Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Szőrmentén a szeméremszőrről

2008.07.06. 21:52 - Virgogirl

Címkék: fotó híresség agyrém szőrtelenítés

Eddig nagyon figyeltem arra, hogy ne legyenek a blogban túl közönséges vagy "bulváros" bejegyzések - remélem sikerült -, és az eleganciára és stílusra helyezzem a hangsúlyt. Van azonban valami, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni... Ha valaki olyan extra low rise farmert választ magának, mint Amy Winehose, az gondoskodjon a MEGFELELŐ SZŐRTELENÍTÉSRŐL. Mert a kilógó "afrik" minden, csak nem esztétikus.

Tehát, kedves sokszoros Grammy-díjas Amy: vagy a kozmetikushoz látogass el (esetleg borotva, krém, csipesz...), vagy válassz egy másik farmert. Köszi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr80556263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez Amy? Jesszus ég! Már elnézést! Először férfi testnek gondoltam némi meleg hajlammal. :D
és öregnek is tűnik a képen. SOKKKKK 1billió*
ELŐSZÖR ÉN IS AZT HITTEM EZ EGY PASI!!!!

Ahhhhh! Most magamhoz kell térnem! :-(
janet, ha úgy élnél, mint Amy, Te is húsz évvel vénebbnek néznél ki. És annyival öregebbnek is éreznéd magad... Boy George mondott valami ilyesmit róla, hogy le kéne tiltani a színpadról, mert amíg előad, addig piálni és drogozni is fog. És egyre rogyább és nyomasztóbb lesz, pedig előadni is tud, hangja is jó, csak épp rengeteg káros, rossz szokása van (pl koncertfelvételen nem láttam még viszkispohár - mit pohár, übrük - nélkül...).
Különben én is pasasnak néztem - vagy plusz egy centi nadrág, vagy plusz egy centi gyanta...:-)) különben is: lehet egy ilyen félsegges gatyában úgy mozogni, hogy miután precízen megalkottuk elöl az összképet, ne csússzon le hátul egy óvatlan mozdulatnál?? Én próbáltam, de kell az a plusz két-három centi textil...
Én is nagyon szeretem a hangját, de rémesen néz ki szegényke és úgy látom nincs megállás neki a káros szokásokba valóban. . . Nem tudom meddig lehet így húzni? :S
ajajaj...hát ez valóban nem túl esztétikus látvány...és háát, inkább tűnik férfihasnak, semmint nőinek...
Nem is a pia, hanem a drog... azért katasztrófa ez a nő. A külföldi sajtó napról napra tele van a képeivel ahol egyre szörnyebben néz ki... Tüdő-és szívelégtelenség miatt esett össze a minap, mondták neki ha nem változtat, meghal hamarosan... ha nem kényszerítik elvonóra, meg is fog szerintem :(((
Én is azt hittem férfi és mondjuk 40 körüli, az ebben a szomorú, hogy csak 24 körül van (ha jól tudom). Elillanó tehetség lesz, ha igy halad... :(
Csak azt nem értem, miért nem kezeli valami normális orvosgárda, egyre jobb gyógyszerek vannak, amivel kitisztul, a rehab már hosszabb dolog, de legalább elindítanák, és utána szoros kontroll. Nekem ne mondja senki, hogy Amy Winehouse hülyeségeinek a fele nem a bulvárlapoknal szól... Naponta van róla hír, most hogy jobban van Britney Spears, ő a soros lepukkant celeb, akin csak röhögni lehet és szánni! Szóval mivel a koncertjeit rendre lemondja, most gondolom neki is létkérdés így a felszínen maradni.
Nagyon, nagyon sokat számít a gyógyulni akarás... s a jelek szerint ő jól érzi így magát. Elég sokszor lehet olvasni, hogy kijött a klinikáról, és az első útja egy kocsmába vezetett... Biztos, hogy rá tesznek egy nagy lapáttal a bulvárlapok is, de azért láttunk már olyat is, aki talpra tudott állni.
Biztos a bulvár is rájátszik valóban, de testén a jelek is arra utalnak, hogy nem nagyon akaózik kimászni ebből. . ..szegény lány. . .
Soha nem fogom megérteni, hogy miért... mindene megvan, sikeres, gazdag, stb...
Ez igaz, csak arra gondolok, hogy most már olyan gyógyszerekkel kezelik őket, ha pl. ráiszik nagyon rosszul lesz...
/a bulémiát is lehet így kezelni, meggátolja, hogy sokszor bezabáljon, mert egy-két-háromszor eljátssza, aztán már elege lesz a rosszullétekből, a habitusai változnak ezzel meg a betegnek; persze sokan nem is engedik magukat kezelni, ebben Virgonak teljesen igaza van!/.

Visszatérve: szerintem sem akar jobban lenni! Egyelőre...
Donatella Versace áradozott valami amcsi klinikáról, ahol mindenkit a keresztnevén szólítanak, és elég szigorúak, hogy őt ott tették rendbe, de az ugye hosszú hónapok, távol a bulvár zajától...


Egyre rosszabbul fest Winehouse, tény.
és bocsi, de nem tudom kihagyni: nomen est omen?
:D

Akkor is akarjon ez a lány, mert nagy kár lesz érte. Jim Morrison kort se él meg. (ha így folytatja) . . :((((((
még van addig 3 éve, hogy belépjen a 27-esek klubjába (ha jól emlékszem....)
Virgo. "mindene megvan sikeres, gazdag" ---> én azért elküldeném egy szigorú és alapos pszichiáterhez, mert elég lelkibetegnek tűnik.
Te is tudod van aki nem bírja kezelni a sikert...valamilyan formában bedarálja, de szerintem nála nem csak ezt kell helyrerakni, biztos ilyen családi, identitásbeli gondok is + az egyetem hiánya, ugye... Szóval, hogy még a tanulóévek alatt befutott...
Ilyenekre gondoltam úgy kapásból.
Egyetem hiánya? Szerintem az nem jogosít fel semmire - ugyanúgy vannak idegbetegek az egyetemet végzettek között, mint azok között, akik nem jártak egyetemre...

Vagy arra gondolsz, hogy milyen fiatalon került bele a körbe - ezt is meg lehetne cáfolni, van, akinek sikerült "normálisnak" maradnia.

Valószínű, hogy komoly önértékelési problémái vannak és kompenzál - a gazdag és sikerest azért mondtam, mert ez az a két dolog, amire az emberek a leginkább fogni szokták a saját szerencsétlenségüket (vagy ez közhely és sztereotípia???)
Szerintem nem sztereotípia. Sokan nem tudják a pénzt a sikert kezelni, ha hírtelen jön.Lehet egy szigorúbb szülő kellett volna mellé ebben az időben, aki azért 2 lábbal a földön van.Mint Pl.Beyonsce családa. . . :)
Az egyetem hiányáról írtam azonnal egy újabb - mgyarázó kommentet - és elveszett! :-(((

Szóval ez a mai minta, hogy sikeres celebnek lenni, milyen jó pálya 19 éves kortól felfelé, jó cuccok, stylist, fotósok, majd némi hírnév után reklámszerződés valami (közepesen gagyi) márkával, paparazzók, bulvárlapok és valami kis teljesítmény (pl: színész) elég sekélyes fiatal létet jelent.

Winehousenak nagyon jó hangja van, szerintem tehetséges, ne értsétek félre, én csak az üres fiatal évekről (19-30-ig) beszélek... ezt értettem "egyetem hiánya" alatt...
És igen materiális világunkban az emberek tényleg a két - meglehetősen üres - jelzőt hiányolják saját életükből: gazdag és sikeres...

Nem tart már sokáig szerintem, pont az ilyen Amy példák miatt is látni: új korszak lesz, hamarosan, ez itt a végjáték... mostanában ilyen érzések kerítettek hatalmukba, bocsi. Nem akarok nagy filozofálgatásokba csapni, csak olyan hiteltelen ez a sztárság is mostanában, nem? A magyar sztárság pedig sírnivaló! :-D

Viszont az ápoltság érték: szóval Amy: gyantáztasd le magad tetőtől talpig, ha már ennyire nem vagy magadnál, amikor felöltözöl!
Remélem, a próféta szól belőled.... és azt is, hogy a materiális életnek a divatrésze azért megmarad...
Ma gyantáztam, és eszembejutott ez a post! :-)

Amy szegényke jó magasra növő szőrzettel van megáldva, nekem ennyire fent már nincs is...
Érdekes, valahol olvastam (aszem valamelyik 'okos' női magazinban), hogy állítólag a play-boy-ban, amcsiban egyre több szőrős kép jelenik majd meg, és ha az emberek hozzászoknak, akkor újra visszatérhet, na nem a 80-as évek dzsungele, hanem a bizonyos helyeken való ször (sir) -ség. Lehet, hogy ő nem trehány, hanem divatdiktáror? ;) (na jó ez vicc az utolsó mondat)


süti beállítások módosítása