Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Selma Blair

2008.07.08. 11:31 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Kicsit fodros, nagyon nőies Fendi ruhában. A cipő nagyon tetszik, de egy láncot (vagy hosszabb fülbevalót) hiányolok róla...

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr65558563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó! És szerintem is feldobja a cipő!

Lánc nagyon kellett volna, így túlságosan amazonos ott felül...
Látom ez a Blair hölgy nem nagyon szereti az ékszereket. ;)

Szép az összeállítás.
nekem is a cipő ragadta meg a tekintetemet. de a ruha sem rossz, bár annyira nem jön be személy szerint. Selma-nak nagyon jó a frizurája!
Tetszik a ruha, a cipő viszont túl csicsás szerintem, egy számmal kisebb csatt is bőven elég lett volna rá.
A nyaklánc nagyon hiányzik, és ami még megragadta a figyelmemet, az a hónaljánál kibuggyanó kis párnácskák. Az nem túl esztétikus, erre azt gondolom minden ruha-választásnál oda kell figyelni :-)
Strange, pont ezen gondolkodtam, amíg néztem a képet: szerintem az ilyen fazonú ruciknál nagyon, nagyon kevés embernek nincs buggy - akinek nincs, annak meg ált. melle nincs ahhoz, hogy kitöltse a ruhát.
buggy :-D
igazad van, de nem mindegy, hogy mekkora az a kibuggyanás, ez itt egy kicsit sok szerintem...mert vannak olyan esetek, amikor csak amiatt buggyan ki egy kicsit, mert a ruha kissé szoros, és a bőr felgyűrödik, de azt hiszem, itt nem csak erről van szó...bár szerintem elég lenne, ha egy 1-2 centivel feljebb húzná ;-)
ha szerinted ez sok, akkor még nem láttál nagy buggyot.
Strange: ez a hónaljas megjegyzés akár Scalatól is elhangozhat(ott volna)! :-)
Egyetértek, csak nem akartam írni, oly korán reggel, hogy ezzel kezdhetett volna valamit! :-D

Nekem Charlize Theronnál is sok "a buggy" mostanában...de ezt tudjátok! ;-)
A csatt a cipőn most nekem is túlságosan nagynak tűnik! Fura... :-)
Kicsit retró az acsatt, a hatvanas években voltak az ilyen cipők divatosak. De nekem akkor is tetszik.
A színe és kiképzése tűnik nekem most olyan... kicsit gagyinak... :-)
A hatvanas éveknek ezt a divatjegyét én is szeretem!
De ha megnézed, akkor az egyszerű ruhához marha jól mutat, éppen a csat nagysága miatt (és elnézést az előző hozzászólás több helyesírási hibájáért... gyorsan akartam írni)
Ebben igazat adok, ezért tetszett úgy összhatásában, és tetszik továbbra is!
Csak van az az eset, amikor a csattra "ráfolyatják" az aranyozott festéket, és a kis gömbök teteje már-már beleveszik. You know...
Biztosan láttál ilyet, és nekem ezt felidézni Boááá! :-)
Tetszik, úgy egészben. Jó az a cipő, ehhez a ruhához illik. Viszont a csatot ellensúlyozni jó lett volna felülre valami ékszerrel.


süti beállítások módosítása