Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Nicole Richie

2008.06.21. 11:13 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nicole Richie Dries van Noten... öööö... ágytakaróban. A kiegészítők és Richie sminkje nagyon tetszik, de ez a ruha egyáltalán nem. Ha valakinek ismerős, az nem véletlen, Cate Blanchett ugyanezen kollekció egyik darabját viselte az Oscar-gálán. 

3/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr57531944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ráadásul öreges is ez a ruha, kilencvenéves nyanyák ágytakarója!
Meg az a pikkelyes izé a tetején... :-(
Én sem tudok megbarátkozni vele. Örülök, hogy egyetértünk.
A cipő sem az igazi, ha már...

Az ékszerei eszméletlenül szépek viszont!
+ Egyre szimpatikusabb nekem a nő is.
Az hogy Cate Blanchett féle ruha, ugyanez a ruhacsalád, sosem ugrott volna be... ;-)
Nézd meg a ruha nyakát, az "ál-nyakláncot".

janettaylor 2008.06.21. 11:24:09

Vessetek meg, de nekem tetszik ez a ruha valahol. . . ((((((:
Nekem iszonyatosan formátlannak tűnik, plusz a nagy minták agyonnyomják az egyébként elég törékeny termetű Richie-t. Ezek a fő bajaim vele.
Zsanett, tiéd lehet ez a ruha! :-)

Nekem a színével van bajom, ez a fazon egy sokkal élénkebb vagy nemesebb vagy nemtom színkombinációval, és egy más "álnyaklánccal" lehet, hogy tetszene... de így... elégtelen!

janettaylor 2008.06.21. 11:34:52

Köszi Scala, de azért nem kéne, mert nem mutatna rajtam. . . :)))) tetszik, de nem magamon... Szerintem ez megint csak az ami inkább magas hölgyeményeken áll jól, én meg pöttöm vagyok. . . Nekem rövidebb rucikat kell hordanom. . . plusz a csípőm is erős ehhez a fazonhoz....
Erős csípőhöz (haha, el tudom képzelni, mennyire erős :-)), rövidebben, szerintem nem lenne rossz, mert a minták meg a nyakrész elterelik a problémás helyekről a figyelmet. Gondolom én.
Zsani, én magasnak képzeltelek! ;-)
Vagyis olyan 170 körülinek... nem tudom, az annak számít-e?

Én annyi vagyok. :-)
Komolyan? Miből feltételezted? :)))))

156 cm vok, úgyh nekem a 170 magas:D

Nem tudom miért... Csontosnak és 165-170 cmnek gondoltalak.

Valószínűleg, mert volt egy Varga Zsanett (tudom, a taylor nem varga ;-)) oszt.társnőm gimiben. Először a szandálod miatt azt gondoltam, lehet talán ő vagy! :-D
Mert hozzá is passzolt volna az a szandi...
A Tsumori Chisato?

Hihi, az csak egy 23-as japán számozáú szandál! :))))
Igen, az a szandál!
Bár láttam, hogy mini, de ennek az oszt.társnőnek is pici lába volt... fene tudja, hogy csinálta! ;-)
Ő olyan 163-165 cm lehetett.

Amúgy a japán cipőszámozást nem ismerem! :-)
Virgo, teljesen magunkra találtunk, igen! :-D
Jah, akkor már értem. . .

japán cipőszámozás = cm-ben a lábad, nekem az annyira, de annyira tetszik!!!! :)))))))
Tényleg? Ez aztán az egyszerű, de nagyszerű megoldás! :-D
Jól, van, hagylak titeket csevegni, én addig kávézok még egyet, utána meg elhúzok a piacra.
Aha, ilyen egyszerű :)))))

Virgogirl itt hagyott minket. . . Pedig akartam kérni, hogy ha talál valami jót egy bizonyos Sam Edelman cipőtervezőről, akkor cikkezzen már róla. . . Bele vagyok szerelmesedve egy csizmájába. . . és szeretnék többet megtudni a fickóról. . . :)))))

Biztosan elolvassa, ha majd visszatért a piacról!
És nyugodt lehetsz, nagyon aranyosan teljesíti az olvasói kéréseket! :-)
Annak örülök. . . itt mindig pörög az élet, ez bejön nekem. . .
Akkor csinálsz majd postot Zsaninak? ;-)

És a Bulgari parfümöt se felejtsd el légyszi, Omnia Amethyste... :-)
Ja, visszatérve Nicole Richiehez:
- a körmei nincsenek összhangban, de ez még a belefér talán, kategória
- ez a férjezett neve?! attól lett ilyen hollandos?
csak akkor, ha jelentkeztek a játékra ;-)
Persze, feltétlenül, csak még kutatnom kell... meg a tegnap olyan hosszúra sikeredett...
juj, okay. . . megpróbálkozom vele, bár én ugyebár nemrég kapcsolódtam csak a bloghoz. . . .
nem olyan nehezek a kérdések... Vagy könnyítsek rajtuk? :-D
Remélem Virgo, Te többet fogsz Sam Edelmanról találni, mint én!!!! :)))))) jaj nekem kell tőle az a csizma. . . :DDDDDD

Zsani, szinte semmit nem találtam a csávóról. de még kutatok

janettaylor 2008.06.21. 18:34:20

Köszike, én is így voltam vele... :((((((( de már máskor is belebuktam ilyenbe. . .

Most is nézem a stílusok, trendeket. . . itt olyan jó tervezőket szoktak bemutatni, de mindig csak szomorkodok, mert sehol se találom utána őket. . . :(((((
Pedig nekem ismerős a név! Sam Edelman...

janettaylor 2008.06.21. 18:36:43

Noh? :))))) de jó lenne, ha valaki tudna nekem róla mesélni... mert zseniális, főleg a csizma kollekciója. . .

janettaylor 2008.06.21. 18:41:20

persze nem ennyiért ;)))))
Azért ne add fel, kitalálunk valamit.

janettaylor 2008.06.21. 19:03:37

Tudom, hogy elég merész rajta az a virág motívum. . . de kicsit rámtört vele a romantika. . . és egyszerű, letisztlt csizmám már van pár. . . :)))))
Nem rossz ez a csizma! Legalább egyedi darab!
A fűző hátul meg egyensúlyozza a country hatást. Tudod mi ugrott be erről a "kétarcúságról": a Volt egyszer egy vadnyugat!

Ott is cowboyok + az iszonyatosan sexy Claudia Cardinale! :-)
Hihi!!! :)))) Ez jó!!!!! Köszi Scala!!!! :)))))

Már csak jó áron be kéne tudni szerezni ebayről!!!! ;)


süti beállítások módosítása