Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Maggie Gyllenhaal

2008.07.22. 09:48 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Egy újabb nap, egy újabb Dark Knight bemutató... Maggie Gyllenhaal ezúttal viszont bénán néz ki: túl egyszerű (ami bizonyos esetekben nem baj) és formátlan ez a Stella McCartney overall rajta, egyáltalán nem látszik benne az alakja, és olyan mintha két számmal nagyobb lenne. Értem én, hogy ő a lazább öltözékeket kedveli, de arra azért érdemes lenne odafigyelni, hogy ne legyen nagy.

(alant, az őrjöngő hölgyrajongók kedvéért: Christain Bale, mint a tökéletes kiegészítő)

5/10

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr54579496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én szeretnék valami ilyesmi overallt, nem ilyen lógósat ugyan, vagy a felső részét egy kicsit szűkebbre szabatnám, oldalt kicsit eláll.
CB rajongó vagyok, de nem szoktam őrjöngeni. :-) Nagyon csinos, nem?
Melyik filmben szerepelt még ez a csaj, mert annyira ismerős?
Virgo: tényleg ha már szót ejtettél a jobbján lévő férfiről, esetleg férfi is lehetne néha napján az icon of the day, mit szólnál? Engem érdekelne az is, hogy a férfiak hogyan öltözködnek. Nem tudom a koncepcióba belefér-e? :)
tényleg nagy rá a ruha, ha éppen a mérete lenne, talán tetszene is, de így nehéz megítélni...
A titkárnő a legismeretebb filmje.
Imádom ezt a nőt! Mona Lisa mosolyába is játszott (ő csábítgatta a tanárurat) :)))) nagyon tehetséges. Elhangzott már itt, Scalatól, hogy nem szép, de nekem meg valamiért nagyon bejön. (biztos a kisugárzása) Ha férfi lennék nagyon érdekelne, mint nő! :))))))))))))
Szerintem is különleges színésznő.
Nem láttam filmjét, de ha ő az új Meryl Streep (aki alapvetően nem szabályosan szép..., bár MG szerintem még nála is kevésbé), akkor szeretni fogom!

Említett filmeket nem láttam, majd pótolom! ;-)

Tudjátok mi a legnagyobb bajom ezzel a nőcivel: koravén (de nem a kiélt értelemben) feje van... pedig még húszas éveiben jár, nem?
Olyan gyorsan öregedő típusnak tűnik valahogy...
Jaaaaa...
Akkor kezdhetne valamit az arcával... :-(
Nekem tetszik, felvenném, gondoloma háta brutálisan kivágott és igencsak mutat a dekoltázsbol. Igy kell ezt. :)
(azthiszem nem véletlen vannak mindig feketés fuhákban a bemutatókon :'( )
nem tom, ez a hölgy többnyire a saját nagymamájaként jön át nekem (értsd az idősebb évekből), és a hasát kitolja, cici lóg. furcsa, nagyon furcsa, az első jó kép amit láttam róla, az a narancssárga csipkecsoda


süti beállítások módosítása