Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Scarlett címlapon - a nyilvánvaló fotosopp

2008.07.06. 16:20 - Virgogirl

Címkék: fotó magazin híresség agyrém

Nos. Úgy vagyok én a számítógéppel feljavított magazin-címlapokkal, mint a reklámokkal: szép és jó, de nem kell komolyan venni - nem kell feltétlenül mindent elhinni, amit le akarnak nyomni az ember torkán. Sőt. Szerintem sokkal egészségesebb lenne a világ, ha alapvető szkepticizmussal tekintenénk rá...

Ez a címlap azonban, túl megy minden határon: miért kell hülyének nézni az embereket? Miért kell, hogy elhiggyük, Scarlettnek tényleg ilyen alakja van? Miért nem elég az a homokóra, amit a színésznő önmagától tud "produkálni"?

Mellékesen íme egy másik fotó, ugyanabból a magazinból...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr72555821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Engem is sokszor idegesít a túlretusálás.. alapvetően nem is lenne vele gond, de amikor már-már rajzfilmfigurára hasonlít az adott modell, vagy anatómiailag lehetetlen az amit kihoznak belőle, akkor számomra semmilyen esztétikai élményt nem nyújt. Amellett, hogy rohadtul nem fair... főleg tinilányok, fiatalok szempontjából. A barátnőm 12 éves lánya kérte anyut, hogy hadd gyantázhassa a lábát - pici szőke pihék vannak rajta.
Az összes női magazin tul.képpen reklámújság, kevés értelmes dolog van benne. A Cosmo-nál meg mindig ilyen és ehhez hasonló címlapok vannak, semmi kreativitás. Ez az image... Ehh.. :(( bocs a terjedelemért..
Túlzás és főleg marhaság egy ilyen csinos és jó adottságú nőnél, mint Scarlett. . . Imádom. . . Szexi. . .
korat, csak nyugodtan, nem kell türtőztetned magad
Szerintem egy címlap fotón egy enyhe retus (karikák halványítása, pattanás eltüntetése) belefér, de az amikor gyk megváltoztatják az alany alakját, görény dolog. Persze az ember a széphez vonzódik öntudatlanul, de az ilyen az már groteszk. (érdemes olvasni a Kazohinia c. könyvet, az is groteszk)
Kiszfóka, igazad van, a könyv címét felírtam.
Nekem tetszik! ;-)
Mondjuk tényleg kövérebb ennél most Scarlett, de ha formába rázná magát, ilyen lenne, nem?
Nos: megelőlegezték neki! ;-)
Hááát, a kövérségről nekem más fogalmaim vannak, de szerintem ha "formába rázná magát", akkor se lenne ilyen valószerűtlenül vékony dereka - plusz, a kezei is megmaradnának normál méretűnek, és az egyik nem lenne jóval rövidebb, mint a másik.
Fene tudja, mintha bedöntené a vállát... és azért hosszabb az egyik karja! :-)

Nálam ez nem olyan gázos, a Liz Hurley fürdőruci-sorozat volt durva, nekem ott van az ingerküszöböm, lányok!
A kézfeje, tényleg! Uhhh. Igazatok van!
Én egy míderre tippeltem, de azt is minek, amikor gyárilag tökjó alakja van? Nem kövér, ennél soványabbnak nem kell lennie (biztos tudna, de miért kell mindenkinek egyensáskának lennie?), és szerintem egész biztos, hogy aki ennyit van kamerák előtt, az edz valamit, ami formában tartja. Az ő esetében ebben a formában:-)
De a kezével mit csináltak? Arra is úgy gondolta a retusőr, hogy az a kis bigyó egy normális női kéz?? Nyitva van a zárt osztály...
a Cosmopolitant egy ideje nem veszem, igényesnek beállított, de elég ostoba női magazin, sz.r divatanyagokkal. hát igen, Scarlett-nek biztos nincs ilyen vékony dereka....és pont az a jó benne, azért bírják a nők, mert nem vékony, tökéletes testű színésznő :P
A magyar női magazinokról inkább ne beszéljünk... ;-)
Ms Groutesque: egyetértek! Csak a szerkesztőt nézd meg, annál tovább nem is kell lapozni! ;-)
Ezek szerint ti is az impresszumnál kezdtek el újságot olvasni...
Igazából vannak ezek az önimádó, belterjes szerk-i levelek, Elleben is kiráz tőle a hideg, a legelején... Mindegy, hagyjuk is, csak szomorú leszek! :-)

Fiúktól hallottam a kifejezést: "közepesen varázslatos nő..."
(ezt az egyik főszerk-re mondták... aki mellesleg több magazinnak is főszerkesztője) ----> jó is hogy nem foglakozunk magyarokkal!
:-DDDD Az én ismerőseim szájából egy ilyen mondat végtelen bóknak számítana...
Megszoktam venni ezeket a női magazinokat, de a hazai divatszerkesztők is csak néhány lapba mondhatóak jóknak,. . Szerintem. . ,

A többi cikkről, meg levelekről meg tényleg kár is szót ejteni. . . Tudom és én be is tartom azt, hogy az kritzáljon aki fel is tud mutatni valamit, de könyörgöm. . .

Marie Claire(bár sehol nincs a fracnciához képest) és az Elle jön be talán a legjobban (a drágább kategóriából) Alacsonyabb árfekvésen: glamour, joy. Az utazási cikkeket még szeretem nagyon bennük. . .
Zsani, ugyenezek nálam is!
(Bár Elle a magyar részeket illetően nagyon belterjessé vált!)
A divatrész viszont Elleben is és Marie-Claireben is jó és világos, letisztult, szóval a trendalapok elsajátítása miatt én is veszem őket! Elletől például személyesen ismerem a szépségrovatos László Krisztinát, nem vagyok vele sem 100%-ig elégedett, de legalább tudom az okokat, mindegy...

és az olcsóbbikból is ugyanezek, nálam is! ;-)
Én elvből nem veszem meg őket, valakitől úgyis el tudom csaklizni egy átlapozás erejéig.

A MC és az ELLE viszonylag jó, az újak közül még az Évát szeretem (bár, azzal is vannak fenntartásaim)... a többi szerintem nem annyira jó (és most nagyon finom voltam...)

De az a gond, hogy nagyon sok mindenre kell odafigyelniük a szerkesztőknek - ami talán kint egy kicsit máshogy működik.
Teljesen igazad van Virgo: "nagyon sok mindenre kell odafigyelniük...". Na ez a szomorú a magyar "újságírásban", már a szótól is hahahaha, és megegyszer hahahaha!
Azért vannak nagyon ügyes, tehetséges, kreatív emberek - más kérdés, hogy nem ők vannak a középpontban.
Igen, igazad lehet... :-(
én általában csak a Glamourt veszem meg, nem mintha annyira nagyszerű lenne, de még az a legjobb az Elle, és a Marie Claire mellett. a Joyt nem szeretem....olyan germán =D
"Joy, olyan germán" -----> Igen!
Én glamour és joy párti vagyok. Attól függ,hogy melyikhez adnak ajándékot... ;)
Ha egyikhez sem, akkor random. Szerintem az okos női magazinokon inkább csak nevetni kell. A kedvencem, amikor magának mond ellent....;)


süti beállítások módosítása