Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Claire Danes

2008.07.11. 07:42 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

A Gucci ruha és a cipő is nagyon rendben van: a fényes anyag nagyon klasszul ellenpontozza/egészíti ki a ruha egyszerű szabását. Szép, tetszik.

9/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr46563261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyon csinos.
de hogy eltűnt ez a csaj?...
és csak nekem tűnik fel a hastájékon furán domborodó ruha? netán állapotos?
Persze, hogy eltűnt. Elég közepecske színésznő.

Csak szerintem áll rosszul rajta ez a ruha? :)
Azért láthatod dudorodónak, mert az öv leszorítja a felsőbb részeket...

VVega, szerinted rosszul áll? Mit változtatnál?
Deréktől felfelé nekem sem tetszik annyira. Mármint a ruha fazonja tetszik, csak talán a kis mellei miatt nem túl előnyös. Még inkább lapitja és olyan hatást kelt, mintha lógna rajta.
Meg csak az én szememnek gyanús a pocija környéke??? Kicsit mitha gömbölyödne?? De lehet, hogy csak rémeket látok :)
Ez a nő iszonyú ronda lett fiatal korához képest!
Szerintem sem áll jól neki ez a ruha!
Tényleg lapos felül, viszont a kajai nem olyan vékonyak... és így kicsit profi sportoló benyomását kelti, akiknél az arc is másodrendű, mert világbajnok... Szóval engem pl. Kovács Ágira emlékeztet, de még ő is sokkal szebb!

Az összeállítás rendben van, és máson a ruha is sokkal jobban mutatna, de neki ez, neeeem!

szerintem 6 pont: azaz értékeljük az igyekezetet, de még gyakorolni kell! ;-)
Elég szépen néz ki, egyem a zuzáját:)
hát, sose volt a legszebb, legcsinosabb hollywoodi üdvöske, de az adottságaihoz képest, akkor is jól néz ki. szerintem...
és akárhogy nézem, nekem csak állapotosnak tűnik, már az övrésznél is domborodik a hasa, nem csak alatta
teljes egyetértés lizivel :)
Teljes egyetértés VVega első kommentjével! ;-)
Nekem kivel is kellene egyetértenem?!
Szerintem a fényes ruha lehet az ok, hogy sokan állapotosnak gondoljuk. . . szerintem. . .
Ha engem kérdeztek nem terhes, csak tele van a pocija... ;-)


süti beállítások módosítása