Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A popóvágás lehet az új dekoltázs

2008.07.09. 10:28 - Virgogirl

A fenékvágás (szerintem mindenki tudja, hogy mire gondolok, de nem tudok rá jobb szót... segítséget elfogadok) lehet - legalábbis a fehérneműkhöz nagyon jól értő szakértők szerint - az "új dekoltázs"; azaz ez lehet az a része a női testnek, amelyet egyre szívesebben mutogatnak majd a csajok, és a férfiakra is hatalmas hatással lehet. 

 

Meglátjuk, divatba jön-e a popsimutogatós bugyi - néhány évtizede szerintem a tanga vagy a madzagbugyi is elképzelhetetlennek tűnt.

(viszont, nekem Salma Hayek "lehajtós" bugyogója, amit a Vadiúj vadnyugat - vagy mi - című filmben viselt jut ezekről a fehérneműkről eszembe...)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr14560070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kész vagyok tőle. Szerintem is szexi a női fenék, de nem közmutogatásra, csak otthon a saját hímnek (a 2. egyébként nem rossz.). . . másrézt olyan análkára való felhívás. . . A végén még Hugh Heffnernek lesz igaza a A fenék a jövő p. . a-ja. . . már elnézést. . ..:)
Análka, hehhhehehhhe....

A 2. Agent Provocateur
Igen, nekem a dekolotázs egy egyszerűbben hozzáférhető és emiatt könyebben mutogatható része a női testnek, de eeeez?!

Nem gondoltam rá, de Zsaninak igaza van: "do me hátulról" üzenete van...

Leszavaztam! ;-)
A második tényleg szép, de ezek számomra intim ruhadarabok...

mutogatni: pl. egy csipke estélyi alatt, amit valamelyik modell-színésznő viselt Cannesban? Max. ott tudnám elképzelni, de a hétköznapokban, egy átlagos dolgozó nő... ?!

Bár egyik csajszi a mhelyemen, a lecsúszott csípő-farmerjával... kb ugyanez... :-(
De ott voltak mögöttes (realizálódott, ofkorsz) szándékok a háttérben... (nem a takarítófiút akarta meghódítani... ;-)

Abszolút tanácstalan lettem viszont, hogy mire is szavazzak. . . :S
A második tetszik nekem is, bár napközben nem viselném egyiket sem, maximum otthoni csábításra :-)
Több problémám is van egyébként ezekkel a bugyikkal. Az egyik, az, hogy valaki tényleg mutogatni szeretné a "fenék-dekoltázsát", akkor milyen ruhát kellene a bugyira felvennie? A másik gondom pedig a bugyivonal, ami bizonyos dolgokon átüt - ezért is szavaztam anno a tangákra :-)

De összességében vicces elgondolás...:-D
Szavazni nem tudok a megfelelő opció hiányában, úgyhogy írok. (:

Én ezt a típusú bugyit ugyanabba a kategóriába sorolom, mint az alul kivágott tangát, vagyis funkcionálisan egyedül a szexuálisan túlfűtött programokra tudom elképzelni (vagyis szvingerklubba, vagy otthonra). (:

(Nem véletlenül viselek ilyen-olyan tangát a hétköznapok 99,99%-án - szerintem végtelenül randa egy a ruházaton átütő bugyivonal.)
Ó, a "csak a megfelelő alkalomra tudom elképzelni" opciót kihagytam, elnézést - igazából meg sem fordult a fejemben...

Nekem érdekesmód az volt az első gondolatom, hogy igencsak kényelmetlen lehet... Folyton úgy érezné az ember, hogy lecsúszott a bugyija... Engem már ez idegesít, és ezek után jön a többi általatok írt szempont.
Én maradi vagyok. gusztustalan, és nem túl higiénikus....
Nem akarok megint szemléletes példát mondani, így csak utalok a bkv-s szitukra. :)
Kiszfóka igazad van, gáááz ötlet ez, azért! Én is a gusztustalanra szavaztam.
Mondjuk ez a Bkv és egyéb "közösségi kölekedési" járműveket kimondottan kontraindikált viselet, több okból is!!!
Pfúúúúúj. Belegondolni is szörnyű!
Az őrülten szaxi szavazatok, gondolom felajzott hímektől származnak... :-)
For sexay times only...
Ha a pasi gerjed rá. Nemtom, nekem nem "amálka" jut róla eszembe, szerintem hozzá lehet szokni.
Na jó, koratnak igaza van: csak a baj, hogy ha csak olyankor veszi fel az ember, akkor 10 perc múlva már nincs rajtam. Azt pedig nem nevezem viselésnek... :)
Tessék elhúzni az előjátékot! :-D
Miért, Kiszfóka, a tollboa, a míder vagy a gyöngyös-strasszos G-string, netán a flitteres mellbimbódísz tovább bírja? ((:

Tapasztalataim szerint elhúzott előjátéknál is max. 20 perc, amíg rajtam van valami ilyesmi. ((:
Etain: izé...a szavak felét nem ismerem, pedig van magyar érettségim ;) De valóban, azok sem viselésre készültek...
Scala: húzom én... ;)
Változó a hossz, van az úgy, hogy 1-2 óra is lehet, ha 'igyekszik' az ember :)


süti beállítások módosítása