Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Mit rejt a táskád?

2008.07.06. 15:11 - Virgogirl

A kommentekben már többször felmerült a női táska, az abban uralkodó rendetlenség és különböző trükkök, hogy hogyan lehetne rendbe tartani.

Elgondolkoztatott a dolog: én mindig meg vagyok győződve arról, hogy irtózatos káosz uralkodik a táskámban - aztán, amikor oda kerül a sor, kiderül, hogy nem is olyan vészes a helyzet (sőt), a legtöbb tárgy ugyanis azonnal ugorhat a szemetesbe (utálom, ha valaki utcán szemetel, én soha nem csinálom, inkább begyűröm a táskámba, és otthon szelektálok).

Másrészt, az sem jellemző rám, hogy órákig keresgélnék valamit - pedig viszonylag sok minden cipelek magammal -, egyszerűen azért, mert kihasználom a zsebek adta lehetőségeket, a nagyon apró dolgokat pedig a nesszeszeremben tartom.

De azért csinálok egy gyors leltárt, végülis, így vasárnap délután, nincs kedvem komolykodni...

A táskámban (ami piros, szegecsekkel díszített és nem márkás) tehát található...

5 db toll
egy mobiltelefon
egy pénztárca
egy 50 faktoros napvédő krém (Biotherm)
egy Elizabeth Arden 8 hour krém (ami MINDENRE jó)
egy hajgumi
egy fülhallgató a telefonhoz
egy napszemüveg
2 csomag rágógumi
2 csomag buszjegy
egy jegyzetfüzet
a kulcsom
egy üveg parfüm (Cynthia Rowley Flower)
egy pendrive
egy izzadásgátló dezodor (Dove)
egy Elizabeth Arden ajakápló
pár parfüm- és krémminta
a munkahelyi belépőkártyám

(ez időnként kiegészül könyvekkel ill újságokkal, meg egy fél literes vagy literes ásványvízzel, és ha olyan helyre megyünk, akkor kéztörlő kendővel)

Ezek mellett a neszeszeremben:

2 Oriflame púder (egy kőpúder és egy nagyon jópofa, "tubusos" porpúder)
Clinique alapozó
2 különböző Clinique pórusösszehúzó-mattosító krém (zsíros a bőröm, nyáron meg pláne)
gyógyszerek (migrénre, elsősorban)
hajcsat
fülbevaló
egy Avonos szájfény
egy Clinique szemhéjárnyaló-paletta
egyadagos, homeopátiás szemcsepp
újabb két ajakápló
két korrektor
egy dobozka Stila habállagú pirosító
egy Avonos szemhéjárnyaló ceruza
egy Clinique High Impact pillaspirál

Szerintem ez egyáltalán nem sok... 

Nálatok mi van?

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr31555732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kb. hasonló, csak nekem minden nem fér el az adott táskámba, ezért esernyő meg ilyenek "shopping bag-be" vannak). Mindig 2 táskával járok, ha mondjuk melóhelyre megyek. . . Mindig van nálam + vászonszatyor is (üzletből a neylon szatyrokat nem szoktam elhozni. Védem a környezetem, ahogy tudom és ahogy tellik tőlem.) Összecsukható avonos fésű. . .

Elég sok dolog van a táskámba, de elmondható, hogy full rendszerezve mostmár, ahogy 1 poszttal lejebb leírtam. . . :)))))

A beléptető kártyám nekem az irattartómba van, csak azt szoktam előrrántani. . . :)

Bérlet kis oldaltzsebbe, ha van az adott sítlusú táskámon. :))))))
atyám,én ennyi mindent nem cipelek magammal,baromi nehéz lehet a táskátok!:)
nekem kb carmex,öngyújtó,cigi,telefon,kulcs,zsepi,egy toll,naptár,pénztárca,szemüvegtok,napszemüvegtok (mindkettő szemüveggel persze).
maximum ha úgy vagyok kisminkelve,hogy erős a rúzsom,azt magammal viszem,de sminket egyáltalán nem hordok magammal..
Meglepő módon az enyém nem annyira nehéz... vagy csak hozzá vagyok szokva a súlyához.
Mint ahogy írtam, nálam általában ez 2 táskára súlyozódik. :))))))))))

Féltem azért őket, nehogy nekem leszakadjanak! :)))))))))))
Szóval:
táska:
- a neszeszer (Clinique ajándék volt)
- kis esernyő
- pénztárca (egyfajta, bőr, bordó-piros, olasz)
- irattartó
- kulcscsomó, néha egy 2. kulcsomó, Anyu féle lakáshoz, az is egy bordó-piros tartóban
- egy csomag mentolos rágó
- egy Primus ajakápoló
- 1 db mobiltelefon, néha ennek a töltője, és a fülhallgató
- egy D&G napszemüveg, tokban, műanyag dobozban
- 1 db 0,5 literes ásványvíz

neszeszer:
ebben aminimum dolgokat tartot, színeket szoktam váltogatni, ezen kívül még két nagy neszerszerem van tele sminkkel:
- migrén elleni és fájdalomcsillapító gyógyszer (Cataflam, Apranax)
- Clinique utazó smink szett, reptéren kapható: minden van benne, ami dekorsmink (szemhéjpúder, rúzs, pírosító)
- ajakápoló (egy másik, Eucerin)
- Clinique two in one szájfény és high impact mascara (tegnapi szerzemény)
- Art deco szempillbalzsam/alap
- egy kis tégelynyi színezett hidratáló krém
- YSL bronzosító
Avon összecsukható pirosító/bronzosító ecset
- egy kis fésű
- névjegy tartó hullámcsattokkal és hajgumival
- Max Factor rúzsra felkenendő fényesítő, bármilyen rúzsra jó, csillog tőle (eredetileg alá kellett rakni, egy lila színű rúzshoz adták, de önállósítottam!) ;-)
- Rimmel barack színű Colour mousse szemhéjpúderkrém, nagyon prktikus, rúzsnak is használom ;-)

és Zsaninak üzenek, néha én is annyira telepakolom a tsákám, pl. mindennapi bevásárlás, hogy verem a fejem a falba (képletesen), hogy tönkreteszem és le fog szakadni... :-(
Szóval, való igaz, vigyázni kell rájuk!
Jaj, kihagytam a táskából: két csomag buszjegy! :-)
Szegény táskák sikítoznak! "Ne pakoljatok már többet könyörgöm: a fülecskéim, a fülecskéim. . . :D
én elvből nem veszek visítozós táskát... aki mellém szegődik, annak bírnia kell a strapát ;-)
Az enyéim is kényesek, mint Zsanié! ;-)
Zsani, amíg el nem felejtem pilisvörösvári Aldiban voltak lakkok, dögivel!
Sajnos színtelen nincs, és körömerősítő sem... :-(
Igy jár aki nem jut nethez csak a munkahelyén :)
Tágra nyitott szemekkel olvastam a listát, én sem tudom elképzelni, hogy hogyan fér el ennyi cucc a táskátokban. Lehet, hogy nagy tatyótók van??? :)
Ha még csatlakozhatok a felsoroláshoz (a táskámat Angliából kaptam a barátnőmtől, kis méretű, tehát ennek fejében...):
-pénztárca (méretesebb)
- határidőnapló
- kis szines, kockás jegyzetfüzet
- napszemcsi+tokja (zacsis, szóval összehajtható és kis helyet foglal)
- Avonos korrektor
- kis Nivea krém (tégelyes)
- rágó
- egy pici, flitteres, zipzáras (eredetileg) ékszer"doboz", ez álcázza az O.B.-t azokra a napokra ;)
- kulcscsomó a leendő lakásomhoz, egy másik a barátomék házához, ami ideiglenes lakhelyem
- belépőkártya

táska kis zsebében:
- bérletek, jogsi
- BodyShop-os szájfény

Ez elég szerény a tiétekhez képest.
Én csak tisztelgek előtettek :)
az én táskám, egy NewYork & Company - messenger bag.
Mérete miatt eléggé behatárolt a benne tartható tárgyak száma :-) (sajnos)
- bérlet

- pénztárca - benne igazolványok

- névjegytartó

- Chanel szájfény

- papírzsebkendő

- egy kis tubusos vitaminos arckrém

- kulcsok

- mobil

- hajcsatt, hajgumi

Ha másik táskával indulok neki, akkor abban valamivel több hely van, ebbe belekerül még napszemüveg, szemüveg, toll, esernyő, könyv

Köszi Scala az infot. Oda nem mászok ki ezért, de hátha akkor a budaörsibe is lesz újra, csak épp pakoláztak vagy mi a szösz. . . :D
Rendben, szóval don't worry!
Elég szomorkás lett volna a hangulatom (máma. . . :D) ha csak ilyen tiszavirág életű lett volna az OC lakk az Aldiba, mert mostanában az egyik legjobban bevált lakkocska. . . :))))))))
annyit mondjátok ezt az aldis lakkot, hogy esküszöm, ha szabadulok, akkor megrohamozok egy áruházat.

Ja, megnéztem: az én táskám valamivel nagyobb, mint egy A4-es füzet. És elég széles is. De nem tudnék kistáskával létezni....
Hehe! Nézd meg tényleg Virgo!

Mindenféle táskával tudok létezni, ami tetszik, mert az a cipőmániával egyenrangú nálam. Képes vagyok naponta átpakolni. Mostanság én is inkább nagyobbakkal járok, de a bevásárló vászonszatyor remek kiegészítő. (nekem abból is van 2 mutatósabb, ezért probléma mindig megoldva.)
Bevásárlószatyor ált nálam is van (pl. a magzainokhoz adott, vékony, kicsire összehajtható tatyók kítűen megfelelnek erre a célra), de mi kosarasok vagyunk, az meg ált a kocsiban tanyázik.

Nekem sokszor nincs türelmem pakolászni... pedig jó lenne.... annyi táska és annyi ruha (meg annyi idő!), hogy minden nap dívának nézzek ki :-D
hát igen Virgo. Tényleg idő. Nálam ez a rituálé úgy zajlik, hogy a cipő és a táska azért általában csere mindennap, mert pihentetni kell állítólag őket. (főleg a lábbelit) :)))))))))
én az a típus vagyok, akinek kevés dolog van a táskájában, mindig kipakolom, és csak a szükségeseket teszem bele. mondjuk nem a táskáimban "élek", iskoláslányka vagyok én még XD
szóval szokott benne lenni: kulcsok, mobil, pénztárca, vmi ajakbalzsam, szájfény v. rúzs, ami épp rajtam van, papír zsepi, rágó, a szemüvegem egy tokban, v. napszemüveg ha nincs rajtam..., púder, korrektor----de azért függ attól is,h. hova megyek.
Cipőcsere és a táska csere is nagyon bölcs tanács, illetve gyakorlat!

Igen, rengeteg kiegészítő kell(ene) a napi díva léthez! És energia, odafigyelés! És idén táskamániát diagnosztizáltam magamnál! (kiegészítve maxi-ruha és cipő mániával, de ha választanom kellene, a táska maradna)!
nekem most:
- 2 magazin, 1 könyv
- telefon
- kulcs, kapunyitó
- pzs
- bérlet, pénztárca
- naptár, toll
- kifolyt körömlakkfolt

ezenkívül szokott lenni szájfény, mini arckrém, víz (esernyő)
Betonpanda!

Kifolyt kömömlakkfolt? Nah Kisasszony! :((((

Tessék rendszerezni a táskád. Ilyen dolgoknak kisebb neszeszerbe a helye és akkor ez nem fordul elő! Hidd el: jó tanács. Én is most így igen felnőtt fejjel jutottam el oda, hogy nem kéne a szép darabjaimat ilyen kockázatnak kitenni. (+ könnyebben megtalálom a szükséges dolgaim) Olyannyira belelkesedtem, hogy a barátnőmeet is meglepem egy 5 db-os minineszeszer szettel. Egyformák így még kinyítva is rendezett és esztétikus összképe lesz a tatyójának.. :D
Zsani, és hol lehet mini-neszeszer szettet kapni? :-)
Hát elég sok helyen, de ha olcsón akarsz hozzájutni (azthiszem ez kemény 600 Ft lehetett) akkor ajánlom a more-t. . . Nem mindegyik volt túl szép, de ez jópofa és ennyiért?

Nekem egy rég vett pillangókkal díszített 3-s szett van (csak 2 színbe is vettünk ezért 6 db az is.) ez meg még kaiser's-ben vásárolt és kemény 1E Ft lehetett. Erre nem áldoznék azért sokat . . (kell az másra) Végülis csak a táskámat és a pénztárcáimat védi.
Elfordulok egy percre...

A more egyébként nagyon jó, ha olyan "eldobható" cuccokat akar valaki venni...

Egyébként joghurtfolt ellen van valakinek valami ötlete? :-D
Milyen jellegű gyümölcsfolt? Barack, meggy?

Ugye, hogy jó a more Virgo? :))))))))) Örülök, hogy ismered! :)
Jaj joghurtfolt: szívemből szóltál Virgo, az autó biztonsági övét sikerült tegnap!!!
Lányok, help us!

Hol van ilyen more? Nem is tudtam erről...
Ahova én járok az az oktogon és a nyugati között van (ha a oktogontól mész, akkor jobb oldalt) Tudod hol van ott az yves rocher? Közvetlen mellette van. Jah és ott is vannak jó minőségű körömlakkok, amit még máshol nem láttam. :D és 699 Ft-ok. Spanyol márka. A neve: Carlo & Roma vagy valami ilyesmi. . .
Én pl. rengeteg tálcát, bögrét, ilyesmit vettem a More-ban.
Én is a melóhelyemre! :) Evőeszközöket meg ilyenek. . . Jó hely! :)

Aha! Köszi! Megnézem, ha legközelebb arra járok!
A Fővám tér közelében is van egy.
én sosem hordok magamnál ekkora mennyiségű kencét (max 2-3 db), ezért neszeszert se. körömlakkot egyszer raktam a táskába, akkor sikerült kifolynia - de felfogta a bélés

a more szerintem olyan "ki lehet fogni" üzlet. pl karácsonyi dekornak ott vettem 2 cuki hóembert 600-ért, de a legtöbb cuccon eléggé látszik, hogy olcsó minőség
Igaz, betonpanda... nagyon körül kell nézni, és sokat kell válogatni, vannak félelmetesen gagyi darabok is.
Viszont a Moreból nagyon ötletes ajándékok kerülnek napvilágra. Tipikusan, a vicces, egyszer nevetünk ajándékok. :)
Egyébként a táskámban általában változó, hogy mi van:
Pénztárca, parfüm (fm 132), rúzs (avon, ajakápoló), literes üveg, tele vízzel, kulcsok (1 féle: 1 a munkahelyi szekrényhez, 1 a lakás), pzs, allergiabogyó, könyv (most éppen egy Magus regény), rágó (néha több csomag, 1-1 db-vel), piperetükör, jegyzetfüzet, toll és mobil. Ezek kiegészülnek néha az aktuális szines smink cuccal, plusz pulcsival....
kb ennyi, nem túl nagy a táskám, de általában változtatom a táskákat, így ennyit könnyebb átpakolni. ;)
könyv:
Dale Avery: A renegát (nagyon-nagyon jó)
(kb 3 naponta cserélődik az utazás mennyiségtől függöen)
Más is könyves? ;)
Neeem, csak vannak olyan kódszavak, amelyekre felkapom a fejem :-D


süti beállítások módosítása