Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Cserélj ruhát Lindsay-vel!

2008.06.23. 08:32 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám divat híresség a jó ügy

Lindsay Lohan amerikai színésznő az arca a Visa Swap ruhacserélgetős mozgalomnak (mindenki viszi a megunt gönceit, elcserli másokkal, amelyik ruha nem talál gazdára, azt jótékonysági célra ajánlják fel) - állítólag azért őt választották, mert "egyedi a stílusa" és "több sikeres divatkampányban" is részt vett már.

Csak nekem tűnik úgy, hogy minden képen furán agresszív-riadt az arca, szigorúan néz és meg sem próbál mosolyogni? Nem hiszem, hogy egy ilyen nagyszerű kezdeményezéshez egy ilyen savanyú arc a legmegfelelőbb...Mindegy, nem én döntök. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr33534591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Komoly döntés előtt állnak akik beállnak a mozgalomba: melyek a megunt cuccaim?
Ezt a többlépcsős tépelődési folyamatot jeleníti meg Lohan arca. :-)

Amúgy ez egy énekesnő?
Nekem a feje, még csak-csak, mert az legalább sminkelve van, a lába és a bőre gáááz.
Főállásban szerintem színésznő.

...De miért gáz a bőre? Szeplős a csajszi tetőtől talpig, ennyi. (:

Megj.: Én akkor szoktam ilyen képet vágni, ha az enyhe allergiám miatt tüsszenteni készülök - vagy ha köőszövet gyulladásom van, és fáj/könnyezik a szemem. (:
Színésznő és énekesnő. De véleményem szerint gyerekkorában jobb filmjei voltak.

Épp kérdezni akartam én is, hogy miért vág olyan dühös fejet?
Mostanság sem énekesként, sem színészként nem látom tevékenykedni, de énekesnőként nem is dereng. Ebből gondoltam, hogy színésznő lehet a legfőbb titulusa. (:
Nem, nem valami ismert énekesnő, pedig egyébként jó hangja van. Volt egy régebbi filmje: Confessions of a Teenage Drama Queen, abban például a hangja kap nagy szerepet. Nade ez már régen volt. :)
Hmm, bizonyára ovis lehettem akkoriban.... ((:

Köszi az infót, Zozo!
De valakinek a valakije, nem? Nekem rémlik valami filmes-producer apuka vagy ilyesmi...
Gyerekszínészként kezdte, könnyed kis vígjátékokban játszott, és olyan 16-17 éves koráig elég cuki volt, voltak sikerei is (pl.a Bajos csajokat én kifejezetten bírtam), nincs neki filmproducer apukája.
Én csíptem a csajt, , , Párom szerint Zsanis lány. . . (neki vannak ilyen mondatai egyes nőkre. Külsőségekrre, öltözködési stílusra vagy gesztusokra szokta érteni, amibe hasonlóságot fedez fel. Szereintem ez azért édes.)

Én azért pár cuccot cserélnék is ám vele. . . ;)

Az arca viszont itt tényleg kis mufurcka. . .:)))))

A bőre szerintem nem csúnya egyáltalán, csak nagyon fehér a bőre és szeplős teljesen, de szerintem ez valahol még szexi is. (((:
Szerintem nagyon édes a párod, ha ilyeneket mond!
És igen, a fehér szeplős bőr valahol szexi, de nekem Lohan nem szimpatikus, és valószínűleg ezért nem jön be...
Olyan, mintha folyamatosan elmélkedne valamin és arra koncentrálna. Ráncolja a homlokát... amúgy jó arca van. Meg a cuccai is:-) bár ezen a 3 képen sokat nem látni.


süti beállítások módosítása