Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Vanessa Paradis a Miu Miu új kampányában

2008.06.24. 12:22 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám híresség jön

Csak egy gyors pillantás a közelgő kampányra. Vanessa Paradis egyébként Kirsten Dunstot váltotta - mindketten jók a fotókon, de nekem első blikkre Dunst jobban tetszett :-)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr53536738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bejövős!

Mind a kép, mind a táska. :))))))
jó kép, bár elsőre nem ismertem meg volna Vanessát :P
kíváncsi leszek a többire is, így ez alapján Kirsten Dunst képei nekem is jobban tetszettek.
Nem tudom miért, de nekem olyan űr-érzésem van ettől a képtől, mintha éppen készülne felszállni egy űrsétára... :-)
Én sem ismertem volna meg! ;-)

Táska, nem rossz, de nem tudnék meghalni érte! Olyan 6 pont a tízből... :-)
Ja, és Dunst szerintem nekem is jobban tetszett! Már ami rémlik abból a kampányból...
Vanessa jobban tetszett szőke hajjal. Nagyon szeretem ezt a színésznőt/énekesnőt, de ez a hangulat és szín nem tetszik.
A táska nem rossz.
Most láttam a Johnny Depp féle Sweedny Todd - a borbély filmet, uhhhh.
Nektek tetszett? Nem mondom, hogy rossz, sőt... de azért aki nem híve a komikus-naturalista horrornak az iparosodó Angliában, amiben ráadásul sokat énekelnek, mert egy musical, az hagyja ki!

Én untam, szerintem túlságosan hosszú.
És örülök, hogy nem kapott Oscart. azért... ezért... ;-)
Nekem nagyon tetszett a film, jópofa volt.
Jópofa, de nem 21. századi.
Én most spirituális, magamba forduló korszkomat élem... ez nagyon távol állt attól. De nevetgéltem rajta, természetesen!

A 21. század nem erről szól... Szerintem a stúdiók is észrevehetik már magukat... és az Academy, ok. végül nem is kapott díjat.

Tudom, hogy 19.században játszódik eleve! Ráadásul az individualista, ködös, és borzasztó Londonban...Még jó hogy egyedül néztem, mert pl. férjem eleve utálja a musicaleket...


Nem értem, hogy mi történt a fickó feleségével ott a bálban? Nyilvánosan megalázták és a lelkébe gázoltak, és amiatt mérgezte meg magát? Vagy a bíró meg is erőszakolta?!



süti beállítások módosítása