Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Veterán színésznővel erősít a Mango

2008.07.30. 09:29 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám modell híresség

 
Lauren Hutton 64 éves modell és színésznő lesz a Mango őszi reklámkampányának egyik arca.
 Nagyobb kép

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr95592261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állat, nagyon örülök ennek! Jó a kép is!
Mango nagyon szimpatikus arculatú cég. A cuccok változó, de van sok szép is onnan az én szekrényemben is!
Nekem az itthoni cégek közül (a megfizethetőkre gondolok)még mindig a Mango a legszimpatikusabb. A Zarával, Promoddal nekem csak rossz tapasztalataim vannak, azóta be nem teszem a lábam oda.
Viszont a szombati esküvőre a Mangoban vettem egy kis felsőt és kardigánt az őszi kollekcióból (leárazásból már semmi nincs). ;)
Méltányolandó törekvés, bár ne legyen senkinek illúziója, jól felfogott üzleti érdek is van mögötte. Azt hiszem az átlagmárkák nagyon hanyagolják ezt a korosztályt, ami (nem feltétlenül Mo.-n) nagyon is fizetőképes keresletet jelent.
ő most a Kés/alatt-ból ismerős nekem :$
egyébként nem rossz ötlelt ez, de nem tudom, így azt fogom gondolni,h. túl öregesek hozzám azok a ruhák, amiket ő reklámoz. de lehet,h. ez nem is baj, és az idősebbek számára ez mindenképp jó :)
Nagyon örülök neki és nagyon jó a cucc is, ami rajta van. Szerintem nem öreges.

Sajnos én már mindegyikben csalódtam. (a mangoval pedg az volt a tapasztalatom, hogy amit a legelején (már jópár éve amikor bejött hozzánk ez a spanyol cég) vettem az még most is jó anyagban, de amiket mostanság kiraknak néha, már az üzletben selejt néha. Jelentősen romlott. . .)

Ahogy felkapott lesz a minőséget elfelejti. . .

Ilyenek ezek. A nagy haszonkulcs, az az ami számít nekik. (leg- kevesebb költséggel)

janettaylor, ez az én tapasztalatom is. és nem csak a mangoval kapcsolatban
szerintem ez egy általános tendencia
Emiatt az általános tendencia miatt nem tudok én sem vásárolni boltokban. Egyet sem tudok mondani, amiben szivesen otthagynám a pénzem (és a megfizethető kategória). A szomorú csak az, hogy mindezek külföldön jóval jobb minőségűek. Szóval mi kapjuk a hulladékot (hogy finom legyek. :(
egyetértek a minőségromlási tendenciában, bár ez szerintem mindenre jellemző, nemcsak a ruhákra, egyszerűen már senki nem tervez hosszú távra, nem gyártanak igazán jó minőségű, tartós terméket, vagy legalábbis nagyon keveset, mert úgyis lecseréled néhány hét, hónap vagy év múlva. Fogyasztói társadalom, stb.
A Zara sztem egy fokkal jobb, int a Mango minőségben... legalábbis, az én szubjektív tapasztalatom szerint...

KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY:
Lányok találtam egy outletet, Margit krt. Trend House a neve, vettem egy Sisley telitalpú zöld szandált (fonott talp) ---> 4800,-Ft,
- két műanyag papucsot, de nem flip-flop, formatervezett (!), 220,- Ft/db
egy bőr pénztárcát, az a csattos szütyő /vagy mi a jó kifejezés erre?/ formájú, kaptam hozzá porzsákot, nagyon cuki, 2200,-Ft
- és barátnőmnek is ugyanazt a zöld szandált!
Mindenkinek szívből ajánlom a helyet, pólók is vannak, illetve minden, én a cipőknél és pólóknál ragadtam le; nem használt, nagyon jó áron minden per pill., mert 50-70%-os akciót tartanak! ;-)

jav. 2200,- Ft/db volt a papucs :-)
és minden darab eredeti Sisley!
Scala!

Jól hangzik! Sisley egyébként a jó minőség közé tartozik.
Szerintem is jobb a zara, mint a mango. (egy fokkal)

Diffusione Tessile-be elmentél már? :)))))
Már teli van téli cuccokkal is! :))))))))))
Még nem voltam! :-(
Úgy néz ki Pandorf jobban izgatja sofőrömm fantáziáját... :-)
valószínűleg az lesz előbb!
:))))))) az is biztos tuti!

Nekem mondjuk itthon a Diffusione a favorit már egy jó ideje! :))))))


süti beállítások módosítása