Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Eva Longoria

2008.08.03. 10:08 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Csinos piros ruhában. A kiegyészítők - azaz, az arany szandál és az arany táska - kifejezetten tetszenek, mert kellemesen egészítik ki a ruhát, pontosabban hangsúlyozzák annak arany csatját.

(elnézést a kép minőségéért, éjszaka, vakuval készült a felvétel...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr78598202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hozzám nem áll közel ez a stílus, de neki nagyon jó! :)
én sem öltöznék így fel, de egyébként nagyon csinos :-)
a kiegészítők is tökéletesen harmonizálnak :-)
szerintem meg longoria ebben a cuccban, és főként a feje BOR-ZASZ-TÓ...

Nagyon kiábrándító az a nő, amióta idei évet írunk, kb. a kutyás, vagy kiwi koktélos kép volt eddig a legjobb, mind2 casual... ami azért ciki...
Ez a business lady haj és stílus egyáltalán nem hiteles, se nem szép, se nem cicás, se nem stílusos. Mintha a mexikói vagány takarítónő csinált volna egy vállalkozást, és ő most már ügyvezető igazgató, stílusát is ehhez igazítva...
Félig stílustalan, félig közönséges, és egyáltalán nem kifinomult. De főként ezzel a fejjel! (És tudom, hogy a kép nem igazán jó minőség, de akkor is!)

Brrrrr. :-((((
azért én szeretném, ha minden fotó lyen "rosszul" sikerüne rólam! ;)
szerintem nem olyan rossz ez

Nekem tetszik ez az összeállítás, kellemes nyári ruha. Szerintem a minőség ront egyedül a képen, szinte biztos vagyok benne, ha délután készül vaku nélkül sokkal jobban átjön a stílus.
Scala-val értek egyet, szörnyen közönséges, a ruha is, ezzel az ormótlan övvel, de főleg az arany cipő és táska (mondjuk nekem sosem tetszett az arany, sem ékszerben, sem ruhaszínben, rettentően öregesnek tartom).
Pedig a fémszínek most nagyon mennek... (de bevallom, én sem szeretem, egyszer próbáltam egy aranyszín táskát, úgy néztem ki vele, mint egy karácsonyfa)
Az arany, mint szín nekem is csak nagyon ritkán, inkább soha! ;-)


süti beállítások módosítása