Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Ashlee Simpson

2008.06.12. 09:18 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

A várandós amerikai énekesnő a közönségesen kihívó és a vagány kismama között egyensúlyoz ebben az összeállításban: nekem túlságosan mély az a kivágás (nem azért, mert csúnya lenne a melle), sokkal vonzóbb lenne, ha nem mutatna meg ennyit magából. Minden más viszont jól néz ki rajta: a fekete körmök, a flipflop, a szegecses-láncos táska nagyon vagánnyá teszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr85515944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyetértek! Egyetértek! A haja is jó!

Kivágás sok!
Meg nekem a táska is sok! az nem...jön be!
Nekem nyaktól felfelé és deréktől lefelé tetszik (ebbe a táska sem fér bele :)).
Szerintem jól néz ki, bár egy picit tényleg mély a dekoltázs. A táska nem valami szép darab. Jaa, és Bornonheelstől azt a tanácsot kaptam, hogy flip-flop-ot csak strandra. (pedig én szeretem)
Igen, ez a flip-flop mivel teljesen műanyag, a pánt is, tényleg starndos darab...
de a szabály minden flip-flopra kivétel nélkül vonatkozik?! nagy fájdalom lenne nekem! De elképzelhetőnek és valahol érthetőnek tartanám...
Én strandon kívül máshová nem veszem fel, van egy nagyon szép bőr papucsom helyette (mentegetőzésnek vége).

Szerintem a műanyag darabokra biztosan vonatkozik (még a méregdrága Havaiansokra és G2b-kre is!), de a magasabb sarkú elegánsabb flipflopokkal én megértőbb lennék (de pl. azokat is mellőzném munkába, hacsak nem nagyon laza helyen dolgozik valaki)

Kérdés: vajon az is flipflop, ami nem műanyag és lapostalpú?
Szerintem az nem flip-flop...
Én is úgy gondoltam, hogy a műanyag flip-flop-ra vonatkozik, azt én is csak a strandra valónak gondolom (max. a boltig elcsattogok benne).
Virgogirl, egyébként tényleg nagyon jó kérdés, hogy vajon mit is definiálunk flipflopként. Én azt hiszem, hogy egy nem műanyag, nem lapostalpú papucs már semmiképpen sem az.
De, hogy hol van a határvonal?


süti beállítások módosítása