Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Paris Hilton

2008.07.31. 14:21 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Hilton kisasszony abszolút fejlődőképes: nagyon tetszik ez a türkiz ruha, az arany kiegészítők is nagyon jók hozzá. A tollas fülbevalót mondjuk nem értem, de ez legyen a legkisebb probléma...

7/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr90594349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A beállás megint rettenetes, mínus 1 pont!
A fülbevalóért további pontlevonás jár! ;-)
A beállás megint rettenetes, mínusz 1 pont!
A fülbevalóért további pontlevonás jár! ;-)
ez a csaj még nem látott magárol fotót?
érthetetlen miért áll mindig így
nem tudom mi az , de a ruhában zavar valami.
talán túl hosszú?
de a cipő és a kistáska szép, összeillő párt alkot :))
megint megint megint, leakadok leakadok leakadok........

A BEÁLLÁS GÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁZZZZZZZZZZZZ

Mindent elszúr vele és ez az általános beállása. :(((((((((((

Tényleg ilyen gáz lenne a lába (lábújja)???
Csak nagy, ésígy 'próbálja lelplezni'!!! :-D

Zsani, azonnal rád gondoltam a kép láttán!!! Maximálisan egyetértek veled!
Scala :D:D:D

Nem értem miért gondolja, hogy így kisebbnek tűnik a lába, ha csámpásan áll, hisz így az egyik oldalon telibe lábfj hossza! :->
jav: telibe látjuk a lábfeje hosszát! :D
Miért hányas a lába? Én valami 46-ról hallottam, de nem akarom elhinni....

Iszonyú az aranycipő is meg az áddogálása is.
41-42 azthiszem. :)))))

nekem se tetszik ez az aranycipő. :S
én is ludas vagyok, mert direkt ilyen képeket válogatok róla... ígérem, a következő jobb lesz
hát ez a csámpás álldogálás ez ténylég ájáááájjj!!!!még akkor is ha csónak méretű a lába,de ez nagyon tré!
a ruha színe nagyon szép,de valahogy a fazon olyan elszabottna tűnik.a cipője szép!csak a táskája hibádzik,mert nekem szúrja a szemem,hogy másabb az az arany,mint a cipőé.a fülbevaló pedig nem rossz,de a láncot szedje már ki a nyakából.összeségében: összevissza.
ruha tetszik, minden más mehet a levesbe, beleértve hilton kisasszonyt is
Pont hogy szemből kéne állnia,akkor nem látszana a lába hossza.Szerintem nem is azért áll igy...nem tudom miért,mert hülye.:)
Upsz,és a szájtartása,az is milyen debil.:D
Én is a lábtartását nem értem:-) Szinte minden képen vmi hasonló hülye pózban áll... gondoltam én is hogy a nagy lábai miatt, de logikátlannak tűnik, mert tényleg így totálisan látszik oldalról a lábfej hossza:-) Sokkal inkább a cipői fazonjával kellene trükköznie, hogy kisebbnek mutassa a lábát (egyik barátnőmnek is ilyen "nagy" lába van, 40-41-es, de nagyon ügyesen mindig úgy választ cipőt-nadrágot-szoknyát, hogy fel sem tűnt, amíg nem kezdtünk el közösen cipővásárlásra járni:-)
www.parisstyle.org/

Itt van róla egy olyan beállás amin szemből van, de én már nagyon kötözködő vagyok vele szemben, mert itt meg olyan, mintha hátraesni készülne! :S


süti beállítások módosítása