Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Amy Adams

2008.07.26. 09:23 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Amy Adams Louis Vuitton Resort overallban. A ruha színe és a felső rész díszítése nagyon, nagyon tetszik, a nadrágos megoldás kevésbé - de úgy tűnik, egyre többet hordják, úgyhogy majd csak megszokom valahogy.

7/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr12586261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abszolút 10 pont nálam. . . :))))))))))
Neked is Virgo! :) Du-os műszakba nyomtam (1/2 11-re értem haza, úgyhogy tényleg egy fél órája nyitottam ki a csipám.), de ez volt az első oldal amit lecsekkoltam! :) Mit szólsz?
Egy tündér vagy! Ma én is későn keltem, de mindjárt megiszom a kávémat és aktivizálom magam - megyünk piacra :-) -, de addig még lesz vagy két bejegyzés.
Az jóóóóóóóóóóó! (én nem kávézom amúgy: nem bírja a szervezetem, mert az alacsony vérnyomásom nagyon fetúrbozza hirtelen és az ingadozást nehezen viselem. pedig annyira szeretem már az illatát is :( )

Szeretsz piacozni? :)
Anyukám ilyen, és ha véletlenül nem koffeinmenteset iszik (pl egy cukrászdában), akkor órákig haldoklik utána :-)

Imádok. Kaját sokkal nagyobb türelemmel vásárolok, mint ruhát.
Szintúgy vagyok, mint édesanyád. Együttérzek vele! :(

Én talán mindkettőt ugyanakkora hévvel. . .

Tény, hogy élelmiszerpiacnak megvan a maga varázsa és legalább a hazai termelőket támogatjuk vele.
Elolvasva a kellemes tegnapi csevelyt, két megjegyzés:
- én szeretek kávézni, és szoktam is
- most lehet, hogy méregtelenítő-léböjt kúrát fogok tartani, akkor egy hétre-kettőre felhagyok vele, de gimnazista koromban is ittam hétvégenként... ;-)
- a pisacozás nagyon kellemes tevékenység számomra is!
És most hogy az olimpia végéig bojkottálom az Auchant, visszaállunk rá! Amúgy is jobb, csak nehezebb parkolóhelyet találni...

Virgo, jól emlékszem, hogy van egy kis kosárkád? :-)
Zsani, amikor először írtad ezt a három műszakot, azt hittem orvos vagy! ;-)
A képhez: az overall nekem bejön, kényelmes és előnyös viselet, nem tökéletes alakú korszak(ok) esetén is!

Tetszik a fenti isa képen! + én valami miatt nőiesnek találom! :-)
van, aranyos, fodros textilbéléssel :-D Nem szeretek műanyagszatyrozni.
Tudtam én! Elolvadok!!! Régi vágyam egy olyan... Valami miatt még nem jött össze, pedig én sem járok / jártam olyan ritkán...
mesterségek ünnepén vettünk, 4000 pénz volt
Scala!

Nem és nem. Nem egészségügyben dolgozom! ;)
Igen, Zsani, azóta tudom! Egyszer írtad is, hogy mi a szakmád! :-)
Szerintem hmm, első ránézésre megint olyan, mintha a lepeődt terítette volna magára:) De aztán második ránézésre csini:):)


süti beállítások módosítása