Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nyálcsorgatáshoz: Oscar de la Renta menyasszonyi ruhák

2008.08.01. 21:03 - Virgogirl

Címkék: divat ruha esküvő luxus menyasszonyi ruha

Szépséges, elegáns Oscar de la Renta ruhák, az idei tavaszi-nyári kollekcióból... bármelyikben szívesen vonulnék az oltár elé :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr29596565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oh. Ilyenkor előjön belőlem a minimális romantika!

Gyönyörűek! :)
Nekem nem tetszenek a fehér menyasszonyi ruhák...
Sajátom is törtfehér volt.
Az első kép kapcsán: hogy lehet egy menyasszonyt ilyen fekete háttér elé állítani?!

Gallianorinál olvastam, hogy de la Renta azt adja az amerikai gazdag nőknek, amit várnak... ezek a ruhák is nekik szólnak, és olyanok. Nem különösebben átütő, de szép és elegáns...
olyan kíváncsi vagyok a ruhádra, esetleg elküldhetnéd...

Nekem a háttér is tetszik, nagyon jól ellenpontozza a ruhákat.
Az egy hosszú történet, a ruhám. Majd keresek képet, de nem egyszerű, azóta kétszer cseréltem gépet! ;-)
De majd megpróbálom az eredetit fellelni! Ami alapján készült!
A cipőmről küldök már ma este, mert az van ezen a gépemen is! ;-)
Oh a harmadik, mennyire mennyire csodás... egy mese tündérére tudnék ilyet elképzelni. No meg persze magamra. :D
Scala!

Nekem is léccccci lécccci lécccci! :D
Oké, mail ment, de még csak a cipőről! ;-)
én a pöttyöset szeretném :-)

Scala, az esküvői ruhád engem is érdekelne, ám :-) elküldöd nekem is?
Sziasztok! Néhány napja fedeztem fel ezt a blogot, és nagyon "bejön" :D Azóta rendszeresen visszajárok:) Szuper az oldalad Virgo!
Szia Candy, nagyon örülök, hogy tetszik itt "nálam"! Remélem, találsz majd magadnak olvasnivalót ... Puszi, VG
Tényleg gyönyörűek ezek a ruhák. Letisztult, elegáns, finom darabok. Kár, hogy nem egy évvel ezelőtt jelentek meg ezek a modellek, akkor készültem ugyanis az esküvőmre :-)
Hecuba, neked milyen ruhád volt? Varrattad vagy vetted, esetleg kölcsönözted?
Varrattam (Makány Márta), saját elképzelés (illetve egy Tiffany's katalógusban talált fotó) alapján. De azért ezek... hát, hiába, más szint a kettő :-) Meg ezek is csak így "eredetiben" szépek, másolva már nem ugyanaz.
Hogyan tudok eljuttatni neked fotót?
Juj, nekem is kérlek! Márcsak Makány Márta miatt is... scala.blogok@gmail.com
Köööössssssziiiiii. :-)
Szépek, szépek, de ehhez elég nagyszabású, elegáns és picit sem garasoskodó esküvő illik! Nem műv.házas, de nem is sima éttermes. Bár gondolom aki megveszi, annak ez nem probléma.
Amúgy szerintem is mindenképp érdemes varratni, ugyanannyi, mint egy kölcsönzés kb., de rád van szabva, olyan amilyet álmodsz (bár nekem sajna nem sikerült teljesen), és a tiéd marad. De csakis valaki igazán jó tervezővel, nem a sarki varrónővel! :)
Hú, ma felveszem megint a ruhámat, kíváncsi vagyok, rámjön-e.
szép ruhák,de egyiket sem venném fel,igazából ha eljön a nagy alkalom én is inkább a varratásra volksolnék,akkor már olyan legyen amilyen a legjobban illik hozzám(és semmiképpen se legyen hosszabb vádli középnél-nekem ez a heppem).


süti beállítások módosítása