Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ruhatár májusra

2008.04.29. 22:13 - Virgogirl

Címkék: tipp tavasz táska divat ruha cipő ajánlat ruhatár

Mert én ilyet is tudok.

Igyekeztem úgy összeválogatni a cuccokat, hogy nyugodtan lehessen őket kombinálni (azt hiszem, 12-nél álltam meg), mert szerintem az a jó ruhatár, ahol a darabok egymásra épülnek és sok benne a variációs lehetőség - a divat, hacsak nem milliomos valaki, másodlagos.

A ruhadarabok kiválsztásánál több trendet is figyelembe vettem: bő nadrágok, nagy minták, élénk színek, fehérnemű-szerű felsők, telitalpú szandál és balerinacipő... Tessék nézegetni!

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr35447871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy kakukktojás van szerintem a gyűjteményben: a farmerszoknya az övvel: túl retrós.

De lehet, csak azért mondom, mert farmerszoknyám hosszú évek óta nem volt? Lehet. Helyette egy maxi ruha, hosszúujjú felsővel alatta? Hm?
1. A retró is divat! Szerintem...
2. Nem tartom azt követendőnek, hogy minden hipertrendi legyen valakin... az olyan túl "magazinos". Persze, érdemes divatos darabokat válogatni, de néha kell egy-egy alapdarab, ami nem csak egy szezonra szól.
3. maxiruha lesz, a következő hónapban.
ad 3. megnyugodtam. Köszi. ;-)

Szóval a túl magazinos szerinted mű... Igazad lehet, ma amikor járkálgattam a városban, az a szomorú gondolatom támadt, hogy itt olyan kosz van és igénytelenség, nem érdemes divatosan ölrözködni... :-(
Csak egy mértékig, közepesen divatos.

Tudom, Te nem a fővárosi tisztasági viszonyok miatt mondtad. Értettem.

Nekem amúgy tetszik, ha valami "magazinos"...

Jól kombinálható cuccok: nagyon igaz, lenne hová fejlődnöm e téren...
Nem feltétlenül mű, csak szerintem nagyon kevés ember tud megvalósítani egy tökéletesen divatos összeállítást, amelyen látszik, hogy mintha egy magazinból lépett volna elő. Szerintem ez egy kicsit olyan, mint amikor egy divatbemutatót néz az ember: nem biztos, hogy hordható, de inspirál.

Fővárosi tisztasági viszonyok: pl ezért hordok viszonylag kevés fehér ruhát (bár most egy fehér póló van rajtam), mert azonnal koszos lesz a szmogtól.

Szerintem egy alapruhatár nagyon fontos: segít felfedezni, hogy mi hiányzik, és egy-egy divatos cuccal nagyon fel lehet dobni a ruhákat.
A ballonkabát azért tetszik, mert nem tűnik túl vékonynak az anyaga, ezáltal van tartása.
Sajnos az én tavalyi Mango ballonom túlságosan lágy anyagú, és ez mára zavar...


süti beállítások módosítása