Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Christina Aguilera

2008.05.17. 20:54 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Christina Aguilera, négy szóban összefoglalva: gigantikus mellek (durva lenne azt leírni, hogy csöcs, mégis csak szoptat meg minden...), görbe láb. Egyikkel sincs bajom, sőt, csak együtt valahogy olyan megdöbbentő. Ezeket a Pucci-mintás ruhákat mostanában előszeretettel hordja, és egészen jól néz ki bennük. Viszont nem tetszik a napszemüveg (ehhez az összeállításhoz túl sötét a kerete), és ezt a fukszia színű rúzst is hanyagolhatná. A klasszikus vörössel nekem jobban tetszett.

5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr71474500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinos. Régebb, amikor még az a kiforratlanabb stílusa volt (+ mindig az akkor még elég ványadt fenekét mutogatta), nem szerettem. Van ilyen típus, hogy a felsőteste erősebb, bögyös, a lába pedig vékony és szikár, ő is ebbe tartozik.
Nekem az tetszik, hogy képes kísérletezni. A bögyösség meg elsősorban a babának köszönhető (és így valószínűleg múló állapot), régen összességében vékony volt.
Igen, szerintem is le fog fogyni, de most okkal nem diétázik!
Amit a szemüvegről és a rúzsról írtál: szívemből szóltál!

Görbe? Hol görbe a lába? Csak vastagabb lett, nem?
Vagy, hogy nem O? Ezeket nem tudom annyira jól megítélni...
Köszi a pontosítást, O-lába van. Ha vastagabb lett, az az általános hízásnak köszönhető...
Olcsó kurvának néz ki ebben a göncben, egyszerűen ocsmány. Nem ilyennke képzelek egy szoptatós anyát.
o mother című számának klipjében,végig egy extrém ribancruhában küldi.ez a kép hol készült?
Na jó, már tök soxor meg akartam kérdezni vmi hozzáértőtől:-)

Csak engem zavar, hogy a körmei a kezén és a lábán különböző színűre vannak festve?

Soxor értetlenkedem, amikor egy láthatóan nagy műgonddal összerakott toalett (ruha, cipő, frizura, ékszerek, táska, smink stb. gondosan egymáshoz válogatva) mellett a pedikűr-manikűr kérdése mintha elkushadna - festett köröm a lábon, de nincs lakk a kézen vagy fordítva; legrosszabb szerintem az eltérű színű körömlakk a kézen és a lábon.

Vagy csak tájékozatlan és konzervatív vagyok, és ezt direkt így csinálják?:-) Magánemberként is zavar egyébként, kevés heppem van a megjelenéssel kapcsolatban, nem is vagyok egy divatőrült, de erre kínosan odafigyelek magamon:-)
Szia Krisz,

A mostanában elfogadott trendek alapján a lábon és a kezen nem kell egyformának lenni a lakknak, sőt... Engem egyáltalán nem zavar, hogy más-más a kettő színe (pl. mert vannak olyan színek, amelyek a lábon marha jól mutatnak, a kézen meg csúnyák és viszont). A másik: szerintem a pedikűr és a manikűr, illetve egy ápolt kéz/láb nem feltétlenül követeli meg a lakkozást (mint ahogyan a műkörmöket sem).

Én a kezemet nagyon ritkán lakkozom (egyrészt, mert rengeteget nyúlkálok vízbe és könnyen pattogzik, másrészt van egy fura lelki eredetű defektem, amihez az is hozzátartozik, hogy ha ideges vagyok, akkor lekapirgálom a lakkot :-D), a lábamat viszont szinte mindig. És vannak olyan színek, amelyek a lábamon jól mutatnak, a kezemen viszont förtelmesek.

Tehát a szabály, ha lehet ilyet alkotni egyáltalán: nem kell egyformának lenni, csak legyen ápolt és ne legyen lepattogzva. Ha neked úgy jó, hogy mindkettőnek azonos színe van, akkor hajrá

Egyébként megértelek, én attól tudok megőrülni, ha valakinek a rúzsa és a körömlakkja nem harmonizál... :-)
Mona: attól, hogy nem egyezik az elképzeléseiddel (sápatag arcbőr, elrévedő tekintet, nyakigzárt ruha, mondván "nem arra való, hogy mutogassuk, hanem a Gyermek etetésére"), nem okvetlenül kell így lefröcsögni. Hozzátéve, hogy tud marha közönségesen kinézni a csaj, valahogy ilyen a karaktere.
Az valóban fura, ha más-más színű a kéz még a láb körme. Az, hogy kézen nincs, lábon van, vagy fordítva, szerintem nem igénytelenség - én pont az nem szoktam szeretni, ha valakinek mind a húsz körme ki van festve, mintha kötelező lenne...
Szia Virgogirl, köszi a válasz, ezekszerint a hiba az én készülékemben van, bizonyos kérdésekben régimódi vagyok;-) Bár amint látom, van akinek meg más a heppje;-)

Bár inkább legyen más színű a lakk a kézen és a lábon, ha szép ápolt, minthogy egyforma színű, de csúnya, láthatóan több napja töredezett :-)

További szép napot!

ui. én csak az utóbbi években kezdtem jobban odafigyelni arra, mit veszek fel, és egyáltalán kicsit odafigyelni a "divatra", "trendekre", de azért messze nem vagyok divatőrült, a celebek élete meg különösen hidegen hagy - ennek ellenére ez a blog tetszik, hajrá, sok sikert:-D
Krisz, bármikor állok rendelkezésedre :-)
A készülékedben tuti nincs hiba, csak máshogy gondolod, ami nem baj, sőt...

Köszi a jókívánságokat, további jó olvasgatást.


süti beállítások módosítása