Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Liv Tyler

2008.08.10. 18:50 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Liv Tyler nagyon csini és nőies ebben az Oscar de la Renta ruhában, a színei is tetszenek, a cipő hozzá viszont egyáltalán nem - túlságosan vaskosnak és merevnek érzem ehhez a ruhához.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr67609569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyetértek. A ruha gyönyörű, de egy kecses szandál passzolna hozzá, még akkor is, ha most a vaskosak az igazán divatosak (de nem mindenhez).

Tetszik a szandál is, de nadrággal, famerral, inkább. . .
+ fokoznám a hatást, a ruha virágjaival megegyező színű körömlakkal (főleg a lábkörmökön) :)
a ruha valóban nagyon szép, a szandál azonban sokat ront az összképen

csak én érzem úgy, hogy Liv Tyler már közel sem olyan szép, mint pár évvel ezelőtt? nem tesz jót neki az öregedés (bár még csak 32 körül van) :-(
Strange, igazat adok, sokat csúnyult, nem is tudom... olyan lófeje lett.

A szandál borzalmas, a ruhától én nagyon-nagyon nem vagyok elájulva, szép, meg nemes az anyag, de kissé öreges a minta. És amúgy is, Oscar de la Renta a milliomos feleségeknek tervez... elegáns, előkelő, de semmi plussz. ;-)
Kedves Strange
Az öltözékről ugyanaza a véleményünk, de az életkorra vonatkozókat kéretik visszavonni (lelkembe tapostál vele:( )
Te is leszel 30-on túli, és hidd el, egész pompás dolog :)
szép ruha, ronda cipő.
rossz fotó egy szép nőről
Oscar de la Rentát nagyon szeretem, Liv Tyler viszont soha nem tetszett. Szerintem egyáltalán nem szép.
csipke, pont mondta is, hogy nem olyan sok, ahhoz képest ahogyan kinéz! ;-)
Virgo, én sose tudtam eldönteni, hogy szép-e. valójában szimpatikus, fiatalon, jó sminkkel, fotókon mutatós volt... Ennyi. Abban lehet valami, hogy nem hálás ez a fotó!
Strange, ez az, köszi! Egy ideje már töröm a fejem, mi olyan fura mostanában ezen a nőn. Nekem mondjuk különösebben sosem tetszett.

A ruha: szép, nekem főleg a szabása tetszik. De inkább majd 10-15 év múlva illene hozzá.

A szandált nem is kommentálom. Fúj. Ehhez a ruhához is fúj, meg csak úgy magában is fúj. Nem elegáns, nem kifinomult, nem nőies. (na, mégis kommentáltam :-)

A gyűrűje viszont bejön.
Csak egy kicsit rosszul esett, hogy "öregedésről" beszélünk egy 30-on túli nőnél
én még nem vagyok 30, de már most vénségesen vénnek érzem magam :-)
csipke, ne haragudj, nem akartam a lelkedbe taposni :-)

tudom, hogy én is leszek majd 30, és vészesen közeleg is az idő :S


süti beállítások módosítása