Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Leighton Meester

2008.07.10. 11:22 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

A Gossip Girl című, nagyon sikeres sorozat egyik szereplője, Leighton Meester tökéletesen rendben van ezzel az összeállítással. Tetszik, hogy a ruha arany szegélye, illetve a finom pasztelles színe visszaköszön a kiegészítőkön. Jó ez. :-)

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr15561940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tényleg jó, tetszik :-)
Tök jó a szett, ez a láb nem husi egy csöppet?! ;-)
Scala!

Nekem abszolúte nem! :))))))))))) Elég világos tónusú a bőre + minimálisan görbe, de szerintem vastagnak egyáltalá nem mondható! :))))))))))
Zsani, ne állj le vele vitatkozni, Scalának mindenki husi (ha nem lábban, akkor karban)...
És szerintem is inkább görbe, de még elviselhető.
Miért mondsz mostanában mindent kétszer? Kétszer? :-D
Ilyenkor jövök rá, hogy az én lábammal nincsenek is akkor olyan nagy gázok! :-)
passz. Internet ördöge... megyek törölgetni
Elküldtem most újra Drága Virgo!:))))))))))))
Most küldöm megint megint (válaszként a nem kaptam semmire) Ha 3*-ra se megy át akkor vááááááááá :))))))))))

Scala mindent megkapott! :D
Úgy van, Scala már elsőre mindent szerencsésen megkapott!
Ezt nem érted drága Virgo. Arra küldöm, ami itt is meg van adva az írj nekembe. . .
és én meg is kapom amiket írsz. Már válaszba is elküldtem.

Megpróbálom egy másik mail címemről is. :)))))))))))
köszi, már nagyon kíváncsi vagyok
Most megkaptad? Mert jött arra a válasz, akkor még1 esti próba válaszként. . . ha így se, akkor a másik mail. Úgy látom nehéz szülés lesz ez Viro! :))))))))))))))
remélem, megéri... Egy levelet kaptam csak.
ennyit a freemail szolgáltatóról már elnézést. . . :(((((((((
ez egy sz@r. . . már egészen biztos vagyok benne. . . már elnézést. . . 1 levelem megy át a 6-ból?! WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
nyugi, nyugi, ne húzd fel magad, megoldjuk vhogy
Megkérem Scala-t, ha még megvan neki, küldje át :D:D:D:D:D
Én is gondoltam erre, de képzeld, megjött, megnéztem, már válaszoltam is !!!


süti beállítások módosítása