Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Millió dolláros pasiknak

2008.07.07. 11:34 - Virgogirl

Címkék: reklám videó parfüm pasi jön

Mat Gordon a Paco Rabanne legújabb férfiillatának, a 1 millionnak a reklámfotóján. Lent pedig a tévéreklám.

Nem szoktam ennyire nagyon lelkesedni, de ez... borzasztóan tetszik. Dögös, macsós, férfias...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr40556979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem rossz. nem rossz, de a pasi lehetne egy kicsit macsósabb! :D
csak az a baj, h ez a pasi a legkevésbé sem, dögös, sem macsó, sem pedig férfias...
hmm... a reklám óriási, a zene óriási (szinte minden Chemical Brothers számért lelkesedek), a pasi tényleg lehetne férfiasabb :-) ettől függetlenül, ha gazdag pasi lennék vásárolnék ilyet :-)
Mici, az az igazán jó reklám, ami még egy ilyen "nyúlbéla" pasasból is macsó izét tud faragni - mi a meggyőzés, ha nem ez? ;-)
Strange, köszi az információt a zenéről.
Hát igen! Akartam írni, hogy a zenéje nagyon ott van a szeren! :D
Hello,
először zene nélkül láttam:, annyit akartam írni, h. nagyon tetszett, de a pasi még gyakorolhatott volna...
A zenével viszont: JÓÓÓÓ!
Örülnék, ha ilyen reklámok mennének a moziban a film előtt!
De itthon ez nem is lesz, mi? :-(

Tényleg meggyőző a spot!
Nem sok esélyt látok, hogy lesz reklámba, de ki tudja?

Na igen mozifilmek előtt. :D ehhe. tuti nem. . .

Mostmár az illatra is nagyon kíváncsi vagyok! :)
Tegnap rendeltem két Bvlgari illatot netről, majd beszámolok!
www.illatarzenal.hu

Ha beválik kinéztem egy 2008-as Christian Diort: Escapade a portofino. Valaki ismeri esetleg?
És még egy csomó másikat is kinéztem, természetesen, van leírás az illatösszetevőkről, szerintem egész jól be lehet lőni, hogy milyen is lehet!
Nem rendeltem még így netről. Miért nem szaglásztad meg előtte Scala? (douglesbe mondjuk) Én úgy szoktam, de nekem az egyik kollegám tud jó áron szerezni és én kinézem üzletbe és utána hozatok vele. :D
Zsanikám, Amit most rendeltem, már ismerem.

A Diornak utánanézek előtte, persze, erre jók a Marionnaud-Douglas-House of Beauty típusú helyek! ;-)
Csak ha valamelyikőtök ismeri, kíváncsi lettem volna, mit szól hozzá...
Én csak hallottam róla, valamiért nehéz illat ugrik, mint általában a chanel és dior illatokról. Lehet ez csak sztereotípia. . . :)))))))))))))
Nézd Zsani, Itt a leírás, szerintem nem az a kimondottan nehéz:

"Escale á Portofino (Christian Dior)
Illatcsalád: citrus-virágos
Illatjellemzők: citrus, bergamott, petitgrain, mandula
Megjelenés: 2008"
Bááár, fene tudja mi az a petitgrain (szószerint kis mag...) és a mandula&bergamott...
Meg kell szaglászni, azt hiszem késő volt már tegnap a bölcs véleményalkotáshoz, még jó, hogy nem rendeltem meg, csak úgy!
Inkább szaglázd meg Scala! :)))))))))))
Nekem J'adore évek óta állandó illatom! ;-)

És ezen az oldalon Estée Lauder Pleasures (az eredeti) 5000,-Ft körül van, én azt irodába, napközbenre nagyon bírtam, maikor volt, úgyhogy beújítom!
Csak szeretnék valami újat!

Egy Hypnose Eau Légere-en gondolkodom, illetve Chanel Chance Eau Fraiche...
De Hermes elegánsabb lenne, úgy márkailag, nem? Tudom, sznob vagyok... de szeretem azokat a dolgokat, amik nincsenek annyira szem előtt! :-)
Az alapján, amit leírnak, én egy édeskés illatra tippelek, de utánanézek.
lehet én még ettől is sznobabb vagyok! :D

Hypnose nagyon jó, Plasures is. . . Ezek nekem is vannak.

Hermes illatati nem ismerem. :(
Nos, felkeltette az érdeklődésemet, bár a Dior illatokat én nem nagyon csípem (Chanelt mégannyira sem), de erre azt írják, hogy kifinomult, elegáns, citrusos illat...
lehet ez tényleg más lesz akkor, mert én se csípem se a dior-t se a chanel-t. (persze csak illatokról beszélünk, ezt most nyomatékosítom :) )
Megyek drágáim dolgomra, ez a ma délelőtt maga volt a botrány! ;-)
Lányok, ne a sznobság döntsön, főleg ne parfümnél, hanem az, mennyire érzed jól magad a viselése közben...
Scala! Hiányozni fogsz! ;) Most akartam kérdezni, hogy elkérhetem az email címed Virgo szerkesztő hölgytől, akarok neked valamit mutatni! :DDDDDDDD
Csak folyton összekeverem azokat a kis mintapapírokat...

Én komolyan egy éve keresek valami "új" illatot a kollekciómba, most már muszáj lesz belevágnom, és kész!
Ráklikkolsz a nevére, oszt ott van.

Scala, toll! Én mindig jegyzetelek a papírkákra, különböző nevekkel meg ábrákkal teszem őket egyértelművé.
Ja, ás nem ér, hogy engem meg ki akartok hagyni a mókából :-((((
Oh! basszus ezt eddig észre se vettem. informatikus fejjel! ehhe :D
De nem erre gondoltam! Képet akarok én küldeni neki! :)))))))))))
Dobtam akkor neked egy mailt és előre is köszönöm ezt a kis információt. :))))))))))
Hello,
Scala is back! :-)
Telefonáltak az illatarzenáltól, hogy mikor alkalmas nekem, és 16-át beszéltünk meg 18-20h között, Bp. területére futár ingyenes kihozza, két parfüm rendelése esetén!
Azt írtam nekik, hogy 14. utáni szállítást kérek (hogy tutira legyen már lóvém, de a csekkek már be legyenek fiz., van egy olyan nyugalmi időszak, amikor a lelkiismeret sem tesz szemrehányást a luxusvásárlások miatt!Tudjátok...).
Szóval azt kérdezte az idősebb hangú hölgy, hogy akkor hétfő 14. vagy szerda 16. legyen? Eddig nagyon elégedett volnék!
Keeping You posted!
marha jó... a végén még rábeszélsz másokat is ;-)

Érdemes körülnézni, nem minden szuper olcsó, azért! De sokfajta illatuk van, mai tester azt meg külön kiemelik!

Meg kell néznem élőben a cuccot! Addig hold on! ;-)
Drágáim, lépek, de este még jövök vissza. :-)
Okay Virgo! Kicsit én is, mert főzés! :))))))
Ez volt a viszaigazolás, amit kaptam mailen:

Illatarzenál
------------------------------------------------------
Megrendelés száma: 167
Megrendelési információk: www.illatarzenal.hu/account_history_info.php/order_id/167
Megrendelés dátuma: 2008 July 07, Monday

Július 14. után kérem a szállítást! Köszönöm!
Áfás számlát kérek, az alábbi címre:
(...)
Termékek
------------------------------------------------------
1 x Bvlgari Au thé Blanc Eau de Cologne 25ml () = 5,300Ft
1 x Bvlgari Eau parfumée extréme edt 30ml () = 5,900Ft
------------------------------------------------------
A megrendelés értéke: 11,200Ft
Futárposta (Futárpostával csak Budapest területén!!!): 0Ft
Összesen: 11,200Ft

Szállítási cím
------------------------------------------------------
(...)

Nem nagy kiszerelések, tudom, de nem akartam nagyon befürödni, ha mégsem...

Nem is szabad nagy kiszerlést venni (én csak a kedvenceimből veszek azt), szerintem jobb váltogatni őket.


süti beállítások módosítása