Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Rihanna

2008.06.19. 12:25 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

 Rihanna térdig nagyon közel áll a tökéleteshez, viszont azzal a Balenciaga gladiátor-izével képtelen vagyok megbarátkozni. Önmagában nagyon szép, de viselve: túlságosan sok.

4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr8528917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó vastag combjai vannak:) Egyébként míg régebben láttam pár klippjét abban nagyon takarták az egyik szemét a hajával:)

Az MTV Movie Awardson pedig akárhányszor is mutatták, mindig látszott, hogy unja
húú, szerintem nagyon csini, és nem érzem vastagnak a combját....na, de a szandál...ááááá...oké, divatos a gladiátor szandál (bár nekem csak nagyon kevés tetszik), de ez kritikán aluli
Szerintem is csini, de a szandál sok, pedig nekem tetszenek a gladiátor szandik. . . :D
Szerintem jó hogy bevállal merészebb darabokat. Nekem spec tetszik a szandál, kicsit sok, dehát mikor hordjon ilyet az ember, ha nem akkor amikor fiatal? :)
Vastag comb? Haggyá má. Jól néz ki és kész.

(Csak hogy belekössek: ez a haj most itt nem jön be)
A körmei drágáim, a körmei! Lanti Ok, de akkor fentre ugyanolyan fehér, és lekerekített rövid körmök!

Nem olyan vastagok a combjai, tény hogy nem betegesen sovány, de nekem ez itt még belefér. (!) (Virgonak még1x: szerintem Rihanna nem kövér, és még nem is mondanám hogy túlságosan jó húsban van... bár már azon a szinten, hogy vigyázhat...).

A cucc: csatlakozom az előttem szólókhoz!
Engem (de ez már többször elhangzott, így írásban) egyáltalán nem zavar, ha nem egyforma a körme...
Tudom, de amint már említődött, engem egy kicsit jobban zavar nálad...;-)
Nem igazán szimpatizálok Rihannával. Ennek ellenére amikor nőiesebb, az jobban tetszik. A haja tetszik a legkevésbé.
Nekem sem tetszik ez a haj, illetve amióta rövis a haja. Elszabták...
Nekem a rövid haj Halle Berryt juttatja eszembe, olyan tíz évvel ezelőtt.
Igen, van benne valami! :-)
Sztem R. pont úgy néz ki ezen a képen, nagyrészt a sérójának köszönhetően, mint egy tökfilkó az űrkorszakban. AMÚGY én nem kedvelem a csajszit (kivételesen a Take a bow c. klipjében azonban tetszett a stílusa), de Fergie-vel mégkevésbé szimpatizálok, úgyhogy... ....akár még a barátnőm is lehetne, ha összekapná magát egy kicsit. :P
Take a bow: az nem egy Madonna szám? Tök jó elegáns, spanyolos klippel?

Etain, gyorsan kompromisszumot kötött egy kommenten belül! :-D
Rendkívül kompromisszumkész személy vagyok - különösen akkor, ha nincs különösebb tétje a dolgoknak. :P :D
Egyébként szerintem ez a címe R. új "klippesített" számának is, de üsd be a YouTube-ba! (Én most nem tudom.)


süti beállítások módosítása