Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Melyik a menő - Eva Longoria

2008.07.23. 16:02 - Virgogirl

Címkék: szavazás híresség haj

A Született feleségek Gabrielle-je nemrég vágatta le a haját (állítólag a férje csinálta, és állítólag csak a szerep kedvéért...). Gyönyörű haja volt, de szerintem a röviddel is nagyon csinos. Komolyabb, és kevésbé "latina" - engem Sandra Bullockra emlékeztet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr62581968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyilván, hogy a férje csinálta... :-D

És azt sem hiszem el, h. csak a szerep kedvéért!
Szerintem baba lesz vagy van a dologban!
az én szememben nem dícséret, ha vki Sandra Bullockra emlékeztet, mert nem bírom azt a csajt (mert csak szar filmekben szerepel)...
jó a rövid haj, de nekem hosszúval jobban bejött, így hát arra is szavaztam :-)
Scala, rájöttem, hogy három dolog megszállotja vagy - azon gondolkozom, indítok egy külön blogot neked, ahol csak "husi" ill. "vastag", plasztikázott, meg terhes (vagy álterhes) sztárokat fogok szerepeltetni.

Egyébként meg a próféta szóljon belőled, a gyerekáldás mindig jó.

De ezzel az erővel akár válhatna is, szakításkor is ilyen drasztikus lépéseket vállalnak be a csajok.
A baba megszállottja nem vagyok, csak Longoriáról állandóan azt olvasni, hogy mennyire szeretne már... Liz Hurleyt meg azért gondoltam, mert nincs közös csemete a szerelmével... meg olyan alaktalan mostanában, hogy gondoltam hormonkezelést kap... :-)

A többi jogos! :-)
szerintem ez csak a média hülyesége - olyanok mint egy távoli, idegesítő nagynéni, aki folyton azt kérdezgeti, mikor jön már a gyerek (egyébként opciobnálisan: mikor lesz már egy rendes pasid/mikor lesz esküvő/mikor válsz el/mikor lesz rendes állásod)... csak a nagynéninek nem mindig van lehetősége pletykahadjáratot indítani.
Strange, Sandra Bullockot én sem tudom hova tenni... :-)

De sokan szeretik, úgy tűnik Virgo is! ;-)
én mindenkit szeretek (talán Mischa Bartont kivéve...)
jó a rövid, de nekem a legjobban azzal a hullámos-loknis félhosszú bubival tetszet, amilyen a DH 4-ben volt neki
(már, ha értelmesen írtam körül..)
asszem nekem is a loknissal tetszett a legjobban!
Virgo ne feledd, Penelope Cruzt utálod! ;-)
Jön fel a szavazatom, tör előre, meállíthatatlanul! ;-)
Hosszú hajjal sokkal szebb. A rövid frizurával olyan tipikus politikusnősnek érzem, nem tudom miért :)
Úgy döntöttem, hogy a jobb oldali:)
Nekem hosszú hajjal tetszik jobban.És Nagyon tetszik ezen a képen a hosszú hajason a haj szine.Ilyet én is elfogadnék.
Amúgy tudtátok (a spanyol Hola társasági magazinban olvastam, hogy Lance Armstrong Goldie Hawn lányával jár?! most nem jut eszembe a neve, és nem tudok felállni, a lábamon alszanak a macskák, nem akarom megtörni ezt... :-)
Kate Hudson :-)
Igen, ő! Tudtátok, hogy Lance Armstrong és Kate Hudson járnak?
Egyébként ilyen szavazást nehéz összebütykölni?
Koimbra, nem, holnap küldöm az infókat.


süti beállítások módosítása