Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Sharon Stone

2008.06.21. 11:05 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

A haj, a smink és az ékszerek nagyon jók. A dekoltázs inkább félelmetes. Viszont a cipővel nem tudok megbékélni: lehet, hogy túlságosan konzervatív vagyok, de nekem az arany és az ezüst egyszerűen nem illik össze.

5/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr28531934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden tetszik, a dekoltázs is! :-)
A cipőig... az, viszont hatalmas baki, egyonvágja ezt a szerintem gyönyörű ruhát!

Lehet tudni, hogy ez milyen ruha?
Nekem tetszik itt Stone! Nem ordenáré az a dekoltázs, mert nem buggyan ki belőle!
egyonvágja = agyonvágja
Viccesebb külön kommentben, utólag jav.
Mostanában szoktam rá... :-D

Komolyra fordítva, inkább visszaolvasom ezentúl, mielőtt átnyomom.
Ezek a magasított talpú cipők tényleg reneszánszukat élik!
Előnye: szép, hosszú lábszárat csinál! :-) + ha jó a kiképzése, viszonylag kényelmes.
Hátrány: ha nem lenne divat, közönségesnek mondanám...
Pedig megértünk. Egy kutatás szerint a szavaknak csak az első és az utolsó betűjét "olvassuk el" rendesen, úgyhogy ha azok stimmelnek, nincs nagy baj.
Nem a kibuggyanással van a gond, hanem azzal, hogy nagyon csúnyán lenyomja a mellét. Nekem fájna.

Sajnos, még nem sikerült kiderítenem, hogy kié a ruha, de igyekszem.

janettaylor 2008.06.21. 11:21:57

Szépséges ez a ruha nagyon. . .

A szandál sehogy se tetszik. . . semmivel se, nagyon bumszli számomra. . . :((((((

Ékszerek is nagyon "állatok"!!!! :)))))
Lenyomja és oldalra kitolja őket!!!
Szerintem, ha nem a ciklus harmadik harmadában vagy, nem fáj... ;-)

Nálam nem lövi ki a biztosítékot Stone dekoltázsa, szerintem OK! :-)

Köszi a nyomozást, de ne töltsd ezzel a hétvégédet! ;-)
Tudom, hogy megértitek, és utólagos korrekcióm, már-már szinte idegesítőek! :-)

Engem zavar, magamban, erre elég háklis vagyok!
Szia Zsani,
ugye milyen szép cucc? Nagyon harmonikus, szerintem is!

És látszik, hogy nemes darab! :-)

janettaylor 2008.06.21. 11:31:47

Szia Scala!!!!

Ourfashionről nagyon eltűntél... de itt hála itt vagy! :D ;))))

Igen, a nemesség nagyon lejön erről a ruháról. Mind az anyaga, mind a szabása. . .rá fogunk szerintem együtt jönni, hogy kié a tervezés :)))))
Ennek is nagy a feje:) Lőjjék le a fotóst:)
Tényleg! :-D
Igaza van Koimbranak!
Nem akartam külön írni, kíváncsi voltam, észreveszitek-e ;-)
Szeretnék ennyi idősen én is így kinézni majd.
Én is Zozo, de több doki keze is benne van a dologban (arc) + nagyon szigorú diétát tart!

Fura de nekem a feje szint jobban tetszik, mint harminc évesen! ;-)


süti beállítások módosítása