Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A nap műtárgya: Marni nyakék

2008.07.24. 09:55 - Virgogirl

Címkék: fotó luxus ékszer nap műtárgya

 Az olasz Marni cég nyaklánca: igazi hangsúlyos, sokáig hordható, variálható darab. Tetszik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr41582958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mi az hogy!!! Csodás! Kérek szépen egyet... ha lehet... :-)))
Na ezek azok amiktől odáig vagyok a MARNi-ért. . . :]
Amúgy ez műanyag?!
És bőr kötő... Na vajon mennyibe kerülhet?! :-)

Anyagárat majd utána megsaccolom! ;-)
Huuhh. Rákéne kattani a "gyöngyfűzésre"...

Annak ellenére, hogy valóban pofátlanul drága, nekem a legtöbb abszolút bejön. Gyönyörűek!
Én nagyon sokat fűztem egy időben :)

Nekem is sok tetszik ezekközül is, de majd lesz ám olyan, amkor Zsani jó áron kifog egyet. :) Előbb lábbelit szeretnék a MARNi háztól. . .

Többek között erre vagyok nagyon bezsongva: cgi.ebay.com/Irresistible-Marni-Beaded-Ankle-Wrap-Flats-Sandals-36_W0QQitemZ180231427032QQihZ008QQcategoryZ63889QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247

Aranyos, 100%-ig Zsanis!
Köszi! :) Annyira részletes a kidolgozása és lila ,és azok a golyszlk a lábszártekerő részén. Oh oh oh oh! :S megint megfájdult a szívem. :(
Én Etsy-n láttam hasonlókat... ismeri valaki? Nagyon szeretnék rendelni, gyönyörű dolgok vannak jó áron, de túl sok rossz tapasztalatom van a magyar postával, félek sosem ér ide, mint a barátom szüleinek karácsonyi csomagja USA-ból... :(((((
Igen! De még nem rendeltem. Korábban én is féltem, de nekem mostanában csak jó tapasztalataim voltak...
Mindig ilyeneket hallok, (mármint tapasztalatként) :( Sajnálatos. Nekem még nem volt postával kapcsolatos rossz tapasztalatom. Pedig több, mint egy éve ebayezek rendszeresen.(értsd: itthon már nagyon keveset vásárolok, mert azn a pénzen designer cuccot tudok licitálni szerencsées és szinte csak USA-ból) Paypal-os fizetést ajánlok azonban. (mert olyan tapasztalatom akadt, hogy kiderült, hogy az eladó hantázik és nem is adta fel (paypal-on a pénzt meg vissza tudtam reklamálni).

Érdemes inkább kicsit többet áldozni a postaktgre és akkor nyomkövetés és ragszám alapján a posta kizárt, hogy eltűntesse. Egyébként a legtöbb esetben a német csomagok tűnnek el tudtommal. (biztos forrásból mondom ;) )
Az Etsy-n tényleg nagyon jó dolgok vannak. Én egy fotós képeivel szemezek, gyönyörű képeket készit. De még várnom kell a lakásdekorációval...
Akkor lehet hogy kipróbálom egy kisebb összeggel :)
Néemt és angol csomagjaim tűntek el! Még évekkel ezelőtt! Szerintem ez nagyon gáz!!!


süti beállítások módosítása