Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Dögös pasik, dögös rúzsok

2008.06.21. 15:54 - Virgogirl

Címkék: tipp vicces ajánlat pasi rúzs ajak

A Max Factor új rúzskollekcióját dögös, szexi pasikkal reklámozza (sex sells...) - minden árnyalathoz tartozik egy kép, így már csak egy kis nyálcsorgatáshoz - vagy ha jól akar szórakozni valaki - is érdemes végigkattintgatni. A rúzsok gyönyörűek, és a pasik se rosszak, így látványnak. Én nagyon röhögtem rajtuk.

Itt lehet megtekinteni az összes, hm, árnyalatot.

Plusz, az oldalon egy nagyon klassz színelemzős rész is van, ha valaki nem biztos abban, hogy melyik árnyalat áll jól neki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr96532319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor 2008.06.21. 15:58:02

Pojjjééééénnnnn!!!! :D
Először: kicsit megijedtem, Meleg Büszkeség stb.

Amúgy állat ötlet!
&
eddig eszembe nem jutott volna Max Factor rúzst venni, na de micsoda árnyalatok vannak! :-D
A fair és medium tones-ból válogatnék!
Bár nem tudom miért skin tones... nekem nem fair a " skin tone-om", de a középső árnyalatok tetszenek a legjobban!
Megnéztem az összes képet, hááát langyos azért a legtöbb kép... erőltetett.

Egy tetszett: a barna hajú (itt a szemüveges) pasi napszemüvegben és fürdőgatyában...
A rúzsszínek el vannak találva & a marketing ötlet is jó!
Nekem a színelemzőn dark-ot adott ki, ennek ellenére én is a mediumból válogatnék a legszívesebben
A Sun Bronze és a Soft Taupe a kedvenceim.
Pasiból meg... aki most hozza nekem a kólát :-DDDD
Mikor ránéztem az első képre, azt hittem, ez rúzs melegeknek. Meglepődtem kicsit.

Nekem is Darkot ír, de a Fair színei jobban tetszenek.
Zozo, ugyanez játszódott le bennem is! :-D


süti beállítások módosítása