Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Őszi smink: Guerlain és Givenchy

2008.08.04. 10:47 - Virgogirl

Címkék: szépség smink jön

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr6599608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Givenchy nem jön be, a Guerlain már inkább, de gíy is túl sok sminkem van, és ezek nekem valami miatt öregesnek tűnnek, főként a Guerlain. Amolyan negyvetöt feletti korosztálynak szólónak... :-)
Szerintem csak a tálalás miatt érzed öregesnek, nem? Mert ezek a fekete dobozok, meg az egész fotó bennem is ezt az érzést keltik. Amúgy maguk a színek szerintem nagyon szépek lehetnek.
Igen, a fekete, és az arany miatt, meg az a díszítettség a dobozon!
mármint a rúzson...
Küldtem Neked mailt! ;-)
Lányok, én úgy szenvedek! Tele van mindenféle szépítőkkel az összes kis táskám, nesszeszerem, úgyhogy nem vehetek semmit.

Off: Miből lehet tudni, hogy egy szempillaspirál kifogyott? Az enyémnek a keféjén egyre fogy a festék, de még mindig épp elég van rajta ahhoz, hogy használhassam. De már vagy egy hónapja. ((:
Szerintem meg pont fiatalos, szerintem 45 év felett már nem nagyon hordanak feketét a hölgyek - és sminkben is inkább a világos színeket preferálják (merthogy a sötét általában öregít)

Etain, ki kell dobni MINDENT. A feng shui szerint is jót tesz

Szempillaspirál: ne azt nézd, hogy mennyi van még benne, hanem hogy mióta használod... egyébként az jó módszer, hogy teljesen letörlöd a kefét egy papírkendővel, majd visszarakod a tubusba és újra letörlöd. akkor ált fel lehet mérni.
Egyetértek, ha nyűg az ami van, akkor meg kell tőle szabadulni. Én ált. oda szoktam adni valakinek, aki örül neki. Pl. van két-három-négy kedves ismerősöm, akinek jobban kell spórolniuk, mint nekem, per pill. ;-)
A csomagolásra mondtam, hogy olyan öregebbeknej való, mert olyan ultra elegény, a Guerlain főként! ;-)
jav. öregebbeknek, elegáns :-)
Ó, félreértitek, nem nyűg a cucc, használok is mindent rendszeresen, csak az a bajom, hogy nincs helye az újnak. ((: Sőt, a legfőbb problémám valójában éppen az, hogy felesleges is lenne bármi újat vásárolnom, pedig annnnnnyi csoda lesz idén is, amit szívesen magamra kennék........

Mindegy, most turbó fokozaton használom a barna szemhéjfestékem. Abból már alig van. :P

Virgo: Jól hangzik a zsepis trükk, este kipróbálom.
A sminkcuccokkal az a baj, hogy ha változatosan sminkelsz, tehát van 5-6-7 féle szemhéjfesték, amiket esetleg még kombinálsz is, akkor baromi lassan fogy. Mondjuk én max. 1 éves használat után egyszerűen kidobom, még ha van is benne, egyrészt, mert addigra már lejár a szavatossága, nem olyan az állaga, stb, másrészt meg akkor teljes joggal zsákmányolhatok újakat :-)
Igen, Etain, én ugyanebben a cipőben járok... Mindig írom is kommentbe, Virgo már tudja jól: ezeket a postokat csak gyönyörködésre használom... semmire nincs szükségem. És amúgy is Clinique márkahű volnék! ;-)
Hecuba okos, őt tessék utánozni :-D
Nincs szívem kidobni az egy éves termékeimet, semmi bajuk! Komolyan nincs nekik! Pedig az én bőröm ultra-érzékeny, ám!!!
Én spec. csak a naptejeket dobálom ki 1 év után, sminktermékeket nem, ha nem tapasztalok elváltozást. Eddig még sosem volt semmi bajom. Az applikátorokat szoktam lecserélni. (:
Persze, az applikátorokat jó cserélni, bár én olyan gyakran használom az ujjbegyeimet, hogy még néha az is kitart végsőkig... :-)
Ha már a sminkeknél tartunk: feltérképezte már valaki a Bobbi Brown termékeket (a Mammut/Douglas-ban lehet lecsapni rájuk)? A teljes választék kapható? Tényleg olyan fantasztikusan jók, mint sokan esküsznek rá?
Egy nappal fizetés előtt hogy mersz ilyeneket kérdezni? :-D
Douglasban van, Mammutban (most újították fel az üzletet) hatalmas pult vár! :-)
hehe, Fizetés előtt tényleg vétek ilyet kérdezni. Nekem se öregesek ezek a termékek, én se dobálok ki mindent év után. . . és én is el vagyok ám látva eléggé, úgyhogy kerülöm ezeket a helyeket. A givenchy fém zsebóra jellegű nagyon tetszik! :))))))))))))
Jó, olyan zsebórás azért lehet, hogy nekem is kéne... ;-)
Gyönyörű színek...de azok a pöttyök ott milyen célt szolgálnak a givenchy szemhéjpúderekben? (lehet buta kérdés)
elvileg dekoráció, de beleolvad a színekbe
Dekorációnak oké,de harmadik képen nem "veszélyezteti" a fehér szín szépségét a sok fekete pötty?
Volt egy olyan púderem,amiben olyan szép minta volt,hogy szinte sajnáltam használni....
szerintem az egészen halvány szürke, ezért a fekete csak mélyíti, picit sötétíti a színt. De sajnos még nem volt szerencsém kipróbálni, úgyhogy nem tudok ennél bővebb magyarázattal szolgálni.

Egyébként a sajnálom használni rám is igaz.
és rám is. Egy Clinique arcpirosítónál volt a legnagyobb sajnálatom eddig! :)
csak nem a virágosról van szó, Zsani?
deeeeeeeeeee! :D

egy ismerősömnek meg ilyen apró négyzetekből állt, az is olyan mutatós volt! :)
jaj, egy olyat annyira szeretnék...
én is kaptam. . . őrült drágák. :(
Hát nem olcsó, az tény, de jó akciók vannak Cliniquenél, olyankor érdemes ráhajtani a kinézett cuccokra! ;-)


süti beállítások módosítása