Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Melyik a menő: Rachel Bilson

2008.02.27. 17:00 - Virgogirl

Címkék: fotó híresség haj melyik a menő

Rachel Bilson, OC, hogy jobb a haja: frufruval vagy anélkül? Mivel egyáltalán nem tetszik a csaj, és ha tehetem, elkerülöm a róla készült fotókat, elfogultság nélkül vághatom rá: frufruval. Egyébként most, jobban megvizsgálva az arcát, nekem is pont ilyen (na jó, roppant hasonló) krumpliorrom van.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr40356872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a narancsividékben eleinte frufru nélkül nyomta, tipikus amerikai cuki csaj. szerintem is helyesebb frufruval :) én szeretném ha ilyen orrom lenne :D
Az orr sebészi munka, valamivel kissebbre sikerült a kelleténél...
Sztem fedetlen homlokkal jobban néz ki, bár a fufru most nagy divat!
Nem tudok róla, hogy megműtette volna az orrát - egyébként szerintem mindegy is.
Látni... Nem tudás kérdése, nézd meg az orrcsontot, ahhoz nyúltak hozzá, meg valószínűleg a porcos részhez, hogy fitosabb legyen. Oldalt hagyták a szélességét, de így optikailag túl széles...
Ha te mondod, biztosan. Én egyetlen oldalon sem találtam erre utaló jeleket, senki nem említi (ami RB-vel kapcsolatban felmerült, az a szája feltöltése). Viszont megnyugtató, hogy egy "szép" plasztikázott orra hasonlít az enyém :-D
Ha Neked a természet így adta, áldassék az az Orr! :-)
Szerintem egyik sem áll neki igazán jól, fufruval elnyúltnak tűnik az arca, fufru nélkül, meg széles a homloka, szerintem elég lenne csak pár szál rövidebb tincs, és sokkal jobban nézne ki.
Frufru, ezeken a képeken sztem egyértelműen láccik.. bár sztem a frufru nélküli kép elég rosszul sikerült, ezért nem vagyok biztos a döntésemben..


süti beállítások módosítása