Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Salma Hayek

2008.06.16. 09:08 - Virgogirl

Salma Hayek szuperegyszerű ruhában (nagyon tetszik az alján végigfutó fehér csík), szellős-pántos szandálban (szintén nagyon tetszik - a körömlakkal együtt), és az idén nyáron kötelező hatalmas táskával (amiért nem vagyok annyira nagyon oda... szokás szerint).

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr56521971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem tetszenek a nagy táskák, Hayeket eleve bírom, Úgyhogy üdítő látvány volt ez a kép.

A haját kérném szépen, ha választani kell... csak a haját... :-)
Én a színével nem vagyok kibékülve a táskának, de egyébként jó a fazonja.
És az alakját szeretém magaménak tudni :-D
Nekem sem jön be igazán a táska színe. :-)

Alakja változó szokott lenni + téged magasabbnak képzellek! ;-)
Tényleg csinos, szeretem a nagy táskákat, de azért ez már egy kicsit túlzás :-)
Magasabb is vagyok, de kész vagyok áldozatokat hozni.
Nagyon rendszeres torna (heti 5x, 2 óra pl.), + úszás, zöld tea, emberi léptékű diéta, /szabadidő, pénz,/ sok alvás, minimális stressz! ;-)

Mindez legalább 3 hónapig. Aztán fenntartás kb. ugyanez, ritka kilengésekkel.

De Hayekben aranyos, hogy ő is meghízik néha (most nem a terhességre gondolok, korábban)... Asszem vegetariánus, de nem vagyok benne 100%.
Nem kell, ő a "törp" :-). Ezt írta róla egy srác a blogján.
Nézd csak:
murci.blog.hu/2008/06/07/bajszos_no_szamarcsikot_tom_azzal_amivel_kered
Ha mostanában belekezdenél egy ilyenbe, nekem is aktuális... ha jót tetsz egy szenvedőtárs/versenytárs/bármi, állok rendelkezésre! Tán ketten többre jutunk.

Nekem sem csak ez lesz a dolgom, sűrű programba lesz muszáj beiktatnom.
Ugyanis én három hónapot egyedül nem tudok végignyomatni, max. 6 hetet...


süti beállítások módosítása