Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Stílus, divat, videó 20.

2008.06.20. 11:40 - Virgogirl

Címkék: stílus videó divat

Rihanna: Take a Bow - csak mert felmerült...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr95530459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megnéztem. Nagyon köszi! :-)

A hajával és a hegyes alakú körmeivel nem vagyok kibékülve, meg a mimika, no de itt dühös, és az legalább jól átjön. Összességében nem egy tehetségtelen csajszi ez!
De nem azért mert nem egyforma a kezén és a lábán, hanem azért, mert túl hosszú, túl hegyes, és folyton hülye színekre festi.
Igen, nyugi! :-)
most engem is ezek zavartak! ;-)
Jut eszembe: ha a rövid hajával H. Berryt akarja utánozni, a mimikájával Whitney Houstont.
Aztatanemtudommmm. Nekem mindenesetre tetszik ez a hosszú-hegyes típus is (jobban, mint a szögletesre vágott), de ezt is el lehet túlozni.
Rövid és kerekded - én erre szavazok (hosszúval nem tudnék gépelni)
Igen, Etain zseniális vagy az ilyen asszociációk terén! :-)
A mimika Whitney Houston-os!!!!

Rövid és kerekdedre szavazok én is! És nem csak a gépelés miatt.
Általában én is ilyen körmöket hordok, de amióta nem zongorázom, néha hagyom megnőni is őket. Gyűűűűlöltem, hogy KÖTELEZŐ volt a lehető legrövidebbre vágnom akkoriban. (Ha nem tettem, ott helyben levágta a tanárom, és abban aztán nem volt köszönet.)
És megtehette? Hol voltak akkoriban a gyermekjogok...
Most is megtenné, ha az öcsémnél fennállna a hosszú köröm problémája. ((:
Jaj!

A "csutkára" vágott körmök szerintem viszont iszonyúak!

De nem minden zongoraművésznek vannak rövid körmei, (szerintem), én már láttam ellenkező példát!


süti beállítások módosítása