Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Tavaszi felfrissülés - 1. rész

2008.03.31. 14:05 - Virgogirl

Címkék: tavasz stílus lista szépség arcápolás smink

Összeszedtem néhány dolgot, amire a szépségápolással kapcsolatban szükség lehet a tavaszi felfrissüléshez. Mit érdemes beszerezni? Mit lecserélni? Mire érdemes odafigyelni?

Elsősorban azért érdemes felülvizsgálni a sminktáska ill. a fürdőszobapolc tartalmát, mert a tavasz beköszönttével egyre többet vagyunk a szabadban, melegebb az idő - ez pedig új bőrápolási problémák megjelenésével jár együtt. Az új sminktrendekről nem is beszélve...

Akkor a gyorslista (úgy tervezem, hogy minden témáról írok egy kicsit bővebben, persze csak ha lesz rá lehetőségem).

- ideje felkeresni a kozmetikust és a fodrászt, egy alapos nagygenerálra

- pedikűröshöz is el kellene menni, mert jön a szandál-időszak, és nincs csúnyább, mint egy szép csipőből kivillanó ronda láb (ugyanakkor egy szép, ápolt láb meg tud szépíteni egy közepes cipellőt is)

- új arckrém is kell: könnyebb nappalra, magasabb SPF-fel, egy kicsit gazdagabb éjszakára

- itt az ideje a parfüm lecserélésének is: könnyebb, tavaszias illatot érdemes választani

- szakértők szerint idén inkább a dúsabb, természetesebb szemöldök lesz divatban, úgyhogy ha valakinek eddig vékony volt, akkor az elkezdheti visszanöveszteni (természetesen alapszabály, hogy a stílusunkhoz és az arcunkhozz illő és rendezett legyen)

- alapdolgok a tavaszi sminkhez: rózsás, natúr, finomabb hatűsú szájfény és pasztelles, kék vagy lila szemhéjfesték

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr92404565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igen, igen! A pedikűröst jó, hogy eszembe juttattad, unom már az itthoni lápápolást (mert szoktam ám!, de néha kell a profi kéz...)! Bár szerintem még messze a szandál szezon...

Írok is smseket, fodrásznak már megtörtént, még mielőtt olvastam a postot...
Olvastam a Velveten még februárban, hogy a kék és a narancssárga lesz a divat, meg a lyukacsos cipők. Utóbbiból láttam Nálad is, de mi a véleményed a kék-narancs dologról (azonkívül, h. Hajrá, Magyarország!)?
Nem is szólva arról, h. mennyire nem mindegy melyik kék: sötétkék vagy aquarell-vízkék? A királykék most télen volt... az mintha már off volna...
Szóval beleéltem magam valamibe februárban, csoportosítottam is a már meglévőket, erre semmi konkrét!
Talán téveset csiripeltek a madarak? :-)
Üdv: Scala
A pedikűröst azért mondtam már most, mert van, akinek olyan állapotban van a lába, hogy egy alkalom nem elég... Nekem szerencsém van, mert eléggé ápolom a tappancsaimat itthon, és nem vagyok hajlamos a bőrkeményedések vagy más "zavarok" létrejöttére (ezt nem örököltem anyuéktól), de van olyan ismerősöm, akinek a lábán két-három órát is eltöltenek.

A divat egy másik post lesz... hamarosan :-)

Kék: én személy szerint nem szeretem, de ha valaki igen, akkor inkább a pasztell, vizes, világosabb árnyalatok - persze, a saját, természetes színekhez méltó módon... A királykék nekem nagyon sötét lenne tavaszra, de ha valakinek az a kedvence, akkor viselje bátran.

A narancsnak örülök, de mellé olvastam a pirosról meg a sárgáról is (ezeknek is örülök).
És ha lehet kérni, két dolog jutott eszembe hazafelé jövet (!), mert a blogodon járt az agyam, na ez aztán a siker! :-)
1. tavaszi parfümök, ne csak az újak, hanem inkább az ismert családok (Estée Lauder leágazásai: Pleasures x, y, z) nem látom át, pedig szeretnék valamit venni mostanában, Bulgari is legyen, ha csinálsz ilyen postot...

2. sportruhák: hiszen alakformálás is előtérbe kerül, így tavasszal. Inkább kültéri sportok érdekelnének, mert azokhoz nem hirdetik a setteket. De pl. Nike jóga-cuccból már rengeteget láttam... csakhogy nem űzöm a dologot...

Köszi, és ha nincs ilyesmikhez kedved, semmi gond!
Az olvasó kívánsága parancs...
Parfümös poszt mindenképpen lesz :-); a sportruhákban nem tudok érdemit alkotni, mert én magam nem szoktam divatozni edzés közben (a kedvenc testmozgásomhoz meg nem kell ruha ;-)), de utánanézek.
Nagyon köszi! Tündér vagy! :-)


süti beállítások módosítása