Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Clinique nyári sminkkollekció

2008.04.28. 21:13 - Virgogirl

Címkék: tipp nyár kedvenc smink ajánlat

A Clinique új, nyári kollekciója - Long-last Bronze fantázianéven - nemrég került az amerikai boltokba, kíváncsi vagyok, hozzzánk mikor talál el. Egy kicsit ragyogó, de a színek inkább áttetszően finomak, mint erőteljesek. A lenti képen  a Quick Eyes krémes szemhéjfesték, a kedvencem a Lucky penny árnyalat (jobbról a harmadik).

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr42446066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon rendben van ez a kollekció, pláne, hogy nem tudom jól felrakni a púder állagú szemhéjfestéket!
Szép. Tényleg.
Clinique pedig a kedvencem sminkben!

Köszi a tippet, élek vele. Júliusban vajon már lesz?

A hölgy száján a szín és a termék mi lehet? Remekül áll neki!
megnézem neked.
Long Last Glosswear Cabana Crush árnyalat - de szerintem ez túl pink, a Rock Violet vagy a Tenderheart árnyalat is közel áll hozzá...
Köszönöm. :-)
Felülvizsgáltam a szemhéjfestékeimet, jól állok, pont ilyesmim van, kékes, fehér, és mályva színben, mousse állagú, nem Clinique, azt hiszem Rimmel.
Ezek itt fenn viszont olyan csábítóak... talán a maradék színek?!
Majd kitalálom, hogy legyen...

Rúzst fogok venni, biztosan.
És igazad van, csak fotón jó ez a szín, megnézem a Cabana Crush-t, nagyon jól hangzik.

Csupa csábító nyári pénzköltési lehetőség...
Előfordulhat, hogy itthon nem lehet majd kapni? Ugye nem?
Hát, szerintem szemhéjfestékből soha nem elég... mondjuk, én a szememet jobban szeretem hangsúlyozni, mint a számat (bár mindkettő gyönyörű rajtam :-)

Sajnos, nem tudom, hogy itthon mi a helyzet, egy jó ideje nem jártam Clinique üzletekben (pontosabban, semmilyen üzletben).
Akkor Te sem vásárolsz mostanában, csak legelteted a szemed az interneten? ;-)

Június előtt nem fogok tudni ezzel foglalkozni, sajna. Nagy összeget kell illetékként befizetnem. Éljen a Magyar Államkincstár... Sőt, lehet az is, hogy csak júliusban kerül rá sor. De majd írok, ha megtudtam valamit.

Érdekes, én tartok a szemhéjfestéstől, mert gyakorlatlan vagyok benne, és sokszor úgy érzem nem áll jól, ahogyan elkészítettem...
Cliniquenél festett ki egy nagyon tündér leányzó a Budagyöngyénél, az a szemsmink nagyon profira sikerült...
Dehogynem, összekötöm a kellemest a hasznossal (azt írtam üzletben nem jártam, nem azt, hogy nem vásárolok ;-), és interneten intézem, amit lehet.

gyakorolni kell... mondjuk én sem vagyok halál profi benne, de azért nem riadok meg, ha elém raknak egy csomó színes izét. Meg szerintem nem kell túlzásba vinni, a nagyon bonyolult festéseket meghagyom a profiknak.

Ja, értem! Havainas paucsot pl. vettél már neten keresztül? ;-)Lehet, hogy fogok mostanában...

Elkezdtem nézegetni a korábbi postjaidat, nagyon jók!
Éppen az arcpaoklásoknál tartok...
Virgo, én mindet szeretném, ebben a sorrendben. ((: Az egy másik téma, hogy tán a legelső állna a legjobban...


Scala, határozott vásárlási szándékkal épp a minap kezdtem el böngészni a Havaianas oldalát! :D Sajna 1db tetszett nagyon, abból pont nem volt méret.
A "mindet" egy teljesen elfogadott válaszlehetőség, ha döntéshelyzetbe kényszerítik az embert.
Etain: sajnálom... Én csak átfutottam az oldalt, lehet, hogy ugyanez lesz a probléma, mert nekem sem tetszik mindegyik...

Mindet, oh igen...


süti beállítások módosítása