Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ezadivat: sötét körmök

2008.01.18. 15:37 - Virgogirl

Címkék: tipp tél ajánlat köröm ezadivat

Ha meg kellene mondanom, mely trendnek örülök a legjobban ebben a szezonban, biztosan a sötét körömlakkokat emelném ki - van bennük valami vamposan szexi. Az én sejtéseim szerint (és én nem vagyok szakértő), márciusig nyugodtan kenheti feketére, sötétlilára, barnára a körmét az, akinek ez tetszik - sőt, a bátrabbak kipróbálhatják a sötétkéket vagy a sötétzöldet is.

A csillogás, különösen a fémes, ezüstös körmök, még mindig divatosak, a gyöngyházfény viszont nem annyira (személy szerint én öregesnek tartom).

Ha emellett a trend mellett dönt valaki, akkor 1. mindenképpen legyenek rövidek és kerekdedek a körmei (mert a hosszú és hegyes körmökkel úgy fog kinézni, mint Vampirella egy horrorfilmből); 2. kenjen a sötét réteg alá egy réteg alaplakkot, mert a sötét színek megfoghatják a körmöt, és ezt az elszíneződést igencsak nehéz eltávolítani. Ja, és még egy: érdemes 2-3 réteget felkenni, hogy szép legyen a színe, és, mivel nagyon csúnya, ha a sötét lakk lepattogzik, a tetejére is kell egy fedőréteg.

Úgy gondolom, nagyon "trendi" színeket nem érdemes drágán megvenni, mert úgysem használja az ember olyan sokat őket, ezért a fekete, sötétkék, bordó vagy lila lakkból is érdemes olcsóbbat venni, főleg ha korábban semmilyen hasonlóval nem kísérleteztünk még - utálnék kidobni egy 5000 forintos körölakkot. Kisebb üzletekben, aluljárókban lehet kapni a Kallos nevű körömlakkokat, én azokat nagyon szeretem, rengeteg szín, az ára pedig 300 Ft körül van. Az Avonnál is hamarosan megjelenik két sötétebb lakk, azok 1149 Ft körül lesznek (akciósan). Magasabb árkategóriában az OPI-ra szavazok, elvileg az internetes is lehet rendelni (az új Russian kollekcióból érdemes válogatni), de néhány boltban is lehet kapni, 3000 Ft körül van, maximum. Persze, ha valaki hozzájut, akkor Chanel. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr99302289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...cseresznye, sötét meggy, sziv sziv sziv :)
Hurrá, akkor divatos leszek. 10 éve meggypirosnál világosabbra nem lakkozom a körmöm. Na jó, nyáron nagyon ritkán valami natúr, nemislátszó valami. Annyi a különbség, hogy amikor épp divatos a sötét, bevállalom a feketét is :)
Eszterlany: szuper, üdv a klubban! Én is jobban szeretem a sötét körmöket... divattól függetlenül :-D
Tényleg? Engem zavar magamon, de majd körülnézek akkor ;-). És ti is három-négynaponta kenitek újra?
Mivel én ált lekapargatom idegességemben, kb 3 napig néz ki valahogy, utána 3-4 nap szünet (hogy "levegőzzön" a köröm), utána újra az egész
Nekem is nagyon tetszenek, de én se áldozok rájuk sokat. . .és én inkább csak lábujjaimon viselek klasszikustól eltérő színűt. . . Egyébként leginkább francia manikűr és meggypiros :))))

de azért beszereztem idén egy kávébarna és mély lilásbordó körömlakkokat. . ..(sötétkéket akartam még, de ami tetszik színre az drága. . . zara-ba is van egy amiért oda vagyok,de könyörgöm egy nem is szépségápolási cég 1500 Ft-ért képes adni egy lakkot?! (a leértékelésnél meg majd 299 t lesz)

Jah és le akartam írni, hogy hol is vettem ezt a mostani 2 kedvencet: ALDI hihi :D és ajánlom mindenkinek az általuk forgalmazott OC névre hallgató lakkokat. . . jó minőségűek nagyon és 500-600 FT körül vannak... és ami még meglepő, hogy az üvegük számomra egy luxus designnal is felér. Tehát még a szemnek is gyönyörködtető...

Amúgy nekem a loreal lakkok csalódások. . . :(((( szertintem ezekre nem érdemes nagyon sokat áldozni. . . de lehet ez csak az én véleményem. . .
Francia manikűrnél az yves rocherre esküszöm. . . (mondjuk más színbe is van tőlük lakkom yris fantázia névre hallgató, de az már több ezres kategória, csak ugyebár aki törzsvásárló? hehe:D

:))))))))
Nekem 3 nap alatt kapargatás nélkül is, pusztán a mindennapi, átlagos igénybevételtől is lekopik a lakk a körmeim széléről... ...úgyhogy ilyenkor egyszerűen muszáj rákennem mégegy réteget. Ha már nagyon durva a helyzet, akkor lemos és újralakkoz. Vagy pihentet, ápolgat, és később lakoz újra.

Megj.: Én is a sötétebb színárnyalatokat kedvelem, de ha nagyon sok a tennivalóm, vagy előre tudom, hogy nem a körömlakkozás lesz az, amivel foglalkozni szeretnék (plö egy nyaralás során), akkor valami olyat választok, aminek az enyhe kopás/pattogzás sem árt. Valami csillámos-szemcséset, natúr színűt, többé-kevésbé átlátszót.
JT, nade hol vetted azt a két csodát?? :DD Vagy az Aldi meg az OC már elég infó, és én vagyok túl kuka ehhez?
ALDI :)))))) Tudod az olyan, mint a LIDL és szintén német, csak ebből kevesebb jött be kishazánkba. . . (én a budaörsibe vettem) OC a márkaneve, de nem találtam neten semmi konrétumot róla. . . :((((((( (ALDI-n kívül még nem láttam ilyet.)
Hja, hehe, bocsiiiii, a Lidliben is csak egyszer voltam még..... (((: ...de az Aldi semmit sem mondott nekem. Viszont mostmár dereng vmi reklámszöveg. (A média hatása, ugye.)

Janett, pussz a tippért, úgyis megyünk jövő héten Aldiba! :-)
Megtudod magadnak csinálni a francia manikűrt?!

Megnyugodtam, hogy nektek sem tart ki tovább.
Etain, én ugyanígy járok el: szemcsés, átlátszó...

Virgo, jó ötlet 3 napig pihentetni! Megfogadom! Csak nekem a sok körömlakkos postból valahogy az jött le, Ti folyton tipp-topp manikűrözve vagytok!
Szívike!!!! :))))))

Meg tudom csinálni magamnak a franciát. . . azt lábon és kezen is. . . :)))))

de jó lenne mindiig tipp-toppnak tudni, de én pont ezért kerülöm a kezemen az sötétebb színeket, mert pikk-pakk lepattog. . . :(((((((
Nagyon profi vagy!!!
:-)
Scala, szuper manikűr? Haha, vicces vagy, időnként még a körömreszelést is bliccelem.

Én még mindig a Kallos mellett kampányolok... De ha Aldi felé járok (ami nem valószínű), akkor megnézem magamnak azt az OC-t

A L'Oreal nekem is csalódás volt.

Franciába' (amit azért csodálkozok, hogy TELJESEN EGYEDÜL tudsz magadnak csinálni... ;-))) na jó, rossz az, aki rosszra gondol...) az Oriflame-nek vannak nagyon jó színei, és ki lehet fogni akciókat, amikor egészen normális áron adják.
A szülinapomra kaptam egy kupont a "helyi" szépségszalonba (amit egyébként imádok) - többek között egy manikűr-pedikűrre is. Miután a körmös csajszi lecitromsárgázta az egyértelműen mustársárga cipikémet, én is csak franszia lakkozást mertem kérni tőle (egy kis díszítéssel), hogy nehogy valami félreértés legyen... ((:
(A körmösöknek is konyítaniuk kellene a színekhez, nem?)

Egyébként Scala, én általában mindig megteszem, ami tőlem telik körömzet-ügyileg. (A tipp-topp nem tudom, mit jelent pontosan, úgyh inkább nem állítom, hogy olyan vagyok.) Ha kell, később fekszem le, ha kell, korábban kelek, de lenőtt vagy lepattogzott körömlakkal, beszakadt vagy lenőtt körömágybőrrel, vagy cakkosra vágott körmökkel el nem indulok otthonról. ((:

A pihentetést meg általában otthonülős hétvégékre időzítem. Hja és gumikesztyűben mosogatok. :P :D
Etain! le a kalappal! Nekem már volt szakadt és lepattogott körmöm, de csak azért mert napközen pattogott vagy tört le! :((((
Kesztyűbe mosogatás?! Egész jó ötlet!

Virgogirl! Volt, hogy többször neki kellett esnem, de ha már megcsinálom akkor igyekszem elég tökéletesre csinálni. . . szeretem a francia manikűrt nagyon. . .és a páromnak is az tetszik legjobban. . . :)))))))))))))))
Volt egy ismerősöm, aki volt, hogy úgy jött be előadásra, hogy csak az egyik kezén volt tökéletesre manikűrözve a körme. A másikra már nem volt ideje... Elég jókat derültem rajta
Etain, nem semmi! Én is háklis vagyok erre, de inkább leszedem, és nem teszek fel újat, ha nincs időm...

Kesztyűben mosogatok én is, mert érzékeny a kézfejemen amúgyis a bőr!

Általában véve semmi miatt nem tudok korábban felkelni, max. hajmosás. De nem zavar pl., ha smink nélkül megyek be dolgozni, vagy csak ott sminkelek... már mindenki látott úgy! :-)


süti beállítások módosítása