Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Termékteszt: Alverde hajápolók

2008.04.30. 16:29 - Virgogirl

Címkék: teszt tipp szépség termék haj ajánlat kipróbálva natúrszépség

Szeretem a "természetes" termékeket (ki nem, ez olyan trendi mostanság), viszont sok gond van a hajammal: vékony szálú és könnyen zsírosodik, két perc alatt összeesik, nem tartja a formáját... (ráadásul van egy kis pszichológia jellegű problémám, ami csak még nehezebbé teszi a helyzetet).

Úgyhogy évek óta keresek egy megfizethető, kellemes, használható és használó hajápoló családot. Plusz nem vagyok egy hűséges típus, így gyakran cserélgetem a termékeket (ez általában jó, mert nem "szokik hozzá" a szervezetem, így hatásosabb).

Nemrég azonban rátaláltam a DM-ben kapható Alverde termékekre, és nagyon kellemes meglepetések értek: nem nehezítik el a hajamat, sima, selymes és fényes lesz tőlük, jó illatuk van (nem tolakodó), a hajformázók nem ragacsosak - és ami a legjobb: majdnem minden összetevőjük biogazdaságból származik, nem tesztelik őket állatokon, nem tartalmaznak állati hatóanyagokat (kivéve méhvisz), sem szintetikus szinező- és illatanyagokat (amelyek pedig leginkább hajlamosak kiváltani allergiás reakciókat).

Konkrétan az olívás-hennás sampont és a citrom-citromfű balzsamot próbáltam ki; a hajformázók közül pedig a hajhabot és a lakkot (éljen, éljen, nem aeroszolosak, hanem pumpásak, haladunk... már csak vezesse be valaki az újratölthető cuccokat...). Ez utóbbiak fő összetevői a fehér tea, a citromfű és a komló.

Csak mert a világon semmi nem tökéletes: iszonyatosan hamar fogynak... a hajhabból két pumpálásnyi épphogy elég a hajamra (félhosszú), és ez a teljesen mennyiség kb 1/14-e. Ami azért sok.

DM Alverde hajápolók, 599 Ft darabja

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr69448853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit off, de köze van a szépség- és hajápoláshoz, nem találtam jobb helyet neki:
évek óta van egy problémám, ami az utóbbi hónapokban gyakoribbá vált. Ha hajlakkot és parfümöt (pl. Dior: J'adore) együtt használok, elkezd fájni a fejem, és nem múlik el egyhamar. Először persze nem voltam tudatában a dolognak, most jöttem rá, hogy talán a hajlakknak is lehet hozzá köze, de ez a mai napig nem biztos.
Szóval szerintetek ez valamifajta illat-érzékenység, allergia? Netán valamelyikőtök találkozott már ilyesmivel?
Én hajam is olyasmi, mint amit Virgogirl leírt, kellnek a rásegítések, hogy ne legyen esetlen és lapos... csak egy idő után... :-(

Megoldás: 1. nem használok parfümöt, vagy csak nem erőset /pl. Bulgari Té bianco/
2. max. egyet fújok az erősebb illatokból (Givenchy, Dior stb)
3. Nem használok parfümöt és hajlakkot együtt.

Csak tudnám az okát...
Tudom, nem élet vagy halál kérédse a dolog, és sokan szeretnék, ha ez lenne a legnagyobb gondjuk (nekem nem az...), csak gondoltam itt megértő fülekre találok...
Ja, és Ti hányat fújtok a parfümből? És Ti is a hajas fejbőre fújjátok, mert a bőr egy iső után érzékeny lesz, bőrpír stb.
Csak tudnám, hogyan oldják meg a francia nők, hogy állandóan erős illatfelhőbe burkolóznak... Vag ynappalra ők Eau de toilette-et használnak?!
Scala, én első blikkre arra gondolok, hogy az alkohollal lehet kapcsolatban, amit írsz (merthogy a parfümben is, meg a hajlakkban is van...), lehet, hogy hülyeség. Illetve természetesen lehet az illatoktól, nem is a mennyiségtől, hanem azok sokféleségétől, attól, hogy keverednek rajtad.

Az illatokkal kapcsolatban mindenki más, és az egyének is eltérően reagálnak rá. Én abszolút nem vagyok allergiás rájuk (sokminden másra igen), és sokat is használok. Leginkább a nyakamra és a dekoltázsomra fújok, illetve a tarkómra, olyan 4-5 permetnyit. Soknak tűnik, de még senki nem panaszkodott :-) Ha valamelyik parfümöt nagyon szeretem, akkor a kezemre és a csuklómra is szoktam fújni, hogy beszéd (gesztikulálás) vagy gépelés közben is érezzem

Anyu viszont egyáltalán nem bírja az erős illatokat, ő nem is használ parfümöt...

Szeritem próbáld meg nem keverni az illatokat, vagy alkoholmentes/szegény terméket, illatpermetet használni. Ezek jutottak most eszembe, de gondolkozom a problémán.
Drága vagy Virgogirl, köszönöm! Okos gondolat az alkohol és a keveredés! Ezen a vonalon elindulva, tényleg jutunk majd valamire, azt hiszem.
4-5 permet? Irígyellek.

Bulgariból (amit szoktak szidni amiatt, mert nem elég tartós az árához képest) 2-3 fújást is bevállalok. El kell ismerni attól sosem volt migrénem. Akkor most életem végéig "ezekre" lennék kárhoztatva?
Úgy tűnik Anyukádra hasonlítok parfümök terén...
És néhány szó az Alverde DM termékekről is :-).
Ugyanazt tapasztaltam, amit írtál, hogy nagyon sokat használ el belőle az ember. A minőséggel semmi probléma egyébként.

Én gyógyszertári Babe sampont használok (spanyol) - hajhullás ellenit - mert azt a család Y kromoszómával rendelkező tagja is szívesen használja + most éppen Avon pakolást a hajvégekre, és kiiktattam a balzsamot. Kaptam ezt a pakolást, most érek a végére. Elseve balzsamot szoktam venni, úgy amúgy.

A hajpakolások terén volt már rossz tapasztalatom drága termékkel (The Body Shop Brazil diós hajpakolás, ajándékba kaptam, Londonból): Botrányosan rossz termék. Hatásfoka kb. a nullával volt egyenlő... Nem az ártól függ (itt sem).


süti beállítások módosítása