Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Jessica Simpson

2008.07.27. 19:46 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Nem kedvelem különösebben Jessica Simpsont, így egy kicsit mindig elfogultan ítélkezem róla (elnézést, próbálok leszokni erről...), de ez a félvállas ruha nagyon nem tetszik rajta. Iszonyúan díjbírkózó vállakat csinál neki - vagy csak a fények rosszak? A cipő (szerintem Jimmy Choo) sem segít rajta sokat.

 

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr93588222

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: how to be successful in life motivational quotes 2018.02.08. 16:28:21

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem értek egyet, szerintem nem rossz összeállítás! A táska Chloé, és nagyon tetszik!
A nő egy csöppet husi, és a hátába hízik (is). Van egy barátnőm, ő ugyanez a hátat illetően... Csak ő le szokott fogyni! És most szépen tartja a súlyát... Nem sok minden kivágott dolog áll jól neki olyankor, amikor terebélyes ott... OK, nem kell hangsúlyozni, de szerintem a haj is azért omlik rá!

A Natúr smink tetszik! Nekem bejön itt Jessica Simpson, próbálják kifinomultabbra venni a figuráját, és ez itt egy nem rosszul sikerült összeállítás, az én szemeimnek! ;-)
Nem vagyok biztos benne, hogy Jimmy Choo... :-)
A ruha elég izé, de itt valahogy nem tűnik olyan anorexiás kábszeresnek
Béna.A ruha is.:)Én sem kedvelem Jessicat,és sportolhatna többet,látszik a testén,hogy elég lusta.
mamba, tökéletesen egyetértek a nem sportol eleget meglátással!
Sokkal jobb formában volt pl. a Hazárd megye lordjai (remake)forgatásakor...
Ez igaz,abban a filmben nagyon tuti alakja volt.:)De én nagyon a sportos,izmos testet favorizálom,nem elég ha vékony valaki,legyen izmos,én szeretem ha látszanak az izmok a női testen.:)Magamon is keményen dolgozom ám,nem csak dumálok.:)
hát, ha nekem is egy akkora farmersortban kellett volna flangálnom, én is edzettem volna napi 6 órát, mint az őrült - hál'istennek ez a veszély nem fenyeget...
maba, én is szeretem ha látszanak az izmok, a giliszta-ropi női test (Amy Winehouse) szerintem ugyanolyan szörnyű vagy tán még rosszabb, mint egy eltunyult-lusta forma.

Azonban mindenkinek vannak tökéletes és kevésbé jó időszakai, én éppen ezért tendenciákat figyelek, azaz nem baj, ha kicsit elpuhult pl. J.S. a forgatás után, de már évek óta egyre kerekebb, és ez a baj!!! Talán most kezdett újra törődni a dologgal, mert ennél rosszabb képet is láttam, ám! Ráadásul ők "ebből élnek", kvázi munkaköri kötelessége sportolni, tornázni, formában maradni! ;-)


süti beállítások módosítása