Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Katie Holmes

2008.07.08. 16:05 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Nem vagyok Tom Cruise-ellenes, de Katie Holmes itt nagyon, nagyon rosszul néz ki. Nyúzott az arca, fáradtnak tűnik... A ruhája semmi extra - és szerintem ez is baj, mert ő azért korábban nagyon csinosan fel tudott öltözni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr97558987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tényleg rosszul néz ki szegényke!
Már írtam Strangehez, hogy korántsem tűnik normális, boldog, gondtalan & kiegyensúlyozott családnak a Tom Cruise féle...
Cruise, meg a gyerek még csak-csak, de ő...
Furcsa egy család az tény. De Suri tündéri kislány, csak mindig duzzug. Emlékeim szerint itt is, pedig milyen szép hajráfja van :-D
Katie tényleg nyúzott itt, de szerintem egyébként sincs már az a bájos, kislányos kisugárzása, mint régen...
A szerelése viszont nem gáz, egy július 4-i ünnepségen miért ne viselhetne farmert?
Szerintem Suri állandó duzzogása nem egy elszigetelt dolog, amelynek köze sincs a családi atmoszférához...

Nekem Cruise így távolról, amolyan érzéketlenül perfekcionista, megalomán zsarnoknak tűnik... :-(

Itt Holmeson van smink?!?!
Szegény jobb sorsra érdemes, de majdcsak robban a bomba...
Vannak ilyen duzzogós kölykök. Én is olyan voltam.

Nem gáz a farmer, csak semmi extra. Talán jobb megfogalmazás, hogy lehetett volna valami merészebb (vagy egyénibb) is rajta, akár egy vicces póló...
Igen, nagyon szürke ez így... amikor tartósan rossz hangulatom, akkor öltözöm így... :-(
Egy övet a farmerral pl. nagyon hiányolok az összeállításból!
húú, az tényleg nagyon hiányzik...
Virgogirl · csecsebecse.blog.hu/ 2008.07.08. 17:03:55


Vicces póló? Szerintem ez az, amit Tom tuti nem enged meg...

Vagy egy színesebb pulcsi, vagy egy kicsit kevésbé zombis fej... esetleg mindkettő. Olyan szorongósnak tűnik, olyannak, aki igyekszik "visszaszürkíteni " magát az (otthoni) elvárásokhoz. Cruise-ellenesnek én se vagyok ellenes, de az a pasi egy Napóleon, ha olyan, amilyen a karaktere, akkor tényleg az van otthon, amit ő a sámliról üvölt...
Drága Virgo!

Megtaláltad azt a nőcit, akit meg én nem bírok. . . (de Tom Cruise-t se)

Gáz ezen a képen és semmi extra öltözködésileg. . .
Ezzel a frizurával kicsit hasonlít Selma Blair-re.
A kedvenc szinésznőm! VOLT... :( Szörnyű mióta Tom Cruise-zal van, sokkal kevesebbet mosolyog, nem önmaga. Remélem nem fog becsavarodni és Tom nem veszi el tőle a gyereket ha úgy adódik... Pont nemrég gondolkoztam azon, hogy Violet (Ben Affleck és Jennifer Garner kislánya) mennyivel kiegyensúlyozottabbnak néz ki, míg Suri tényleg mindig olyan semmilyen, hiába nagyon cuki gyerek.
Tegnap láttam egy német adón Katie és Tom kapcsolatáról szóló műsorrészt, nekem nem tűnt úgy, mintha nagy gáz lenne. Bár lehet, hogy naiv vagyok. Másrészről meg a nyúzott arc egyáltalán nem lehet meglepő egy duzzogós gyerek mellett. A ruha meg... lehet hogy hordott már jobbat is, de nekem ez is tetszik, pont azért, mert egyszerű.

Egyetlen bajom ezzel a nővel a rövid haja. A hosszabb sokkal jobban tetszett...
attól még,hogy nyúzott feje van,nem biztos,h a férje otthon lánccal veri..lehet,hogy influenzás vagy megjött neki..nekem is hasonló a fejem olyankor:)
De a zsarnokoskodó hangulat miatt is lehet...
Nem veri lánccal, csak talán pszichoterririzálja! :-(

Amúgy tényleg mindenkinek lehet rossz napja!
Akkor se szereti Zsani!!!!!!!!!!! :D:D::D:D:D:D:D

Olyan szűzies image fújjjjj :)))))))))))))))
Ok. Igazából én sem bírom, pláne hogy hozzáment egy 20 évvek idősebb pasihoz! Brrrrr. Oáááá!
Tessék figyelni Scala megfogalmazását, talán nem véletlen, hogy azt a blogot vezeti, amelyiket.

„érzéketlenül perfekcionista, megalomán zsarnok”

Elképesztően pontos leírása annak a benyomásnak, amit Tom Cruise hagy bennem (is) bármilyen megnyilvánulása után.

Mint az élet nedűjét iszom az ilyen tiszta és pontos szavakat.

Egyébként én egy tök átlagos arckifejezést látok, és ízléses öltözködést.
Fraki, de drága vagy, köszönöm! :-)
Ezzel lendítettél is a blogomon, mert a cica életének rögzítése töltötte ki az elmúlt heteket: ami szép, talán művészet (ahogyan gyereket nevelni művészet), de mégsem irodalom! ;-)
jaj, a haja de borzalmas
ovis koromban anyukám egyszer levágta ilyesmire, még az is jobb volt ennél, pedig min. 1 hétig sírva toporzékoltam, hogy én így nem megyek be az oviba, mer még kiszeret belőlem a zattila :)))
Mici, nekem is volt ilyen epizód az életemben, a fene vigye el!
Azután vittek mindig fodrászhoz! :-)
Elég jók voltak az érdekérvényesítő képességeim! Vagy idegesítőek? ;-)

És Adorjánnak vagy Krisztiánnak hívták! De - úgy emlékszem - nem szeretett ki belőlem!!!
Hozzám nem mert az anyám ollóval közelíteni, a kezem-lábam körme is 3 éves koromban lett először rendesen levágva...

És nekem Gergőm volt (általánosban, korábbira nem emlékszem), de nagy csalódás volt újra látni, tizensok év után...
Úgy tűnik ez az olló dolog némely Anyukának nem megy... hasonlóak voltak nálunk is tapasztalatok körömvágás terén! :-)
lehet, h átkapcsolt anyuka üzemmódba, de véletlenül a saját haját vágja?
érdemes lenen a körmeit is megvizsgálni
a ruha akkor is gáz, gondolom nála nem úgy van, hogy jaja, mingyárt bezár a sarki közért, elfogyott a hagyma, lerohanok, áá, jó lesz ez a szandi, ha már ez hever itt az előszobában keti!! hideg van kint. okéoké felkapok egy kabátot is
és különben is!!
savanyúcukorkát szopogat? vagy mi ez a fej?


süti beállítások módosítása