Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Mindenki Agyness haját akarja

2008.06.20. 12:49 - Virgogirl

Címkék: modell szavazás híresség haj

A brit nők állítólag megőrülnek Agyness Deyn modell rövid, szőke frizurájáért - egyre többen kérnek ilyen fazont a fodrászoktól, a szakértők szerint pedig hasonló őrület lesz az "Aggy", mint annak idején, a Jóbarátok első évadaiban a "Rachel" volt.

Nem tudom. Nekem nem tetszik annyira, és szerintem csak elég kevés embernek állna jól... 


A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr78530589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jól látom, hogy ez a nő kancsal?!

Amúgy Vidal Sasson ezt a frizurát kb. 25 éve álmodta meg, tehát nincs új a nap alatt :-)!
Vidal Sassoon, bocsánat jav.
Nem tudom ki mondta (és szerintem rosszul is idézem), de örökérvényű: 10 év kell, hogy egy trend nevetségesség és 20, hogy újra divatossá váljon.

Szerintem nem kancsal, hanem hülyén néz.
Legalább valaki felváltotta Viktoria Beckham-et! Egyébként én azért sem, mert a párom "utasitását" követve nem vágathatom le a hajam, szóval most növesztem. :)
Igen, a rövid haj nem hálás dolog! Nekem is ki van adva, hogy a lehető leghosszúbb legyen... :-)
Majd felvilágosítom a póthaj téma árfekvéséről a drágát ;-)
egyértelműen nem, nem szeretem a rövid hajat. de a színével semmi bajom.
Na nekem épp az ellentéte, hosszú és barna. Szóval nem váltanám le ilyenre. Mellesleg én még mindig Rachel hajáért vagyok oda...
Namár, ennyi hosszúhaj-fan után muszáj megaszondanom, hogy én imádnám a rövid hajat, ha az aranymetszés szabályaihoz jóval közelebb álló arcberendezésem lenne. Sőt, akkor lennék még tüsi is kicsit, talán. Konkrétan ezt a hajat csak azért nem viselném, mert a homlokomba fésült, állandóan behullámosodó frufrumat minden áldott nap vasalgatnom kéne... ...már ha a forgóim miatt ott maradna egyáltalán, ahová fésülöm. :P

Komolyan, szerintem sokkal izgisebb egy szép nő rövid hajjal.
Zozo, én is Rachel-fan vagyok!!!!

De röviddel sokkal jobban érzem magam.
Én is kipróbálnám a rövidet, de 1. nem biztos, hogy a fejformámhoz jól állna, 2. párom "megtiltotta", hogy levágassam. :)

Nekem Salma Hayek tincsei kellenének!
Reménykedő sóhaj... :-)
Nekem jó a sajátom... csak állna valahogy és ne lenne ilyen vékonyszálú.
Nem. Ez az Agyness Deyn haja, nem az enyém.
Ráadásul nekem volt már 2 centis, vállig érő, göndör, minden hülyeség volt már a fejemen, most meg növesztem kifele a világból, fodrász aránylag riktán látja, nehogy belenyiszáljon...:-) Ez a - neki a sötétbarna öldökéhez is jól álló - fehérszöszkeség meg - tessék mán elképzelni az én relatíve fekete hajamat ki-ilyenítve, miközben két szénkefe figyel a szemem fölött:-)))
Nekem bejön Aggy haja, nagyon király. Természetesen csak neki:-) viselném, ha fix lenne, hogy jól áll. Csakhogy a biztosra megyek. (Bár gyanúm, amire levágatnám mes cheveux, már nem Agyness haja lenne a favorit).


süti beállítások módosítása