Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nyálcsorgatáshoz - Valentino őszi kollekció

2008.07.03. 19:49 - Virgogirl

Nagyon kíváncsi voltam a Valentino új kollekciójára, hiszen a névadó mester visszavonulása után, ez az első, ahol a ruhákat az utódja, Alessandra Facchinetti tervezte. Egy kicsit csalódott vagyok. Facchinetti ruhái ugyanis nekem nem olyan nőiesek és elegánsak, mint a "régi" Valentino-darabok, sokkal inkább futurisztikus érzésem van, ha nézegetem őket.

Az anyagkombinálása és a merészsége viszont tetszik - lehet, hogy csak meg kell találnia önmagát... Vagy nekem kell megszokni, hogy ez a Valentino már nem az a Valentino.

A modellek sem tetszenek annyira. Erősen hangsúlyozott szemek, porcelános bőr... Mint a próbababák. Élettelenek.

Azért enjoy.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr14551999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Számomra azért ígéretes!
Már-már klasszikus mondásomat idézném, az idei Chanelnél jobb! ;-)

Kifonomult, egyedi, de nem mesterkélt!
Jó lesz ez, meglásd!
Nekem amúgy az olaszok közül asszem Valentino a top!
Nem Valentinos az tény, de nekem is bejövős és ígéretes.

(Egyik legnagyobb turkálásom) Van egy Valentio Roma őszi-téli fekte-fehér cirkás kordbársonyszerű bőr övcsattos blézerem és mondanom sem kell, hogy nagyon nagyon szeretem és az amit még idősebb korban is fel tudok majd venni. Szóval azthiszem Valentino tényleg nagyon tudott, de a utódja se lesz azért rossz. . .
Azonnal tedd közkinccsé, hol turkálhatunk Valentinot!!!!
Übervéletlen lehettett, mert azon a helyen nem nagyon lehet kifogni designer darabokat, de amúgy nagyon jó. . .

Renoválás a neve és a Dohány utcába lakozik. . . .
A Párisi utcában is volt egy pici bolt (tulajdonképpen egy szabóság), ott is lehetett designer-darabokat találni, elég olcsón. Én egy Kenzo pólót lőttem ott.
Tényleg?
Nem rémlik a hely, nem egy kesztyűárus véletlenül? De lehet keverem...
Neeem. A Párisi utca elején van, egy pici bolt.
Holnap megnézem, megyünk barátnőmmel a Vörösmarty térre vásárolgatni! ;-)
Áááá, csak megkért, mert esküvőre megy, h. kísérjem el, most sajna még nem jött meg a fizetésem, úgyhogy szemlélődöm... :-(
Szóval hogy az esküvőre veszünk valami ruhát... ;-)
Nekem már megjött a fizu és ma meg tegnap is voltam. Azthiszem megérte. :))))))

De lábbelit ebayről fogok venni biztosan. Van ami tök jól néz ki, de rossza az anyaga. . . :((((((((((((( nagyon rossz.......
nem néztem végig teljesen, csak ezeket a képeket, de nekem tetszik! a modellek is, én nagyon imádom ezt a hófehér porcelánbőrt, meg a "próbababás" megjelenést.
Most én is egy új szandálra vágyom... Még nem tudom, milyen lesz a nyertes. A hétvégén mi is megyünk vásárolni, lehet, hogy elnézek én is a Vörösmarty térre.
Ms Groutesque 2008.07.04. 13:23:45
Ugye hogy jó?
Nekem is bejön...pedig abszolút nem vagyok ilyen. Talán a natúr smink miatt, mert azt viszont nagyon kultiválom!
Nekem az a zöld ruha a favorit. Imádom, első pillantás után.

Mostmár, hogy felköltöztem Pestre suli miatt, jöhetnek ide is tippek, hol lehet olcsón jó cuccokat kapni! :)


süti beállítások módosítása