Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Álomesküvő, hercegnőknek

2008.03.25. 10:31 - Virgogirl

Címkék: tipp divat ruha esküvő luxus menyasszonyi ruha

Meglepő - ám várható - kezdeményezéssel rukkolt elő egy amerikai divatcég, a Disney-vel karöltve: a rajzfilmek hercegnői által inspirált menyasszonyi ruhákat (plusz kiegészítőket és koszorúslány-ruhákat) tervezett egy Kirstie Kelly nevű hölgy.

Végignéztem a kollekciót, és bár bájosnak, szépnek tartom a ruhákat (mint a menyasszonyi ruhák 95%-át), nem vagyok tőlük elájulva: szerintem - amatőr divattervezőként és lelkes rajzfilm-rajongóként - sokkal többet is ki lehetett volna hozni a témából, egy kicsit több bátorsággal és/vagy kreativitással.

Természetesen nem én vagyok sem az egyetlen, sem a legfontosabb, aki ítélkezik; ez elsősorban a menyasszonyok döntenek, azzal, hogy meg- illetve felveszik ezeket a ruhákat.

Arról sajnos nem találtam információt, hogy Magyarországon lehet-e kapni a ruhákat, az Egyesült Államokban 1100 és 3000 dollár között van az áruk (azaz kb 200-600 ezer forint...). Viszont az oldal és a képek elég jók, ha valaki mindenáron ilyet szeretne magának, az akár meg is varrathatja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr94395575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No és te melyiket vennéd fel az esküvődön?
Mivel valószínűleg soha nem fogok férjhez menni, egyiket sem, különben sem vagyok az a fehér ruhás típus. De ha mindenképpen választani kell, akkor Belle valamelyik ruháját :-)
Nem akarsz férjhez menni vagy úgy véled nem kérik meg a kezed?
Oohhh... ez szomorú.
A legjobb taktika a házasság felé, amikor az ember ezt valóban el is hiszi! Csak a saját példám: Geszti P. és Gryllus D. képeit nézegetve megfogalmazódott az a gondolat (ami nem fájt egyáltalán, még fiatal voltam és bohó), hogy nekem nagyon messze, fényévekre, a talán soha tartományban van az esküvőm... Akkoriban jó ideje nem is jártam senkivel. És 14 hónap múlva megkérték a kezem (9 hónapnyi kapcs. után;nem nem voltam terhes:-)).
Ez még semmi, tesóm haverja 2 hónap után kérte meg a barátnője kezét (aki tegyük hozzá, nem egy szépség, na de egyáéltalán..., legalábbis szerintem) :-).
Szóval, csak nyugodtan. Amikor a legkevésbé számítanál rá! Mindig akkor!
Egyik ismerősömnek 6 vagy 7 év után most, pedig már lemondott róla...
Há' ne aggódj, majd eljön annak is az ideje,
Nem aggódom, jól vagyok, már beletörődtem a vénlányságba... Úgyis mindig kell egy őrült vénlány barátnő/nagynéni ;-)


süti beállítások módosítása