Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Katie Holmes nagyon rosszul néz ki

2008.07.18. 13:02 - Virgogirl

Címkék: fotó híresség agyrém

No comment.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr2574233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

íme egy 45 éves nő, eredeti Charlie Angyalai-stílusú kinézete!!! :-(
mintha 40 lenne 20 évvel ezelőtt!
uhhh, hát ez egy nagyon rossz kép róla, és még bandzsa is
Manga szerű szemei vannak:)
Egyébként meg bánthatja, hogy otthagyta a Dark Knight-ot, bár inkább szerintem kirugták:)
talán barna Szörnyella DeFrásznak öltözött
Vazz, hát tök máshogy néz ki, maga a smink nem lenne rossz, de valahogy rajta olyan öreges mint állat, ráadásul...nem is tudom, ami Katie-ben anno szép volt, az Tom óta elveszett...Ez már nem ő...teljesen megváltoztatta.
Így igaz, az a kislányos báj... Mindannyian siratjuk! :-(
Virgo, tudom, h. ide off, de legalább megtalálod:
szóval a Lushból mit ajánlasz?

Ma voltam a MOM Parkbeli üzletükben, és nem mertem bármit is venni, nekem totál felfedezetlen az ottani kínálat... De kísérletezgetni nincs kedvem...
Szóval, ami bevált, azokat írd le kérlek!
Nagyon köszi!
Pussz.
Lush narancsos-fahéjas szappan? Azt találtam a kedvenceid között...
Honlapról kinéztem egy Miranda nevű szappant... Valami tapasztalat?
Scala,mit szeretnél? Milyen "problémára" kellene neked valami? Csak szappant akarsz vagy mást is?
Láttam, hogy vannak hajra való dolgok is...
Nos, ha van, amitől egy hónap alatt Salma Hayek fürtjeim lesznek, feltétlenül küldd el a termék nevét!!! ;-)

Komolyra fordítva, olyan kellene, ami tök jó náluk, kezdjük a szappanokkal, mert fürdeni nem szoktam, csak tusolni, és csomó fürdőzéshez használatos cuccuk van (golyók, habfürdők stb.).
meglepő módon nekem a hajra való cuccaik egyáltalán nem jöttek be (legalábbis, amit próbáltam...)

Az Ocean Salt nevű arcradírt (akár testre is) mindenképpen próbáld ki!
nekem azért a haja tetszik.. szerintem inkább olyan 20-as évek
Scala,

én régen vettem néhányszor jázminos szappant, azt imádtam. Valamint nagyon jó a masszázstömbjük (amin egy piros csókos száj van). Jó sikamlós lesz tőle a bőröd. :)) ;)
Oooooh. Köszi Lizi! Beazonosítom azt a jázminos szappant, a masszázstömböt már ránézésre tudni fogom! ;-)
Anyukám nézett ki így a 80-as években :-D
Viszont tegyük hozzá, hogy itt éppen forgatott (Eli Stone)
Én szeretem a stílusát amúgy.
OFF
Ja, Virgo, már akartam én is kérni, hogy a már emlegetett arcápolási rituálédról írj egy posztot, hacsak nem szupertitkos :)
Kivesézhetnénk hogy ki mit tesz az arcbőrével, remélem nem volt ilyen korábban (ha igen, bocsi)
Juj, komolyan kíváncsiak vagytok rá? :-)
korat, szuper ötlet! Engem is érdekelne, Virgokám! ;-)
Naná, egy-két jó tipp mindig elkel... nekem is van ;)
Sziasztok! Most találram rá erre az oldalra, de nagyon-nagyon tetszik! Be is tettem a kedvenceim közé, jó, hogy van ilyen :) Puszi Katie-t pedig sosem szerettem :D
Jess, Welcome on board! :-)
Ha visszaolvasol (korábbi hónapok), sem fogsz csalódni!

Egyre többen leszünk, remek!


süti beállítások módosítása