, aki hoz-visz). :-)
Szió Lizi!

Még csak ez az első. :(((((
Nem is tudtam. Én meg szeretem a magas derekat, mert az kellemesen rejti el az irodai hájamat! :)
Szuper a 2. farmer! Ami viszont fura, az a szomorú arckifejezés mindkét képén.
Igen, de mostanában mindig ilyen feje van. Szomorú, fáradt, szinte mindegy, látszik, hogy nem érzi jól magát a bőrében.
Mi az, hogy irodai háj???? :-D Ez nagyon vicces szóösszetétel. :-) Nem, nem az első, igazából csak ez az első, hogy szóvá is tettem.
Képzeld, pénteken voltam egy céges rendezvényen és láttam egy lányt, akit el tudtam volna képzelni, hogy te vagy. Persze fogalmam sincs milyen vagy, de sok mindent le lehet szűrni a kommentekből, ugye... :-) és olyan izlésesen volt felöltözve, szép kiegészitőkkel (amikre te is úgy odafigyelsz), hogy el tudtam volna képzelni, hogy te vagy.
Úristen ez kezd beteges lenni lányok, hogy kereslek titeket az utcán!!! :-)))
hehe! Olyan picurka hájacska a derék tájékán. :( (a sok ülés és hajlam és lustizás következménye. :( )

Akkor megnyugodtam, hogy nem az első azért. ;)

Én is jobban nézem az embereket azóta. . . picit biztos beteges, de szerintem természetes, hogy lassan kíváncsiak vagyunk nagyon egymásra. :D

Nem lehettem én, 4 napja itthon vagyok a pihenőnapjaimon, de azért nagyon aranyos, hogy így kiszúrtad a kiegészítők alapján. :) Milyen színű haja volt a hölgynek? :) (ez csak szimpla kíváncsiság)
Olyan középbarna és nagyon szép nyaklánca volt, helyes kis fekete kézitáskája és szép öve is. ;-).
Áhhá! :) Akkor elég tüzetesen megnézted a hölgyet! ;)

Annyit elárulok, hogy nekem vörös a hajam és hosszú, bár most csak kicsivel váll alatti, mert le lett belőle vágva, több mint 10 c. :)
mindkettő jó, de a második nálam a nyerő.
lehet, hogy csak békés beletörődéssel tűri az örökös fényképezést, azért a mosolytalan arc.
lehet. Bár nekem pl az alaparcom a mosolygós.
Komolyan?

Nem is gondoltam volna Virgo! :)
akkor most +1 sasolási lehetőség, ha Virgo-t keressük az utcán! :)
Igen, ez egy ilyen tulajdonságom (valószinűleg nem a legjobb), hogy kritizálom az embereket, meg jól megbambulom őket. ;-) És aztán lehet, hogy pont engem is ugyanúgy kritizálnak, na de sebaj.

Virgo esetében 1 lépéssel előnyben vagyunk, mert a szemeit (jaj és a homlokát el ne felejtsem) már láttuk. Bár ha belegondolok Zsani sincs hátrányban, mert Virgo és Scala számtalan ruhadarabját láthatta már. :-)
Lizi, nem láttak többet, mint te ;-)
Úgy értem Ti a Zsani ruhadarabjait. ;-)
Képzeljétek, a kritizálási betegség ellenére, az én alaparcom is mosolygós! ;-)
Bizakodóan tekint a világba, bár hamar lelombozódik...
Milyen eres Katie keze...
Sokszor az enyém is... Mitől van?
Én is... ahelyett, hogy idegeskednék, meg tépném a fejem dolgokon (mint sok ember Pesten), jót mosolygok az emberek hülyeségein (persze ez azért hangulatfüggő is).

Tudtam én, hogy mindannyian életvidám csajok vagyunk. ;-)
Túl vékony vagy, Scala, azért lehet - meg persze vérnyomás és adottság is. Nekem pl alacsony a vérnyomásom, alig látszódnak az ereim emiatt.
Nekem a lábaimon dudorodnak ki, a kezeimen szimplán látszódnak.
Virgo megállapitása igaz lehet, mármint az alkati tényezőre.
alapvetően nekem is mosolyra görbül a szám :)
de, ha folyamatosan ki vagyok téve valamilyen kellemetlenségnek, amin nem tudok változtatni, akkor lehet, hogy én is ilyen fapofával járkálnék
Szerintem Katie valóban szomorú, és nem csak a paparazzók miatt... Nem nagyon kedvelem, de valahogy mégis együttérzek.


süti beállítások módosítása