Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Mennyi idő alatt készülsz el reggel?

2008.06.27. 13:06 - Virgogirl

Csúfosan elaludtunk ma reggel (konkrétan két órával később ébredtem, mint kellett volna), ennek pedig némi kapkodás és villámkészülődés lett az eredménye: ennyire gyorsan talán még soha nem fürödtem meg... Sminkelni (haha) meg fésülködni is csak a kocsiban fésülködtem.

Ennek kapcsán elgondolkoztam azon, vajon mennyi időmet "rabolja el" a reggeli készülődés. Egyrészt, tudni kell, hogy elég rossz alvó vagyok, és borzasztó nehezen kelek. Másrészt, kellnek nekem bizonyos "rituálék", hogy összetudjam szedni magam...

Tehát: kávé, a hírek elolvasása, fürdés (zuhanyozni egyszerűen képtelen vagyok...), öltözködés, arcápolás és némi smink... Egy óra. Minimum.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr11541860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedvenc témám!!! És nagy dilemmám.
Szóval nagyon szeretek aludni, és kifejlesztettem a minimális készülési programot. Az ideális változatban nincs zuhanyozás, csak arctonik, egy pohár ásványvíz, öltözés, fogmosás, fésű, smink.
A fésű, smink általában az autóban, az utazás ne legyen elpocsékolt idő! :-)
Sminkelni utcán is szoktam, de csak mert egy hosszú szakaszt kell gyalog megtennem, ha BKVzom. Tökéletesen sminkelek "vakon", alap dolgokat.

Leghosszabb, a készülésem, ha előző este nem jutott erőm hajat mosni, olyankor 2 órát is elvagyok vele...
Olyan régen volt, de volt egy jó rendszerem, reggelivel együtt fél óra! Gimiben 4. o., mondjuk, nem nagyon sminkeltem akkor.

Sokszor előfordul, hogy a munkahelyemen sminkelek, már mindenki látott smink nélkül... nem zavar, és megismernek úgy is! ;-)

Lényeg a lényeg:
- nagyon érdekelne Ti hogyan álltok a témával, több kollégnőm is két órával korábban kel minden reggel! Ebből utazás csak fél óra...
- szerintetek a francia nők hozzáállása, miszerint smink nélkül úgy érzi magát mintha meztelen volna, normális-e?
- virgo mindig eltalálja a tutit, mit kell feltétlenül megbeszélnünk egymás között ;-)
Ja, még mielőtt hülyének néztek:
- az utcán rajtam kívül amikor sminkelek, ügyelek, hogy ne legyen senki, amúgy is elhagyatott budai zöldövezeti utca!!!

- a tíz perc és félóra közöttre szavaztam, átlagot vonva ...
- de ha kávé és zuhanyozás is benne, meg reggeli, akkor minimum 45 perc! Annyi alatt szerintem igényes ember nem tudja megúszni..., ha azt vesszük, hogy egy szabályos fogtisztítás (fogselyem is, igen) 15-20 perc... ;-)
nekem általában fél óra, max. háromnegyed. de pl. fürödni reggel nem szoktam.
15-20 perc fogtisztítás?????? huh.
Igen, de az esti minimum annyi kell hogy legyen!
Tanuljatok meg profin és egészségesen fogat mosni, illetve tisztítani! Lehetne post erről is! ;-)
Segítek! :-)
Én is szeretek aludni, de nem nagyon tudok, pontosabban hajnalban zuhanok álomba, és akkor barmoira nehezen kelek reggel. Meg nekem akklimatizálódnom kell az új naphoz.

Szóval, bővebben:
- kávé, net, tévé (hogy tudjam, hol vagyok és mi történik) 15 perc
- fürdés (esetenként hajmosással) 30-40 perc. Ebben benne van a szokásos arctisztítási rituálém is... ami nálam elég sok idő. Meg a fogmosás is.
- öltözködés 10 perc
- arcápolás (tonik, krémek) 2 perc
- smink, fésülködés 15 perc
- minden más 15 perc (pl. papírok keresgélése, táska átpakolása...)
Nekem a fogmosás a szokásos 3 perc (körül van), fogselymet nem használok. Passzolom a kérdést.

Viszont sztem mindenkinek megvan a maga heppje, én arctisztítás fanatikus vagyok.
Ja igen! A táska átpakolása! Azt is hozzá kell számolni, minimum 5 perc! Amivel a drága agyára lehet menni, mert nem érti a lelkem... Mint ahogyan ma reggel sem ;-)
Úgy tűnik egy óra mindenkinek kell, ha fürdik is, de a másfél is elröppen!
Csak azt olyan hosszúnak érezném minden nap...


Nem írtatok a smink nélküliségről!
Pedig kellene, fogselymet, az nem hepp! ;-)
Én sem tudtam évekig, aztán lett egy nagyon jó fogdokim.
Fogkőeltávolításon voltatok már? Félévente kell! Nagyon fontos, és utána annyira érezni a különbséget!
Mondtam, hogy a kedvenc gyakorlatias témám!
minimum másfél óra, minimum. ha előző este kitaláltam, mit vegyek fel, akkor tuti reggel döntök úgy, hogy mégis meg kell mosnom a hajam. ha nem mosok hajat és nem is zuhanyzok, akkor időtlen időkre ottragadok a szekrény elé, hogy mi az istent kapjak magamra. ha minden klappol, akkor hirtelen körmöt kell reszelnem, táskát kell átrámolnom, felfedezem, hogy haldoklanak a szobanövényeim, és locsolni kell, meg kell néznem neten, milyen is lesz az időjárás, vagy visszafordulok az ajtóból, mert égető szükségét érzem, hogy másik melltartót vegyek, mert ennek vág a pántja. enni nem szoktam, az már egyszerűen nem fér bele, kávé nélkül nem vagyok életképes, ahhoz is reggel szokott kifogyni a cukor, és turkálhatok, lapul-e valahol bármi, amivel édesíteni lehetne a löttyöt... szóval reménytelen.
ErrorFlynn, :-D

A kávét kivéve mélyen átérzem ezt a folyamatot!
szóval: lassan 3 hónapja, hogy elköltöztünk, most nincs kád, szóval a fürdés gyorsabb, előtte nekem is muszáj volt beülnöm a kádba, ahol rendszerint elaludtam, és a kávém egy részét magamra borítottam...
Most: 6-kor kelek, 8-ra járok dolgozni, de a munkahely 5 perc gyalog. Tehát felkelek, gép bekapcsol, közben a kávét már a párom felrakta főni, aztán ki is tölti :-) Kb. fél 7-kor eszmélek a gép előtt, indulás fürdeni, aztán reggeli, szintén a gép előtt, kb. 7 óra van. Smink, kb. 15 perc (pedig csak a szememet festem ki), aztán testápolóval kenegetés, aztán elkezdődik a legrosszabb: felöltözni, ez gyakorlatilag kitölti az összes fennmaradó időt. Régebben este kikészítettem, akkor gyorsabban ment, de mostanában ez sem működik, akkor is muszáj átöltöznöm. Tehát kb. 10 variációt fel és leveszek. Természetesen ilyenkor át kell cserélni a melltartót is, akkor meg már a bugyit is, hogy színben passzoljon...ha végre kitaláltam (ekkora már a ruhásszekrényben és a szobában is óriás káosz uralkodik) kicsit összepakolok, utána rohangálok a lakásban, hogy összegyűjtsem amire szükségem van, aztán táskába be/átpakolni....az utóbbi egy hétben nem sikerült beérnem 8-ra sem :-D

Én a másfél-két órára szavaztam, és tényleg csak talán :-)
Csörög az óra, felkapom a gatyám meg a polom és már kész is vagyok:)
Fú, a melltartódilemma ismerős :-D A többi ruhával viszonylag gyorsan végzek, ált. játszósban vagyok.
Én ágyba kapom a kávét. Amíg azt meg nem iszom, csak "mmmm"-re korlátozódik a kommunikáció.
Én most annyira nem leszek hiteles mert fél éve átmeneti lakhelyemen lakom, igy Dunakesziről járok be, de ha az ágyból kikelés és a kapun kilépés közti időintervallumot veszem akkor fél óra, ha tusolok reggel is. Ez változó.
- fésülküdés 0 vagy fél perc, egyenes semmit nem kell vele csinálni tipusú hajam van, (fél perc ha copfba fogom és 0 ha frissen mosott, ugyanis ebben a melegben este mosom és meg sem száritom)
- smink: 5 perc, nem vagyok nagy sminkelős, fő a természetesség :), szóval csak szemceruza, pillafestés és kis szin a pofira
- feldobom a kedvenc gyűrűimet (azok nélkül meztelennek érzem magam :) és a fülbevalóm
- ruha: 5-10 perc. Fél éve egy kis bőröndből élek, ruháim nagy része dobozban, igy nem kell sokat gondolkodni mit vegyek fel :). És igy jöttem rá, hogy nincs is szükségem milliomegy ruhára, ennyivel is nagyon jól elvagyok. :)
Szóval és a gyors kategóriába tartozom.

Ui: +5 perc ha táskát cserélek ;)

Scala,
fogkőtelenitésről én is tudok, családi fogprobléma öröklés miatt, kötelességem is :)
45 perc alatt, de ez csak 1 hét általában 1 hónapban, mert 3 műszakozom. Máskor, min. 1 óra.

De az a haláli de. hétnél nagyon durva lenne az 1-1,5 óra mert akkor már kelhetnék 1/2 4-kor is a 1/2 5 helyett. Attól azért egy kicsit jobban szeretem magam. ;)

Amúgy egészségesen élek és én nem kávézok.:)))))))))))))))
Én is egészségesen élek, és kávézok. Kb 15 éve.
Ezt csupán viccből írtam. :)))) Attól még persze lehet egészségesen élni. ))))))))))))))))))

Én szeretném, de rosszul vagyok tőle.
Anyu is. Szerintem az én szervezetem már hozzászokott nagy adag koffeinhez.
Lehetséges. Én teái is ritkán szoktam. Ott ráadásul még kényes is vagyok. Citromos, zöld, vörös, fekete. . . A gyümölcsösökrt én nem igazán vagyok oda.
Imádom ezt a posztot és a kommenteket!!! Imáádooom!

The Strange, Tényleg képes vagy fullra átöltözni TÖBBSZÖR reggel?! Teljesen kész vagyok ettől az infótól!
Én ha kikészítem, általában működik a dolog, ha nem készítem ki, akkor meg összekapkodom... de valahogy csak összejön másodszorra általában...

Kíváncsi lennék egy pszichológus mit szólna ezekhez a szokásainkhoz! :-D
Fogkőeltávolítást (depurálás) pedig mindenkinek melegen ajánlom!
Scala, sajnos képes. És azt vettem észre, hogy kezd ez valamiféle kényszerbetegséggé válni :S Képeld, ha nem is dolgozni, hanem mulatni megyünk valahova....hú, a tegnap esti elindulás is kész tortúra volt :-)
The Strange, :-D
Egyik barátnőm pasija vezette be azt, amikor ő vitt minket bulizni, hogy háromszor, nyomatékosan felhívta minden lány figyelmét arra, mikor van indulás, addigra a végső, elindulási változatot akarja látni mindenkin, ruhában és sminkben egyaránt. Olyankor nincs helye, "jaj még csak ezt megmutatom"nak.
Ez nagyon katonás módszer, és mereven betartotta, szóval a másik véglet szerintem, de volt eredménye ;-)
Ja, és ez a depurálás úgy hangzik, mint egy köépkori, vallásos indíttatásból elkövetett kínzás.
Virgogirl · csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.28. 16:54:19
:-D, és mégegyszer :-D
Virgogirl,
egyébként én is gyorsabb vagyok a páromnál. :) Ha nem is az öltözködésben, a tisztálkodásban biztosan. :) Mig nekem a hajszáritás 0-5 perc, nála ez jóval több. Na de egyem a szivét, macerás haja van. :)
És csak örülök, hogy szépitkezik és jól akar kinézni ;)
Ó, nálunk nem a tisztálkodás a lényeg... hanem az ún. "tökölődés", amit tényleg nem tudok máshogy mondani... egy kis tévé, egy kis internet, egy kis olvasgatás...
Óh nőben is van ilyen...
Nálam ez úgy néz ki, hogy körülbelül fél óra, amíg felébredek, úgyhogy Virgoval abszolut együttérzek, nehezen alszok el, nehezen is kelek. Mikor megszólal az ébresztő: mint akit fejbevertek. Odaslattyogok, beállítom 10 perccel későbbi ébresztésre; és ezt még vagy háromszor. Ezért szoktam fél órával hamarabb állítani mindig a tervezett kelésnél. :D

Aztán fogmosás, smink (nem túl sok: kis arckrém, korrektor, szemceruza, spirál, szájfény. és már az is rutinosan gyorsan megvan. csak különleges alkalmakra pepecelek vele annyit.) Utána öltözködés, na azzal voltam úgy egy időben, hogy előző este kitettem, de aztán reggel mindig meggondoltam magam, az akkori hangulatom sok mindent eldönt. Szóval reggel olyan próbálgatós-cserélgetős-kombinálós 20 perc. Utána kezdek valamit a loboncommal, aztán felkapom a táskát. Egyszínű fekete, és jó nagy, legtöbbször ezt viszem mindenhova. Minden elfér benne (és nálam aztán egész túlélőkészlet van mindig), és mindenhez passzol.

Végül pedig még körülbelül háromszor visszafordulok a ház elől - jobbik esetben -, mert otthon hagytam valamit. Elég tyúkeszem van...


süti beállítások módosítása