Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Guess kampány: Bryan Adams, meg a Sophia Loren-utóérzés

2008.08.03. 11:48 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám modell divat

A Guess új kampányának fotóit Bryan Adams készítette, ihletőjük pedig Sophia Loren volt - olyannyira szerették volna visszaadni a színésznő érzékiségének hangulatát, hogy Loren fodrászát és sminkesét is megkérték, működjenek együtt velük. A modell Line Gost, a képek Olaszországban készültek. És nekem nagyon, nagyon tetszenek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr92598291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húú, ezek nagyon jó képek, a sminkes és a fodrász nagyon jó munkát végzett :-)
Borzongatóan jól sikerült kampány. Már láttam nyomtatott sajtóban is (asszem...) és imádom!!!

A modell lábát pedig komoly kihívásnak tekintem...
Amúgy nekem ez a stílusú nő tetszik a legjobban: cica fej, vannak domborulatok, de alapvetően törékeny; igen szexi; nem citromba harapott, élénk, kellően közvetlen illetve távolságtartó, "bomba latina"!

Valóban Loren-es, ami igen hízelgő, és újabb bizonyítéka annak, milyen megismételhetetlen a Lolobrigida-Loren-Cardinale trió! :-)

Örülök, hogy itt a blogon Virgo is kiemelte ezt a kampányt, ami, csak ismétlem magam, igen közel áll mind a szívemhez, mind az ízlésemhez!
Nagyon köszi, Virgogirl!

agyojók szerintem is, csak meg kell hogy mondjam a guess szinte mindig ezzel a stílussal jön elő és én egy kicsit unom. (mármint a pin up girl, s latin feeling, a fekete fehér kepek stb.)
Bryan Adamsnak meg gratula! ;-)
Nagyszerűek a képek...olyan "ereje" hangulata van...
Meg tudná valaki adni a sminkes és a fodrász telefonszámát?
:D
nekem is nagyon tetszenek!
és mivel nem követem a Guess kampányait, le is vagyok maradva, és én még ott tartok, hogy a Guesst ált. szőkék reklmozzák: Anna Nicole Smith meg Paris Hilton...
nekem ez a vonal jobban tetszik.
Lumena, telefonszámot nem, de nevet igen - ha sikerül őket lenyomozni, akkor nekem is kérj időpontot pls.

Zsani: meglepő módon az előző kampány színes volt :-) Meg szerintem ez az a stílus, amit nem lehet megunni...

Soccergirl, ha megnézed a guess.com oldalt, ott van egy olyan menüpont, hogy advertising history (vagy valami ilyesmi), ott egészen a kilencvenes évekig meg lehet nézni a kampányokat, nagyon szórakoztató
köszi, megnézem!

(és én úgy emlékszem, Paris Hiltonnal is voltak színes képek)
Igen, Virgo az valóban színes volt. :) Biztos csak velem van a baj, de régen bejött a guess viszont mostmár egyre inkább nem. Nagyon kevés cucca fog meg és ahhoz képest (itthonról beszélek) őrült drága.
szerintem egyszerűen kezded kinőni :-D...
Virgo!

Ebben lehet a legnagyobb igazság. . .tényleg. . .
Inkább beruházok valami különlegesebbre a kedvenc lelőhelyemen, amit már fölösleges leírnom, mert mindannyian ismeritek, akik olvassák a kommenteimet. :)))))))))
csak nem az ííííbéj? egyébként pont tegnap nézegettem, és láttam is két-három olyan dolgot, amiről egyből te jutottál eszembe.
De! Persze, hogy az.

Jujj, nocsak! Mik voltak azok? :)
ha jól emlékszem, néhány dior ékszer, meg egy kiskabát
jujjjjjj! A gondolat nem nem rossz, már érzem! Ez kedves! :)

Cserébe el is küldöm, hogy anno mit sikerült már találnom diortól! :)
El is küldtem, remélem nem bánod! :]
húha. Nagyon jó képek valóban. Hozzám talán a legközelebb az utolsó kép áll, annyira jó hogy gondtalanságot sugároz. Amúgy tényleg megvan a sophia loren feelingje a témának, tetszetős :)
hát, ha választani kell, akkor a második
Az első és az utolsó a kedvencem! ;-)

Zsani, én tegnap a gmailesre küldtem neked egyet, wedding cipellő...
megnézem, csak valamiért a gmailem itthon nem szokott bejönni, legközelebb másikra küldd baby!:D
Az utolsó előtti kép, annyire a Volr egyszer egy vadnyugatra emlékeztet! Merthogy ott Cardinale is, ugye... de akkor is vonzó, és 'tiszteletreméltó'... gondolom értitek! ;-)
most se jön be a gmailem. . . Ááááááááá :( :( :(
én átküldtem az enyémet a freemailedre is...
Átjött, de az én du.küldöttemet megkaptad, Virgo?

A cicás nagyon jóóóóóóóóó! :) éa vintage! Köszönöm! :)
nem, még nem

reméltem, hogy tetszeni fog :-D
Egyelőre nem is drága!

már tök régen elküldtem. . . ezt nem is értem. . . :((((((((((((((
Kilolok majd én vele! Megyek sajnos ma dolgozóba, úgyhogy onnan fogom átküldeni mostmár:)
Ide a lábait !!:)
Virgo,
bocsi,hogy későn reagálok,elfejtettem nézni a kommenteket, megadnád a sminkes nevét,aztán meglátom mit tehetek. :)


süti beállítások módosítása